Film sa skončil Liam zaklapol notebook a pozeral sa striedovo na všetkých nás.. „Mhm.. Ja, no ten film bol dosť dlhý, nejdeme sa prejsť?“ opýtala som sa neisto.. „Mne sa nechcee...“ zahlasil Loui.. Od neho som to čakala.. „Ja neviem ja idem asi za mamou, čosi mi volala..“ povedal ten ako povedal Niall starostlivý Liam, keď pozeral na mobil.. Nevadilo mi to pravdu povediac chcela som ísť iba s Niallom, ale nechcela som to povedať tak nahlas, aby to nevyvolalo zlý dojem.. „Ani mne sa nejak extra nechce..“ povedal na moje počudovanie Harry.. Bolo to na dobre ceste.. Niall "nenápadne" žmurkol na Zayna, asi chcel byť so mnou takisto sám, lebo inak si to neviem vysvetliť.. Zayn to pochopil.. „Idem spať.“ povedal úplne pokojne a bezstarostne, prišlo mi to trochu vtipné.. Už teda iba Niall.. „Ja idem..“ sladko sa usmial.. „Tak fajn, poďme!“ povedala som.. Išli sme sa obliecť a vyšli sme von, kým si to ostatní nerozmyslia.. „Ideme sa len tak prejsť a pokecať?“ opýtala som sa už nie nervózne ani neisto.. „Som za..!“ usmial sa až mu bolo vidno zuby.. Tak sme išli.. Cestou sme kecali o jedle, chalanoch, o ňom, o mne.. Prišli sme ku mojej bytovke.. Nejako sa to pretiahlo a bolo už pol siemej.. Zastala som. „Tak ja už asi pôjdem..“ povedala som aj keď som nechcela.. Nemohla som byť s Niallom dlhšie, dačo som k nemu cítila, ale bála som sa toho.. Predstavila som si koľko je na svete dievčat ktoré cítia to isté.. Mala som strach že sa so mnou len hrá aj keď som vedela že on taký nie je.. A nevedela som či aj on. „Prečo?“ nechápal. Nemohla som mu to povedať, neviem či by sme potom aj naďalej zostali kamaráti. „Ja neviem je nejako zima, a tma..“ povedala som.. Bolo zo mňa cítiť neistotu a predpokladám, že aj klamstvo.. Niall to zistil. Prišiel ku mne a pritiahol si ma k sebe - objal ma. Zrazu mi tá zima ktorá asi jediná nebola v klamstavom v mojej poslednej vete už vôbec nebola. Bolo to krásne.. Trochu som sa od Nialla vzdialila no stále sme sa držali, pozerali sme si do očí, ja som sa utápala v tých jeho a on do seba vpíjal tie moje. Boli sme pri sebe blízko, nebezpečne blízko. Neodolala som a musela som to znova spraviť. Pobozkala som ho. Zatvorila som oči chvíľu si nechala jeho pery na mojich a potom som ich oddelila, oči som mala stále zatvorené.. Po chvíli som ich otvorila, Niall sa jemne usmial. Vedela som že sa to stane, nevedela som čo bude následovať, bála som sa ako to vezme.. „Nejdeš ku mne?“ opýtala som sa lebo už som nemohla pozerať do tých jeho očí a na ten jeho úžasný úsmev.. „Rád.“ zašepkal. Chytil ma okolo pása, vošli sme a nastúpili do výťahu. Cesta trvala pár minút, vošli sme do izby a to všetko bez jediného slova. Byť a mlčať to sme potrebovali, potrebovali sme si to v hlave uložiť.
Niall nevedel čo robí jeho prítomnosť so Susan, no takisto Sue nevedela čo sa deje s Niallom keď je pri ňom Susan.. Nemali to ako vedieť..
„Posaď sa..“ ukázala som na sedačku, Niall sa usmial a prikývol.. Ostala som stáť... „Dáš si niečo?“ usmiala som sa.. „Nie, sadni si ku mne..“ povedal Niall.. Nechápala som čo chce urobiť, ale bola som zvedavá. Sadla som si. „Môžem?“ opýtal sa neisto Niall.. Vedela som kam mieri, chcela to.. Vedela som že Niallovi môžem dôverovať.. „Môžeš.“ usmiala som sa.. Niall spojil naše pery bol z toho bozk, no ja som mu ho oplatila, Niall ma pobozkal znova, ja som pootvorila ústa. Vzniklo bozkávanie - nežné.. Niall vopchal jazyk do mojich úst, spolupracovala som. Naše jazyky sa pohybovali priam synchrionizovane, bolo to úžasné. Z nežného sa stalo vášnivé, odvážila som sa a zablúdila rukou do Niallových vlasov, usmial sa mi na perách, pritisol si ma bližšie k sebe.. Pokračovalo z vášnivého na drsné. Niall ma jemne zaľahol, pochopila som a ľahla si, Niall ma priľahol.. Stále sme sa bozkávali, Niall ma jemne pohrýzol do spodnej pery a bozk ukončil. Otvorila som oči, ktoré som mala stále zatvorené. Otvorila som ich a pozrela som sa do Niallových studničiek.. „Môžeš.“ zašepkala som, Niall vedel čo myslím.. Bola som rada, no bola som zároveň pannou a mala som strach.. Niall ma však pobozkal, strach bol preč. Ako keby bolo jeho objatie aj s celým bozkom čarovné.. Jemne mi začal vyhŕňať tyrkysový svetrík, ktorý som mala na sebe.. Nadvihla som sa Niall ukončil bozk a vyzliekol mi ho.. Nemohla som a chytila som ho za ruky a pozrela mu do očí.. „Je niečo zle?“ zľakol sa.. „Nie, nie Niall.. Ja, no.. Vieš.. Ehm.. Ako..“ nevedela som to zo seba dostať.. Priam som to zo seba ťahala ako z chlpatej deky.. „Si panna, že?“ Niall ma zachránil.. „No.. Som..“ hanbila som sa.. Objal ma, zas v tom čarovnom objatí.. „Nemusíš ak nechceš..“ povedal pokojne a starostlivo Niall.. „Nie. Ja chcem..“ usmiala som sa.. „Len sa bojím..“ povedala som a hneď sklonila hlavu.. Niall mi zobral bradu do dvoch prstov a jemne mi ju zdvihol.. Pozerali sme sa do očí, potom ma nežne pobozkal.. „Sue nemusíš sa báť..“ usmial sa.. „Dobre..“ usmiala som sa tiež.. „Budem jemný..“ povedal...
***
Potom ako sme sa spolu vyspali, sme ležali v objatí a pozerali sme sa do očí.. Ja som sa zrazu posadila na kraj postele.. A len tak som tam sedela.. Začali mne pomaly stekať slzy po tvári.. Ale nebolo to preto, že som bola smutná.. Práve naopak, bola som rada, ale bolo tam možno aj dačo iné.. Nie len šťastie.. Možno to bol strach?.. Ale z čoho? Čo ak ma len využil? Odíde? Nechá ma na pospas svetu? Zavolá mi ešte niekedy? Čo bude teraz?
I HOPE YOU LIKE IT! ♥
comment & vote.. :))
YOU ARE READING
Dream Come True
FanfictionVítajte v mojom príbehu... DREAM COME TRUE :) Môj príbeh je Fan-Fiction, je určený hlavne pre Directioners.. Samozrejme nemôžem nikomu zakázať aby ho čítal.. :) Budem len rada.. :) Určite ma poteší každý jeden kto si to prečíta.. ♥ Príbeh je o milov...