Dream Come True/11 (Až po uši)

26 1 0
                                    

Chytila ma panika.. V mojej mysli behali otázky jedna za druhou.. Slzy už netiekli pomaly, no tiekli prúdom.. Urobila som dobre? Niall to zaregistroval.. Objal ma zozadu - znovu sa všetko rozplynulo.. Pustil ma.. „Je niečo zle?“ opýtal sa.. Dosť ma to zarazilo.. Neviem či si nevšimol že mi slzy kvapkajú, len taký fukot.. Chcela som mu položiť všetky otázky.. Ale nebolo treba.. „Sue, neboj, nechcel som ťa len využiť..“ pozrela som sa na neho, zaujal ma.. Pokračoval.. „Viem, že si teraz myslíš, že odídem preč a už sa ti neozvem.. Je práve naopak chcel by som byť s tebou. No vlastne ako to povedať.. Ehm.. No ja neviem, ale proste odvtedy ako sme boli spolu prvý raz von.. Tak ja neviem žeby som k tebe našiel nejaké puto, alebo čo, proste zaujala si ma... Vtedy keď som do teba vrazil. Bola si taká sebavedomá. Neviem či aj ty cítiš to isté, ale..“ nedoknčil.. Nastalo ticho.. Nevedela som čo robiť.. Čo povedať.. Mám mu povedať aj o svejich citoch? .. Nie.. Nebude to dobrá voľba.. „Ja.. No Niall neviem čo teraz povedať..“ začala som.. „Sue ak chceš ja odídem..“ povedal, nevedela som prečo.. „Nie! Neodchádzaj.. Ja som len chcela.. Ja ani neviem..“ čo teraz?! Čo mu mám povedať? Musím.. Musím mu to povedať. Bude sklamaný ak to nepoveim a to ja nechcem.. „Niall, ja.. Musím ti to tiež povedať.. Tiež k tebe cítim to isté, proste vyvolávaš vo mne neznáme pocity, pri mojom bývalom som ich síce mala, ale ani zďaleka neboli také silné, ako keď sa ma ty dostneš.. Vzrušuješ ma.. Vidím v tebe niečo.. niečo.. “ nevedala som to nazvať.. „Zakázané?“ opáčil mi.. „Áno! Priťahuješ ma.. Mám motýle v bruchu keď sa na mňa pozrieš.. Pri tvojom dotyku sa celá roztrasiem. Nedokážem ovládať tie pocity.. Znervózňuješ ma..“ nedokončila som.. Urobila som pauzu.. Dlhú. Bolo ticho. Niall čakal.. Začala som, musím to aj dokončiť! „No.. Je tu jedno ale.. Niall bojím sa toho.. Bojím sa do teba zamilovať úplne.. Vlastne, čo to trepem?“ rozhodila som rukami.. „Čo to trepem? Poznáme sa len pár dní a ja som sa tak bezhlavo a silne zamilovala!“ Teraz som už nesedela ale chodila po izbe.. „Niall, nemôžem.. Bojím sa. Na svete máš milióny fanúšikov! A ja, ja som len jedna.. Bojím sa ich.. Viem čoho sú schopné, a ja som sa do teba aj tak zamilovala! Ako som len mohla! Nemôžem..“ Chodila som po izbe pred Niallom a pohadzovala rukami ako šialená! „Ja mám strach..“ Chodila som.. Bola som na seba nahnevaná. Zrazu ma chytil za rameno, otočil a prisal sa na moje pery. Neodolala som. Podľahla som mu. „Sue, viem, viem prečo sa bojíš. Ale oni tiež musia pochopiť, že ak som sa zamilovaný a šťastný, majú byť aj oni.. A oni to vedia, vedia a sú šťastné ak sme aj my šťastní.“ začal.. „Ale nevedia to všetky! A ja sa toho bojím!“ skočila som mu do reči. „Ale ja budem s tebou, budem ťa pred nimi chrániť, a oni pochopia, že s citmi iných nemôžu nič urobiť, nemôžu ich zmeniť.“ povedal to tak krásne.. Očaril ma.. „Milujem ťa Niall James Horan, milujem ťa tak ako som ešte nikoho. Sakra Niall si tak zakázaný.“ Pobozkala som ho.. „Tiež ťa milujem!“ oplatil mi..

***

Odišiel, zvalila som sa na sedačku s prihlúpim úsmevom.. Zahľadená von oknom som na neho myslela.. Zas tie motýle v bruchu. Milujem ho.. Zamilovala som sa.. Posledne som takýto silný pocit cítila asi v trinástich.. Volal sa Tom.. Keď tak rozmýšľam mal tiež modré oči.. Myslím, že mám na ne slabosť.. Teda nemyslím, viem to! No akurát Tom bol sukničkár, len ma využíval. Niall je iný.. Je pozorný, vtipný, netlačí na mňa a miluje ma, Tom ma nemiloval. Bola to dosť veľká bolesť. Bola som naivná, tak moc.. Niall ma miluje tak veľmi ako aj ja jeho. Bože! Som v tom po uši! Ešte chvíľu som na neho myslela, no potom som už vyhladla.. Spravila som si vajíčko natvrdo so zeleninou. Umyla som sa, a ľahla si. Už som zaspávala no prišla mi SMS.. „Prosím nech to je Niall.“ zašepkala som si sama pre seba..

"Dobrú noc, kráska. Milujem ťa, ráno ti zavolám. Krásne sny. Och tak ťa ľúbim! <3 :*"

Nedalo sa neusmiať. Je to zlatíčko, taký pozorný. Okamžite som mu odpísala.

"Modroočko, tebe takisto. Hh už sa teším. Tiež ťa milujem! :3 :*"

Dnes nezaspím, je dokonalý.. Taký iný.. Milujem ho! Zaspala som..


I HOPE YOU LIKE IT!

comment & vote.. :))

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 02, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dream Come TrueWhere stories live. Discover now