Dream Come True/6 (Priznanie a SMS)

63 5 0
                                    

Náš smiech prerušilo to že Niallovi začal dakto volať.. Myslím že to bol Zayn, pretože predtým ako Niall zdvihol vzdychol dačo také ako Zanynovo meno.. „Ahoj Zayn, čo potrebuješ?“ spýtal sa Niall len čo zdvihol.. Zayn mu dačo povedal.. „Okay.. Budem tam.. Čau..“ povedal a zrušil to.. „Čo sa stalo?“ usmiala som sa na Nialla.. On sa na mňa pozrel a po chvíľočke odpovedal.. „Bol to Zayn.. Máme skúšku.. Nebude ti vadiť keď odídem. Veď vieš spev.“ povedal a pozrel sa na mňa s nádejou že to pochopím.. „V pohode Niall.. Bež!“ povedala som mu a usmiala som sa.. „Ďakujem Sue.. Si strašne zlatá. Tak pá!“ zakýval mi a odišiel.. Ak mám povedať bolo mi to trošku ľúto, lebo mi s ním bolo dobre.. No nič.. Aspoň som mala zážitok s tou zmrzlinou.. Snáď sa ešte stretneme.. Išla som domov. Cestou som rozmýšľala či mám Soph povedať, že sa stretávam s jedným z najpopulárnejších chalanov na svete, alebo radšej mlčať.. Rozhodla som sa že jej to predsa len poviem, predsa je to moja najlepšia kamarátka..

***

Prišla som domov a vyzliekla sa.. Zapla som facebook - moja obvyklá aktivita.. Boli už 3 hodiny takže Soph by tu mohla byť. Mala som pravdu je tu.. Teraz len ako jej to povedať.. "Ahoj Soph.. Potrebujem sa stretnúť, poď von.. :)" napísala som jej a dúfala že pôjde.. "Čauko Sue.. Okay.. Idem. O 3.15 pri eiffelovke.. :*" napísala, ja som sa dala off a ZNOVU bežala ku eiffelovke..

***

Soph tam ešte nebola takže som mala čas na vydýchanie.. „No čááu!“ začula som Soph. Objala ma zozadu.. Dnes je nejaká natešená - toto nerobieva.. Znovu ma objala, ale teraz už aj s mojou pomocou.. „No čo si mi to chcela povedať?“ .. Spýtala sa ma.. Ako vedela že jej chcem niečo povedať? O tom som sa nezmienila či?.. Ona vie asi všetko.. Usmiala som sa sama pre sebe, no keď som si spomenula čo jej chcem povedať úsmev mi zmizol z tváre.. Nevedela som ako začať, ako bude reagovať.. Či sa bude tešiť alebo sa nahnevá.. Nahnevá, že som jej to nepovedala skôr, alebo sa nahnevá kvôli dačomu inému.. Nebola som si istá! „No Soph.. Ale sľúb že sa na mňa nenahneváš, alebo nebudeš pišťať, dobre?“ spýtala som sa jej aby som sa uistila.. „To čo bude?" Dúfam že nie si tehotná alebo dačo také!“ pozrela sa na mňa Soph pre mňa veľmi znáym pohľadom.. Pohľadom akoby nahnevanej matky.. Nemám to rada.. A navyše ako si o mne môže myslieť, že by som mohla byť tehotná?! Tak to si s ňou ešte vybavím, ale teraz k veci.. „Čo?! Nie, nikdy!..“ povedala som pre istotu prísne aj ja.. „Dobre, dobre, ale už rýchlo vrav!“ ..nevedela sa dočkať! Skočila s nahnevanej matky na nedočkavé dieťa.. Veľmi náladove dieťa, no ale dieťa ako dieťa že?.. „No, ja.. Ja sa proste stretávam s Niallom z 1D..“ povedala som a čakala čo spraví.. „Jasné! S Niallom Horanom?! Z tých piatich čo boli v správach?!“ začala celkom kričať a tešiť sa.. Popravde vydýchla som si, lebo sa na mňa nenahnevala.. „No Niallom Horanom.. Je to pravda, aj dnes som s ním bola von..“ povedala som ticho.. Začala pišťať no ja som jej rýchlo zakryla ústa.. Ona mi ju dala ale rýchlo dole a začala roztopašne hovoriť.. „Tak to je paráda.. Ale musíš ma s ním zoznámiť!“ povedala prísne, no potom sa začala smiať.. „Jasné, už som mu to aj sľúbila.. A ešte jedno.. Vieš ten týpek čo som do neho raz vrazila..“.. Doplnila som moje priznanie.. „No viem, čo s ním..“ vedela som, že vie, že chcem povedať že to bol on ale nechala ma vtom.. Potvora..  „No to bol on..“ povedala som a jemne sa zasmiala.. „Jasné, ja som to vedela! .. To je riadne.. Sue osud či náhoda?..“ celá ona.. Tešila sa so mnou a zároveň provokovala.. Toto miluje.. „Neviem.. Ale nechajme Nialla Niallom a poďme sa prejsť..“ povedala som a ťahala ju preč, lebo sa mi to už nechcelo rozoberať.. Ešte by som dačo dokašľala a nahnevala by sa na mňa.. Ale nenahnevala sa.. Odľahlo mi.. Prechádzali sme sa a dohadovali čo urobíme v budúcnosti.. Ale to vám nepoviem.. Vedeli by ste toho až moc a potom by môj život pre vás nebol zaujímavý, pre niekoho nie je ani teraz.. Ale pre mňa, pre mňa je.. Ale k veci.. Dohadovali sme sa teda čo v budúcnosti spravíme. Ak sa to splní poviem vám čo to bolo.. No ak to bude ten druhý prípad že sa to nesplní tak... Mhm.. To ešte uvidíme..

***

Sophia musela ísť domov, pretože jej rodičia volali. Mňa by to teda riadne otravovalo. Chúďa neznáša dejepis a práve ten sa musí stále učiť.. Ešte že ja tancujem.. Sama pre seba som sa usmiala.. Prišla som domov a vyzliekla sa.. Dala si pyžamo a išla sa odlíčiť.. Zajtra je utorok takže mám hodinu 'Ďzezu' to bude.. Kate je v tomto riadne prísna, takže by som sa mala ísť asi vyspať, ale je len pol siedmej.. Zobrala som si mobil a upravovala si fotky, ktoré sme dnes nafotili so Sophiou.. Zrazu mi prišla správa, stálo tam: "Ahoj Sue, tu je Niall, ja len zajtra mám voľno celý deň nemusíme ísť ani na skúšku.. Tak mi napadlo nezájdeme von, aj na obed a tak? O:)" - Takže napísal mi Niall.. Niall.. Niall ja sa stretávam s jedným najpopulárnejším chalanom na svete!! A on ma pozýva na obed? Viete si predstaviť ako som sa cítila? .. No ale žeby som k Niallovi som začala cítiť aj dačo iné ako kamarátstvo, žeby to bola láska? Nie, nesmiem sa zamilovať do chalana, ktorý ani len nevedel že existujem..  Nie nie, nie je to pravda.. Nonsens, usúdila som.. Usmiala som sa a odpísala som mu: "Ahoj Niall.. Mhm... Ale mohla by som ale až okolo takej 11:-- lebo mám tanec:/ .. Sue xx" ... Napísala som mu.. Moc si s ľudmi neesemeskujem - dokonca ani so Sophiou.. Občas áno ale často nie.. Ako som bola zamyslená onedlho mi prišla spätná SMS od Nialla... Nadýchla som sa, zadržala dych a otvorila ju..

I HOPE YOU LIKE IT! ♥

Comment & Vote.. :))

Dream Come TrueWhere stories live. Discover now