Ozval sa potlesk ľudí, zhasli sa svetlá a začala hrať hudba.. Začala som tancovať.. Tanec, milujem tanec - ten pocit vnímať hudbu, pohybovať sa po javisku, ktoré je len moje, dávať do tanca svoje emócie a všetko ostatné... Hudba dohrala a môj tanec sa skončil.. Potlesk ľudí, milujem to.. Cítim sa tak jedinečne.. Vošla som do zákulisia a s otvorenou náručou ma privítala Kate „Bola si TOP!“ usmievala sa.. Kate je moja trénerka.. Učí ma tanec už dlho - tento rok absolvujem - konečne sa môj sen naplní a ja budem profesionálna tanečnica.. „Ďakujem Kate.“ usmiala som sa na ňu.. „Tak ja už pôjdem.. Idem domov vyčerpalo ma to, idem si oddýchnuť..“ povedala som Kate.. „Okay.. Choď a vyspi sa!“ povedala Kate so smiechom.. „Hej, hej.. Ahoj..“ smiala som sa s ňou.. „Ahoj Sue!“ .. povedala a v tom momente som ja odišla.. Mimochodom som Susan Blue, ale väčšinou mi všetci hovoria Sue, mám 19 a bývam v Paríži. Pred nedávnom som sa rozišla s mojim bývalým Jackom.. Bol to debil, takže som celkom rada a teraz už priateľa nemám... Mám prenikavo modré oči a čierne vlasy.. Idem zavolať svojej najlepšej kamarátke Sophii či sa nejdeme prejsť po Paríži.. Je cca 7:13 pm..
Chvíľu jej to zvonilo no nakoniec zdvihla.. „Ahoj Soph, tak ma napadlo nechceš zájsť von?..“ povedala som len čo zdvihla.. „Ahoj.. No Sue prepáč nemám náladu.. Navyše je zima a večer a naši mi to nedovolia, veď vieš aký sú...“ povedala trochu smutným hlasom.. „Okay. Neva, to je v pohode.. Pôjdeme inokedy..“ povedala som jej a zrušila.. Soph je 19 - ročná super baba.. Má čokoládové vlasy a hnedé/orieškové oči.. Sophia študuje a býva v dome so svojimi rodičmi, ktorí sú dosť prísny potrpia si na Sophiu, zvlášť cez školu.. Každý deň sa musí učiť - nútia ju.. Ale v podstate sa jej to aj vyplatí a od čoho má samé jednotky takže má sľubnú budúcnosť...
***
Zašla som do Strackburs a kúpila si kávu... Išla som k eiffelovke a sadla si na lavičku.. Sedela som tam a rozmýšľala nad všelijakými vecami.. Napríklad prečo som ešte stále nenašla toho pravého.. Neviem nikdy toto nepochopím aj keď na pravú lásku sa musí čakať.. Rozmýšľala som na svojím snom.. Bol celkom prostý myslím, že taký ako aj každého dievčaťa - nájsť si toho pravého a byť s ním šťastná.. Keď mi bola už zima, vyhodila som kelímok od kávy a išla domov.. Bývam blízko eiffelovky vo vysokej bytovke alebo neviem ako to nazvať.. Môj byt je úplne hore.. Mám veľké okná takže mám perfektný výhľad na eiffelovku hlavne milujem keď je zima a všetko je zasnežené a eiffelovka len tak žiari je to úžasné, dokázala by som sa na to pozerať celý večer.. Obývačka je červeno - biela, je prepojená s kuchyňou ktorá je taká krémovo - oranžová a pri nej je malý bar. Potom mám spálňu ktorá je zeleno - biela vedľa postele sú z každej strany nočné stolíky a pri stene skrine s oblečením, a nakoniec kúpeľňu ktorá má odtieň bledo modrej až silno modrej.. V mojom byte prevláda biela takže mám väčšinou biely nábytok.. Je to veľký a pekný byt, pretože moji rodičia sú bohatý. Asi sa pýtate prečo s nimi nežijem.. Odišla som.. Oni bývajú v Londýne, ja som odišla kvôli tancu.. Cez prázdniny sa navštevujeme, Londýn mám rada mám tam starých priateľov a s nimi je mi fajn a tiež mi padne vhod keď uvidím rodičov.. Takže je to v pohode..
***
Zapla som si TV.. Boli správy.. Vraveli čosi o eiffelovke, že tam čosi prirobili, ale to ma až tak nezaujímalo.. Potom ukazovali nejakú skupinu.. One Direction myslím.. Rozprávali o nejakom albume Midnight Memories či o čom.. Boli zlatí.. Bolo ich tuším päť.. Boli sympatický.. No moc som ich neriešila.. Nudila som sa.. Tak som teda išla robiť to čo obvykle robím - Facebook.. Ako inak.. Bola tam Soph.. Písali sme si.. Je moc fajn mám ju moc rada.. Kukla som sa na nástenku, pridala tam fotku tých piatich chalanov.. Hmm.. Ona o nich dačo vie? .. Zrazu mi napísala "Pozerala si správy?" dala tému.. "Pozerala.. Prečo? .." vedela som kde mieri no nechala som ju v tom.. "No, vieš čo tam boli tí One Direction? .. Že sú riadne zlatí!! Najkrajší je Harry! :3" .. Harry? .. Aký Harry chápem že vraví o nich.. Ale že by o nich už toľko vedela? .. Prečo mi nič nepovedala? .. V mojej mysli sa otázky len tak premietali..
I HOPE YOU LIKE IT! ♥
Comment & vote ... ♥
YOU ARE READING
Dream Come True
FanfictionVítajte v mojom príbehu... DREAM COME TRUE :) Môj príbeh je Fan-Fiction, je určený hlavne pre Directioners.. Samozrejme nemôžem nikomu zakázať aby ho čítal.. :) Budem len rada.. :) Určite ma poteší každý jeden kto si to prečíta.. ♥ Príbeh je o milov...