Dream Come True/7 (Príprava)

74 5 0
                                    

Stálo tam: "To mi vyhovuje.. Tak po teba prídem.. Pôjdeme na obed.. :)" .. Dobre, takže Niall James Horan zo skupiny One Direction - najslávnejšej skupiny ma pozýva na obed.. Moje pocity.. Úplne som šalela, začala som behať po izbe.. Chudáci susedia.. Pri mojich záchvatoch ich ľutujem.. Ale Sue, je to LEN obed.. Ukľudňovala som sa.. Zrazu som prudko zastala.. „Čo si obliecť?!“ vykríkla som a chytila sa za hlavu.. Typická reakcia každej baby.. Nasmerovala som si to do mojej izby a otvorila som skriňu.. Vyhadzovala som z nej veci.. Stále som nič nenašla, veď ideme na obed - čo ak pôjdeme do nejakej luxusnej reštaurácie?.. Myslela som si že som stratila všetky svoje zmysly... Dosť dlho som tam kombinovala všetky možné veci a stále nič.. No nakoniec som zvolila modré rifle a modrú z časti kockovanú košeľu tým predsa nič neskazím - či?.. „Fajn.. Toto by sme mali..“ povedala som si sama pre seba (ale to už vy viete, že sa rozprávam sama so sebou..) Zašla som do kúpeľne a rozmýšľala som nad účesom.. Už dávno som nemala vysoký vrkoč.. Vyskúšala som ako to sním vypadalo.. Vrkoč som si spravila - vypadalo to fajn.. Tak som teda zvolila vysoký vrkoč. Následoval make-up.. „Stačí mi iba špirála alebo si mám dať aj tiene a linku?“ pýtala som sa sama seba.. Oblečenie bolo také jemné a keby som sa príliš zmaľovala vypadalo by to čudne.. Tak som teda zvolila iba špirálu.. Keď už som mala všetko nachystané išla som po tomto vyčerpávajúcom dni spať..Aj tak, ten make-up ráno ešte zmením.. Celá ja.. Nerozhodná a nikdy nespokojná..

***

'Crrnk, crrnk, crrnk...' - začula som zas ten odporný zvuk! Neznášam ranné vstávanie .. 7.00 am.. Super mám ešte čas.. Prečo si ten budík nastavujem tak skoro?.. Veď sa musím iba umyť, obliecť naraňajkovať... Aha. Už viem prečo.. Ešte na chvíľu som zavrela oči, no po chvíli hneďvstala a išla sa prezliecť - dala som si rifle a sivú mikinu s nápisom 'Meow' .. Áno milujem mačky, keď som bola malá mali sme mačku - Míňu.. Milovala som ju.. Až kým ju môj debilný sused nezrazil.. Bolo mi za ňou veľmi smutno - vlastne aj je, teraz keď som si na ňu spomenula.. Chcela som prísť na iné myšlienky a tak som sa išla najesť.. Dala som si cerálie s mliekom.. Toto jedlo som už dávno nemala.. Zobrala tašku a bežala na tanečnú - začína sa mi o 9.00, ale ja som tam chcela byť skôr..Myslím že netreba hovoriť prečo..

***

„Ahoj Kate!“ vítala som ju už v dverách.. „Ahoj Sue.. Čo ty tu tak skoro? ..“ pýtala sa ma nechápavo.. „Nič, len už to chcem mať za sebou, idem sa prezliecť.“ žmurkla som na ňu.. Ona len tupo pozerala no ja som si to nevšímala.. Prezliekla som sa a prišla som ku Kate - rozcvičovala sa. Pridala som sa k nej.. „Ty máš niečo?“ spýtala sa.. „Mhm..“ odpovedala som - síce sa to moc odpoveďou ani nazvať nedá, ale čo už snáď to pochopí a nebude sa ma nič vypytovať.. „No dobre.. Nejdem vyzvedať..“ zasmiala sa a ja som si vydýchla lebo vymýšľať si nejakú výhovorku, na tému o tom.. Komu by sa chcelo.. Zasmiala som sa tiež a pokračovala som v rozcvičovaní.. Začali sme si opakovať náš spoločný tanec - áno v 'džeze' máme s Kate spoločný tanec, keďže je v tomto prísna, musí tam byť aj ona.. Niečo sme na ňom poupravovali. „No dobre, choď už!“ povedala a ja som len nechápavo čumela.. Kate?! A na hodine 'džezu'? No nič, tým lepšie pre mňa.. „Môžem?“ odpovedala som jej otázkou.. „Bež!“ usmiala sa.. „No dobre, tak teda dík!“ usmiala som sa bežala ako o preteky.. Vošla som šatne a takmer som zo seba oblečenie trhala.. Bleskovo som sa obliekla, nahádzala všetky veci do tašky a bežala som von..

***

Doma som si teda obliekla rifle a modrú z časti kockovanú košeľu ako som si prichystala.. Odišla som sa do kúpeľne nalíčiť.. Výnimočne! som si dala trošičku make-upu.. Ja som vravela, že to ešte všetko pozmením.. Dala som si špirálu a jemný lesk na pery.. Vypadalo to fajn.. Teraz sa už len učesať.. Vyčesala som si teda vysoký vrkoč.. „Hotovo!“ povedala som si.. Bolo 10.45.. Išla som si po kabelku cez plece a do nej som si hodila mobil, špirálu, lesk na pery, peňaženku a ešte nejaké tie ženské veci, čo sa bežne nachádzajú v ženskej kabelke.. Sadla som si na stoličku a čítala si knihu.. 'Trrn, trrrn..' „Júj!“ .. zľakla som sa.. Bolo tu také ticho a zase som čítala tú knihu čo aj minule a zase som sa zľakla, asi ju obmedzím.. Išla som ku zvončeku a zdvihla sluchátko.. „Áno?“ spýtala som sa aj keď som vedela že je to Niall.. „Za dverami!“ počula som jeho hlas.. Ako sa dostal dnu? .. Otvorila som dvere.. „Ahoj Niall, ako si sa dostal dnu?“ opýtala som sa hneď ako som otvorila dvere.. „Ahoj Sue.. No, to je jedno nie?“ zasmial sa.. „Máš pravdu..“ odpovedala som, aj keď mi to jedno nebolo.. „Ideme?“ pozrel sa mi do očí.. „Ideme..“ usmiala som sa.. Zobrala som si kabelku, hodila na seba kabát, obula sa, zamkla som byt a išli sme.. Strašne som sa tešila.. S Niallom sme nastúpili do výťahu.. Boli sme ticho, Niall nič nehovoril, cítila som sa trápne a myslím že som bola aj poriadne červená.. Našťastie sme čoskoro boli dolu.. Vyšli sme z dverí a ja som sa nadýchla z plných pľúc.. „A ide sa nato!“ - povedala som si v duchu a vydýchla som..

Obrázok o predstave je vedľa - berte k predstave IBA oblečenie.. :))

I HOPE YOU LIKE IT! ♥

Comment & Vote.. :))

Dream Come TrueTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang