Dream Come True/5 (park a zmrzlina)

84 6 0
                                    

Bol pondelok čo znamenalo, že mám o 9.00 am. skúšku alebo nácvik z tanečnej. Bolo len 7 hodín, tak som sa išla obliecť dala som si biele legíny na ktorých boli tyrkysové bodky, k tomu som si obliekla biely svetrík s tyrkysovým nápisom 'Stay Strong' a pri tom rúžové srdiečko.. Mám rada tento outfit.. No potom dom išla do kúpeľne umyla som sa a učesala si vysoký vrkoč, k tomu som si ešte dala špirálu a jemnú linku.. Naraňajkovala som sa a išla si zobrať do tašky oblečenie na tanečnú. Obliekla som si kabát, obula biele čižmy a vyrazila som.. Cestou som sa zastavila v ako vždy v  Strackburs a dala si kávu.. Viem, že si myslíte, že som tam už vypila najmenej hektoliter kávy, ale mne to proste chutí a naladí ma to alebo skôr tak prebudí.. Aj s kávou som zamierila do tanečnej sály..

***

„Ahoj Kate!“ kričala som na ňu už z dverí.. „No dobré ráno Sue!“ privítala ma trochu nezvyčajne tak nahnevane alobo ako ale nevadí.. No vlastne aj hej ak je nahnevaná prežijem teror.. „Idem sa prezliecť za chvíľu som tu..!“ oznámila som jej čo najmilšie ko som vedela a bežala do šatne.. Vyzliekla som sa a obliekla si krátku krikľavo - zelenú sukničku s čiernym tričkom nad pupok a zeleným nápisom 'Yes' uprostred, k tomu som si ešte obula cvičky a bežala ku Kate.. „Som tu!“ prišla som ku nej.. „Dobre, môžeme začať, choď sa rozcvičiť.“ nakázala mi už trochu milším tónom a pustila hudbu.. Zabudla som povedať, že v pondelky mávam hodiny baletu. Takže som išla ku tyči a rozcvičovala som sa, no skôr naťahovala.. Keď som bola hotová začali sme cvičiť nové číslo.. Naša hodina ubehla celkom rýchlo a ja som išla domov.. Teda skôr som išla do reštaurácie 'Notre-Dam' a objednala si Grilovaného lososa s Shamrock omáčkou a k tomu jednoduchú minerálku.. „Mňam!“ povedala som si keď som dojedla.. Milujem lososa.. Je to pochúťka, pripomína mi Londýn. Vždy keď som bola malá mávali sme lososa na Vianoce.. Zaplatila som a išla som domov. Celkom som sa nudila pretože Sophia má školu takže von asi nepôjde.. Tak som teda išla domov.. Zobrala som si knihu 'Detský plač na poschodí' ... Celkom som sa to toho začítala takže keď som skončila bolo 1.45 p.m.. Zrazu mi zazvonil mobil dosť som sa teda zľakla lebo všade bolo ticho a tá kniha bola dosť strašidelná.. Volalo neznáme číslo, priznám sa tajne som dúfala že je to Niall.. „Prosím?“ zdvihla som s nádejou v hlase.. „Ahoj Sue, tu je Niall..“ povedal milo a ja som začala skákať po byte, lebo som tešila.. „Oh, ahoj Niall. Čo potrebuješ?“ spýtala som sa.. „No ja len.. Nejdeš von?“.. von? On ma pozýva von? .. Neviete si predstaviť ako som sa tešila.. Nialla som si veľmi obľúbila a bola som rada že aj on mňa – teda zatiaľ si nejdem nič namýšľať, pozýva ma iba von .. „Jasné.. tak o 2 - hej pri eiffelovke?..“ povedala som a dúfala že povie áno.. „Okay.. Vidíme sa pa.“ povedala a típol to.. Začala som jačať, skákať a behať po byte.. Teraz úprimne ľutujem tých čo bývajú podo mnou – momentálne by som nechcela byť na ich mieste..  Ale keď ja som bola som neskutočne šťastná.. Nechala som si to čo som mala a aby mi pre istotu nesmrdelo z úst, som si išla umyť zuby.. Vzala som si tašku cez plece a hodila som do nej Mentols, peňaženku, mobil a ešte nejaké tie veci.. Obliekla som sa a utekala ku eiffelovke.. Niall tam už bol a kýval mi.. „Ahoj!“ prišla som zadýchaná k nemu.. „Ahoj!“ odzdravil sa mi a pozrel sa na mňa.. „Si krásna..“ povedal a ja som sa asi dosť začervenala.. „Ďakujem..“ povedala som hanblivo a pozrela sa mu do očí.. Bol taký zlatý.. Mal na sebe voľné nohavice, bundu a šiltovku OBEY... Bol strašne rozkošný.. „Tak kde zájdeme?“ spýtala som sa ho.. On chvíľu premýšľal, no potom povedal.. „Čo tak zájsť do parku a teraz mi ty povieš dačo o sebe..“ povedal a usmial sa.. „V pohode.“ odpovedala som a kráčali sme.. „Tak začni..“ usmial sa a ja som sa nadýchla a začala rozprávať.. „No žijem v Paríži už dlho.. Odišla som z Londýna sem kvôli tancu..“ začala som.. „Ty tancuješ?“ pozrel sa prekvapene.. „No tak to je.. Prečo?“ nechápala som.. „No ja som myslel že si modelka..“ zalichotil mi.. „Ty lichotník.. Ale ďakujem..“ zasmiala som sa.. No zároveň ma potešilo – hlavne od Nialla.. „No, ale ďalej.. Mám 19 a moja naj kamoška je Sophia, dakedy ťa s ňou zoznámim..“ usmiala som sa s pozrela sa na neho.. „Budem rád..“ povedal sladko.. „Mhm.. A ďalej.. Nič také zaujímavé..“ usmiala som sa na neho.. To mu mám snáď povedať že mám bohatých rodičov? .. Vypadala by som ako nejaká namyslená pipka.. „To bolo rýchle.. Tak, teda čo budeme robiť? ..“ pozrel sa na mňa a nadvihol obočie.. „Poďme na zmrzku!“ .. povedala som roztopašne.. Ale bolo to prvé čo ma napadlo.. Lebo v parku bol stánok so zmrzlinou.. „Pozývam.“ povedal a usmial sa na mňa.. Ja som sa na neho ako na znak vďačnosti usmiala tiež.. „Akú si dáš?“ spýtal sa ma.. „Mhm.. Pistáciovú.“ oblizla som si pery.. „Okay.“ povedal a išiel ku stánku.. „Dobrý deň.. Prosím jednu pistáciovú a jednu stračiatelovú..“ povedal a už mu podával peniaze.. Ja som chytila zmrzliny a čakala na Nialla.. „Mhm.. Môžem ochutnať?“ .. spýtal sa Niall a bral mi zmrzlinu.. „Môžeš.“ povedala som, síce neskoro pretože Niall moju zmrzlinu už dávno lízal.. Začala som sa smiať a na oplátku som si zobrala jeho zmrzlinu.. Bolo to zlaté...Toto robievam so Sophiou..

„Ako vidím máš asi veľmi rád jedlo..“ Povedala som, pretože Niall za cca 3 minúty mal zmrzlinu zjedenú.. Popravde ja som sa od neho nelíšila, lebo ja som už takisto dojedala.. „No, to som ti zabudol povedať..“ hovoril s plnými ústami.. Bol strašne zlatý.. „A ty?“ opýtal sa ma keď dožul.. „Ja sa od teba nelíšim.“ Žmurkla som na neho.. Začali sme sa obidvaja smiať.. „To som rád. Konečne nejaké dievča čo má lásku k jedlu.. A nehanbí sa predo mnou jesť..“ usmial sa na mňa Niall.. To som vážne zatiaľ jediná čo tak miluje jedlo? Neverím, že fanynky kvôli nemu nejedia 2x viac ako by mali... Zmyslela som sa.. „No to som ti zabudla povedať..“ povedala som to isté čo on a začervenala som sa.. „Ale ja som práveže rád..“ usmial sa na mňa s vďačnosťou v očiach.. „Tak v tom prípade aj ja..“ .. Znovu sme sa začali obidvaja smiať..

I HOPE YOU LIKE IT! ♥

Comment & Vote :))

Dream Come TrueWhere stories live. Discover now