"Noniin Harmaatassu ja kultatassu tehkää niinkuin me!" Sanoin. Varpusturkki asettui eteeni ja loikkasi, syöksähdin hänen alitseen ja hyppäsin hänen selkäänsä. Oppilaat katsahtivat toisiinsa "Harmaatassu on minun roolissani ensin sitten Kultatassu on!" Sanoin ja oppilaat asettuivat multaaukuolle. Kultatassu hyppäsi, mutta Harmaatassu ei ehtinyt väistää vaan kaatui siskonsa alle "Harmaatassu ole nopeampi!" Varpusturkki sanoi ja Harmaatassu nyökkäsi. Kultatassu syöksähti päin häntä Harmaatassu syöksähti hänen alitseen ja hyppäsi siskonsa päälle.
Harmaatassu syöksyi kohti siskoaan joka väisti ja pääsi vihdoin Harmaatassun päälle "Jes onnistuin!" Kultatassu hihkaisi "Kymmenes kerta!" Varpusturkki näpäytti. Palasimme leiriin. Kultatassu ja Harmaatassu menivät hoitamaan Klaaninvanhimpia käskystämme.
Menin Lumikäpälän luo joka suki itseään. Istahdin hänen viereensä "No miten meni koulutus?" Lumikäpälä kysyi "Hyvin Harmaatassu on nopea oppimaan!" Sanoin ja heilautin häntääni.
(Kiviklaani Kiiltotähti
"Miten ihmeessä teen tämän!!!" Kiiltotähti raivosi pesässään "Mikä hätänä?" Kuului ääni ulkoa "Ei mitään!" Huikkasin. Jatkoin miettimistä "Ei se niin voi mennä ei ei...!!!" Sanoin itselleni. Katselin neljää kiveä ja yhtä pientää oksaa "Eli Piiskan pitää olla suunnilleen Viimaklaanin mailla..." Sanoin hiljaa. (Lumihäntä) kuulin Kiiltotähden huutavan-"Miten ihmeessä teen tämän!!!" Menin suuaukolle "Mikä hätänä?" Kysyin "Ei mitään!" Kiiltotähti huikkasi ja kohautin lapojani "Partioon lähtevät Alppiruusu, Lumihäntä Sorahäntä ja Siilitassu!" Varapäällikkö ilmoitti ja lähdin partioon.
Vähän lyhyt luku...
YOU ARE READING
Kiviturkkin kauna
FanfictionKiviturkki on Kuhuklaanin soturi joka juonii pahoja asioita. Kun Keskiyö tulee klaaniin Kiviturkki alkaa epäillä häntä peturuudesta ja että Keskiyö sotkisi hänen suunitelmansa. (Sisältyy Keskiyön tarinaan)