Κεφάλαιο 60

54 10 1
                                    


Έχω φτάσει επιτέλους Κορέα μετά από δύο ώρες κουραστικού ταξιδιού. Όταν κατέβηκα από το αεροπλάνο πήγα κατευθείαν σπίτι μου και έκανα ένα μπάνιο, αφού τελείωσα πήγα να στεγνώσω τα μαλλιά μου στο δωμάτιο μου, όταν τελείωσα χτύπησε το τηλέφωνο μου αλλά δεν πρόσεξα καθόλου ποιον ήταν.

Μ: Ναι;;

JK: Μελίνα ο Jungkook είμαι.

Μ: Ναι τι;;

JK: Θέλω να βρεθούμε.

Μ: Τώρα;;

JK: Ναι μπορείς;;

Μ: Ναι μπορώ. Έλα σε 10 λεπτά στην καφετέρια που πηγαίνουμε.

JK: Τα λέμε εκεί.

Έκλεισα το τηλέφωνο και άρχισα να ετοιμάζομαι. Ήθελα πάρα πολύ να δω τι θα μου πει αυτή την φορά. Φόρεσα το μαύρο μου κολλάν, ένα γκρι φούτερ γιατί έκανε λίγο κρύο, κάτι μαύρα μποτάκια και ξεκίνησα να πηγαίνω στην καφετέρια. Όταν έφτασα είδα τον Jungkook να κάθετε και να με περιμένει.

Μ: Γεια σου.

Όταν με είδε σηκώθηκε με πήρε αγκαλιά και με φίλησε απαλά στα χείλια, δεν ανταπέδωσα το φιλί του και κάθισα απέναντι του.

JK: Αδυνάτισες.

Μ: Δεν νομίζω.

JK: Τέλος πάντων. Θέλω να σου πω κάτι.

Μ: Πες μου. 

JK: Πρώτον αυτή που άκουσες στο τηλέφωνο ήταν η κυρίαJihyo, είναι η make up artist μας.

Τον κοιτούσα όσο μου μιλούσε και φαινόταν η ειλικρίνεια στα μάτια του. Δεν μπορώ να το πιστέψω, είμαι τόσο χαζή που πίστεψα ότι έχει άλλη.

Μ: Συνέχισε.

JK: Να μας είπαν από την εταιρία ότι σε έναν μήνα θα πάμε στην Αμερική.

Όταν το άκουσα έχασα την γη κάτω από τα πόδια μου.

Μ: Δεν μιλάς σοβαρά;;

JK: Βλέπεις να έχω όρεξη για πλάκα;;

Μ: Πόσο καιρό θα κάτσεις;;;

JK: Αυτό εξαρτάτε από εμάς, για εκπαίδευση πάμε εκεί, όχι για διακοπές.

Μ: Μάλιστα. Πόσο καιρό το κόβεις;;

JK: 2 μήνες περίπου.

Δεν μπορώ να το πιστέψω, εγώ έρχομαι τώρα και αυτός φεύγει;; Δηλαδή το πιστεύω πως η μοίρα δεν μας θέλει μαζί. Τι να κάνω;; Δεν ξέρω είμαι πολύ μπερδεμένη.

JK: Τι σκέφτεσαι;;

Μ: Ότι τώρα που εγώ έρχομαι εσύ φεύγεις.

Αγάπησα τον εχθρό μουWhere stories live. Discover now