Rýchlo som ho otvorila a napísala do googlu 'One Direction' .. „Mám to..“ začala som si "pospevovať".. Rýchlo som si o nich všetko prečítala a dozvedela som sa že ten blonďáčik s modrými očkami sa volá Niall.. Začala som o ňom nachádzať rôzne informácie.. Aspoň som pochopila prečo sa tak ponáhľal.. Chudák, určite utekal fanynkám.. Hovorila som si v duchu.. Vypla som notebook a dojedla svoj jogurt.. Odlíčila som sa - to preto aby som zas nevypadala ako dnes ráno, prezliekla si pyžamo a zapla TV.. Dávali 'Matrix'.. Skvelý film.. Dopozerala som a išla som spať..
***
Bola nedeľa, tak som sa rozhodla že dnes bude taký nudný deň.. "Nechám Soph s rodičmi.. Určite niekam pôjdu." rozprávala som sa sama so sebou.. Je to u mňa celkom časté, hocikedy aj keď si s niekým píšem tak sa rozprávam, možno som trošku divná.. Začala som sa smiať.. Bolo 9 hodín tak som sa rozhodla že ako vždy zájdem do Strackburs. Obliekla som si úzke džínsy, fialové tričko s dlhým rukávom a napísaným krikľavým nápisom 'DREAMS COME TRUE', na to som si hodila nazveme to "priesvitný" čierny svetrík, dala som si špirálu urobila si drdol, ešte na seba hodila kabátik a išla som..
***
„Ahoj Ryan, kávu prosím..“ usmiala som sa na Rayna, poznám ho pretože do Strackburs chodím často.. Ryan je fajn, dá sa s ním pokecať.. „Ahoj Sue. Ako vždy, tu ju máš.“ žmurkol na mňa a usmial sa.. Zas som sa zadívala do tých jeho rozkošných jamiek.. Je zlatý... „Ďakujem..“ zasmiala som sa, zobrala kávu a odišla.. Prv než som si sadla som si išla kúpiť noviny.. Sadla som si na lavičku, napila sa kávy a otvorila noviny.. Hneď na prvej strane na mňa kričal veľký nápis 'ONE DIRECTION LEPŠÍ NEŽ BEATLES?' páni, tí teda musia byť slávny.. Len by ma zaujímalo že som do teraz o nich nevedela.. Dopila som kávu a vyhodila noviny a kelímok do koša.. Sedela som na lavičke a hrala sa hry.. Áno rada hrám hry a presnejšie som hrala 'Angry Birds'.. „Môžem?“ vyrušil ma niečí hlas.. Pozrela som sa no moc som toho nevidela keďže oproti svietilo slnko.. „Jasné.“ posunula som sa, aby si ten predpokladám muž mohol sadnúť.. Zacítila som omamujúcu vôňu.. Vypla som mobil a schovala do vrecka, pozrela som na neho.. „Nia....“ Nestihla som dopovedať, lebo mi prsom zakryl ústa.. „Psst!“ povedala a dal si na hlavu kapucňu.. „Ja- no prepáč.. Nechcela som len som bola prekvapená.. Pravdu povediac spoznala som ťa len včera.. Inakšia som o tebe nevedela.. Keby.....“ zamyslela som sa.. „Keby čo?“ povedal Niall a pozrel sa mi do očí.. „Keby si do mňa včera nevrazil.. Vlastne ti za to ďakujem..“ povedala som a stála som sa mu pozerala do tých azúrových očí.. „Mhm.. Aj ja som rád.." on je rád? ..veď ma nepozná či? .. "Ako to myslíš že si rád?.." nechápala som.. "No vieš si iná ako ostatné..“ povedal a jemne sa usmial.. „Prečo?.. A mimochodom ďakujem..“ povedala som a úsmev mu opätovala, no nechápala som.. Veď ma vidí prvý raz a som iná ako ostatné?.. „No iné by sa po mne začali lepiť, objímať ma, kričať a šalieť.. No ty nie, si taká kľudná a normálna.." povedal a trošilinku sa začervenal.. Myslel si že ja vo vnútri nešaliem?! Veď to úplne vo mne horí a to je ešte slabé slovo.. No zostala som prekvapená, ale zároveň som sa tešila ako malé dieťa čo práve dostalo novú hračku.. „Mhm.. Tak to som rada.." snažila som sa povedať čo najpokojnešie.. „Ale neseďme tu takto.. Nezájdeme dakde?“ spýtal sa ma.. veľmi ma to potešilo.. No nevedela som čo mu na to odpovedať.. Ak poviem áno bude to ako viteranie a budem ako tie šialené fanynky.. No ak poviem nie tak.. Tak to ani nespravím to by bolo blbé.. „A kam?“ odpovedala som otázkou a nadvihla obočie.. „Na eiffelovku?“ povedal a pozrel sa mi do očí.. „Jasné!“ usmiala som sa.. A strašne som sa tešila že s ním ešte budem..
I HOPE YOU LIKE IT! ♥
Comment & vote.. :))
YOU ARE READING
Dream Come True
FanfictionVítajte v mojom príbehu... DREAM COME TRUE :) Môj príbeh je Fan-Fiction, je určený hlavne pre Directioners.. Samozrejme nemôžem nikomu zakázať aby ho čítal.. :) Budem len rada.. :) Určite ma poteší každý jeden kto si to prečíta.. ♥ Príbeh je o milov...