Dream Come True/4 (You & I)

87 5 0
                                    

Zodvihli sme sa a išli sme.. Cestou tam mi o sebe rozprával.. Mal tak krásny írsky prízvuk a jeho oči? .. Ani nehovorím.. On ma nimi doslova, do písmena h-y-p-n-o-t-i-z-o-v-a-l, mal ich také krásne, také úprimne a ja som sa v nich utápala.. „Povedz mi dačo o tvojej skupine..“ nahodila som tému, aby nenastalo to trápne ticho.. „Hmm.. Už sme spolu 3 roky..“ natešene sa usmial a v jeho očiach boli až iskričky, taký z toho bol šťastný.. „Sú ako moji bratia..“ dodal a zahľadene sa usmial ako keby si na niečo spomenul.. „Mám ich moc rád.. No ale ďalej o nás.. Vznikli sme v súťaži X-Factor.. Určite poznáš..“ žmurkol na mňa a víťazne sa usmial.. „A ktorý ste skončili?“ spýtala som sa aby som tam len tak nestála.. „Mali sme 3. miesto.. No bolo to aj tak hrozné nečakali sme to.. Ale keby sme nemali naše Directioners tak neviem či by sme boli tam kde teraz..“ Povedal a zaleskli sa mu oči.. Určite ich má moc rád.. Najradšej by každú objal a poďakoval jej za to.. Videla som to na ňom.. Bol to tak úprimný chalan.. „Wau..“ nezmohla som sa na nič iné.. „Ste vážne dobrí..“ povedala som nakoniec.. „No ďakujeme.. Ehm.. Chcela by si si niečo od nás vypočuť?..“ spýtal sa a nádejne sa mi pozrel do očí.. Ja blbá, že ma to nenapadlo.. Išla som sa prepadnúť od hanby že som sa to nespýtala ja..  „Jasné že chcem!“ odpovedala som.. A veľmi som sa tešila ako spievajú.. „Tak ti pustím pesničku..“ hľadal dačo vo svojom ako inak u celebrít IPhone4 a premýšľal a ťukal do mobilu.. Potom dačo spustil.. „To je pesnička You and I..“ povedal a započúval sa takisto ako aj ja.. Ich hlasy spolu tak ladili.. Boli úžasné.. Mala som z toho zimomriavky.. Ľutovala som že som ich neobjavila už skôr.. Pesnička dohrala.. Bola to srdcovka, no bola úžasná.. Ten text bol neopísateľný.. Vystihovalo to tak veľa vecí v živote.. „No tak čo na to povieš?“ spýtal sa ma Niall pretože pesnička dohrala.. Bol očividne zvedavý, ale kto by nebol.. „Wau, wau, wau.. Vaše hlasy sú úžasné.. Dokonale spolu ladia.. Nechápem ako som o vás nemohla vedieť.. Úžasné Niall..“ povedala som a zahľadela sa mu do očí.. „Ďakujeme..“ zasmial sa Niall, bol rozkošný videla som ho smiať sa prvý raz.. Zasmiala som sa tiež aby som nevyzerala hlúpo..

***

Deň ubehol a ja som sa po tomto úžasnom dni s Niallom musela rozlúčiť.. Bol už večer, ako rýchlo to ubehlo.. Vôbec sa mi nechcelo, s Niallom mi bolo strašne dobre.. Rozumela som si s ním.. Cítila som sa tak výnimočne.. Niall je vážne super.. „No tak ja asi pomaly idem..“ povedala som mu a pozerala sa do zeme.. Nechápem prečo som to povedala, ale proste som cítila, že to musím urobiť.. „Tak ja ťa aspoň idem odprevadiť..“ povedal Niall a usmial sa.. Dlho spolu nebudeme keďže bývam hneď pri eiffelovke.. „Ďakujem Niall si milý..“ úsmev som mu opätovala a pozrela sa na neho.. Kopal do nejakej skalky na zemi.. „Ehm.. Asi to bude trápne, ale dáš mi tvoje číslo?..“ pozrel sa na mňa s nádejou v očiach.. Bola som prekvapená, ale nič som najavo nedávala len vo vnútri som šalela ako malá.. „Ja?.. Vážne? ..“ zastala som pretože sme už boli pri mojom byte, ale aj preto lebo ma to vážne zarazilo.. Myslela som že ho už nikdy neuvidím a na tento deň budem spomínať do smrti.. „Ale ak nechceš nemusíš mi ho dávať..“ povedal a bol z neho cítiť smútok.. „Jasné že ti ho dám!“ povedala som a jemu sa zas na tvári vyčaril úsmev.. Číslo som mu nadiktovala.. Bol šťastný teda aspoň tak vyzeral.. „Vieš.. Som rád že som ťa spoznal.. Si jedinečná, úprimná.. Je mi s tebou fajn Sue..“ povedal Niall a hlboko sa mi pozrel do očí.. Bola som šťastná pretože aj mne s ním bolo neskutočne fajn, nemyslela som že aj taký populárny chalan môže byť fajn, väčšinou som si myslela že celebrity si o sebe veľa myslia.. Niall je opak.. Dakedy by som chcela poznať aj tých ostatných štyroch pretože podľa toho čo vravel Niall sú dosť zábavný.. Usmiala som sa sama pre seba a po chvíli som Niallovi odpovedala.. „Ja - Niall.. Som zaskočená, ale aj ja mám na teba ten istý názor..“ usmiala som sa na neho a srdce mi bilo tak silno a rýchlo že som sa bála aby to aj cez oblečenie nevidel.. „Som rád.. Ale tak ja už idem.. A mimochodom tu bývaš? ..“ opýtal sa trochu prekvapene.. „No tu.. Prečo? ..“ nechápala som.. „Ja len je to tu veľké.. Typujem že bývaš úplne hore..“ pozrel sa hore, no hneď na mňa.. „Trafil si..“ zasmiala som sa a pozrela som sa na neho.. „No ale ja už musím.. Tak ahoj..“ usmiala som sa.. Nechápem prečo som to vôbec povedala.. Som blbá no nič iné mi nezostávalo a ja som čakala na odpoveď... „Ahoj Sue..“ zakričal a ja som odišla domov..

***

Doma som sa vyvalila na gauč a premýšľala som.. Po chvíli som sa konečne pozberala a išla sa prezliecť.. Dala som si na seba voľné červené pyžamo s macíkom na tričku. Potom som sa išla odlíčiť a zobrala som si jablko.. Vytiahla som spod skrýše denník a celý deň od začiatku po koniec som si tam zapísala.. Potom som si zapla TV a pozerala film 'Zase Ona'.. Po chvíli som vypla TV a išla spať.. Vôbec sa mi nedalo zaspať..Dlho som premýšľala nad Niallom, nad dnešným dňom, či ho ešte uvidím, či mi zavolá, prečo sa toto stalo mne, čo by za to dali iné fanynky.. Bola som rada že som to bola ja.. Ozázky mojou mysľou len tak lietali. Radšej som sa otočila na druhý bok.. Tak som ani neviem ako zaspala.. Zajtra mám hodinu tanca..

I HOPE YOU LIKE IT! ♥

Comment & vote :))

Dream Come TrueWhere stories live. Discover now