Kun olimme palaamassa leiriin haistoin Viljaturkin ja Keskitassun. Pölvästi nimi. Hajun. Ilmestyimme pusikosta ja näimme heidät. Keskitassulla oli kotka hampaissaan. Korppisulka sanoi jotain. Katsoin Keskitassuun joka tuijotti talaisin. En jaksanut keskittyä heidän pälätyksiinsä... On minulla parempaakin tekemistä...
Laskin kanin tuoresaaliskalaan ja kävelin Lumikäpälän luo joka painautui vasten minua. "Miten se suunitelma?" Hän kuiskasi korvaani "Hyvin!" Sanoin ja kuulin hänen kehräävän pehmeästi. "Taidan mennä puhumaan isäni kanssa!" Sanoin ja nousin "Minäkin tulen!" Lumikäpälä sanoi ja nousi, nyökkäsin vain.
Kävelimme reviirin halki. Pian kuulin ääniä. Pysähdyin ja käänsin korviani. Hyppäsin nopeasti puskaan ja painoin ruskean kollin maahan. "Mitä ihmettä Viimaklaaninsoturi tekee reviirilämme!" Ärisin kollille joka koitti rimpuilla otteestani "Tuoksuu riistalle!" Lumikäpälä naurahti ivallisesti ja nuolaisi kynsiänsä "No... varastin riistaa ja...!" Hän jatkoi uhmakaasti "Tapoin soturinne!" Hän ilmoitti. "Kenet?!" Kysyin raivoissani ja nostin käpäläni "Hiekkakuonon!" Hän huudahti. Lumikäpälä sivalsi tämän kurkun auki ja soturi jäi velttona maahan.
Kävelimme kohti veren hajua ja huomasimme ruumiin. Hiekkakuonon jonka katse oli tyhjä mutta kynnet esillä vielä. Nostin hänet niskasta ylös ja lähdin raahaamaan ruumista kohti leiriä. Raahasimme Viimaklaanilaisen ja Hiekkakuonon ruumista. Kun pääsimme leiriin kuului kirkaisuja kun he näkivät Hiekkakuonon ruumiin. "Mitä on tapahtunut!" Päälikkö kysyi "Tämä soturi!" osoitin Viimaklaanilaisen ruumista "Varasti riistaa ja tappoi Hiekkakuonon!" Sanoin katsoen päälikköä silmiin.
"Olemme menettäneet Hiekkakuonon hän oli hyvä soturi. Kunioitakaamme hänen muistoaan ja henkeään, Nähkäämme hänet tähtiklaanin sotureiden mukana hopeahänällä. Pidämme valvojaiset tänä yönä!" Päälikkö ilmoitti. Menin Hiekkakuonon ruumin luo ja nuolaisin sen korvaa kunnioittavasti "Sinusta olisi tullut hyvä varapäälikkö!" Kuiskasin hiljaa Hiekkakuonon korvaan. Ihankuin olisin nähnyt hänen korvansa nytkähtävän ajattelin. Mutta ei ei se ollut voinut olla totta.
YOU ARE READING
Kiviturkkin kauna
FanfictionKiviturkki on Kuhuklaanin soturi joka juonii pahoja asioita. Kun Keskiyö tulee klaaniin Kiviturkki alkaa epäillä häntä peturuudesta ja että Keskiyö sotkisi hänen suunitelmansa. (Sisältyy Keskiyön tarinaan)