Dream Come True/2 (náhoda alebo osud?)

86 4 0
                                    

"Ty o nich toľko vieš? .. Prečo si mi o nich nepovedala? .. Ale máš pravdu boli cute.. Ale mne sa páčil ten blonďák.. Bol sladký aww ^_^.." odpovedala som jej po trošku dlhšej dobe.. "Nie, len teraz som si ich našla.. Neboj to by som ti o nich povedala.. Ale už musím.. Mama ma zase núti učiť deják -,-.. Tak paa :* .." napísala a bola off.. Ja som ostala sama.. Nuda.. Och Bože ako toto neznášam .. Ale rozhodla som sa že si pozriem film.. Prišiel mi vhod LOL, milujem ho! ..

***

Keď som sa zobudila, skoro som sa ani nepostavila! ... Bolelo ma celé telo, tak nie asi keď som spala na gauči.. Okrem toho som sa zobudila na obed, takže som mohla rovno vstať a začať rozmýšľať či idem do Mc'Donaldu alebo si uvarím jedlo sama.. Mala som na sebe tepláky a voľné tričko.. Tak som si obliekla džínsy hodila k tomu nejaký sveter s nápisom 'Never give up on anybody. Miracles happen every day!' tú mikinu mám rada je modrá s čiernym nápisom.. Milujem modrú.. Nasledovala kúpeľňa. Skoro som zinfarktovala! Vypadala som ako drakula.. Rýchlo som sa odlíčila, umyla tvár + zuby, dala si špirálu a jemnú linku.. Make - up si nedávam, iba dakedy.. Medzi tým kým som všetko spravila som sa rozhodla že predsa len pôjdem do toho Mc'Donaldu.. Dala som si bundu obula čižmy s kožušinkou a vyrazila som - je zima.. Vošla som tam a objednala si nuggetky a hranolky.. Najedla sa a vyrazila po Sophiu.. Bola sobota.. Takže sa nemusela učiť - teda dúfam..

***

„Zájdeme do Strackburs?“ spýtala som sa Soph.. „Jasné, ale ja si asi nič nedám..“ povedala Sophia a pozrela sa na mňa.. „Ako chceš..“ povedala som a mykla plecom.. „Vieš čo ty si kúp kávu ja zájdem do stánku po noviny.. Aspoň sa dozvieme nejaké tie pikošky!“ zachichotala sa Soph a utekala do stánku.. Ja som len prikývla a išla si po svojom.. Vzala som si kávu a mierila k Soph, no ale nebola by som to ja keby som do niekoho nevrazila a ani tentoraz to nebola výnimka no nejdem predbiehať.. Ako som mierila k Soph vrazil do mňa nejaký chalan s kapucňou na hlave.. Ako do mňa vrazil vyletel mi pohár a pristál niekde na zemi.. „Hééj?! Nevieš dávať pozor?!“ skríkla som možno trochu prehnane, ale bola to aj tak jeho vina! „Prepáč, kúpil by som ti novú ale ponáhľam sa..“ povedal nervózne až roztržito a pritom sa mi pozeral do očí.. Zdal sa mi trocha povedomý no nevedela som si spomenúť! .. „Tu máte.“ podal mi do ruky peniaze, pozrel sa mi do očí, potom si ma premeral ešte raz sa ospravedlnil a odišiel.. Čumela som za ním ako sprostá, vedela som že som ho už niekde videla no nevedela som si ani za svet spomenúť.. Asi preto lebo som len videla jeho modré oči.. Azúrovo modré oči... „Si v pohode?“ začula som Soph, ktorá sa už neudržala a vybuchla smiechom.. „Som..“ odpovedala som a začala sa smiať tiež.. „Bože, keby si sa videla 'Hééj! Nevieš dávať pozor?!'“ napodobňovala ma.. Priznávam vypadala som trápne a komicky, no neriešila som to..

***

„Dnes bol fajn deň.“ Vravela som si sama pre seba, hľadiac na eiffelovku zo svojho bytu.. Viem že som toho chalana už niekde videla.. Celý deň na to myslím.. Zapla som si TV aby som sa necítila sama.. Dávali nejakú romantikuš - komédiu.. Nevedela som o čom to bolo keďže som celý čas myslela na toho chalana.. Vypla som TV.. Vzala si jogurt a len tak som jedla a rozmýšľala.. „PRESNE!“ vykríkla som a bežala po notebook..!

I HOPE YOU LIKE IT! ♥

Comment & vote :))

Dream Come TrueWhere stories live. Discover now