(Viimaklaani)
Jalavajuuri oli metsästämässä ja vaani hiirtä. Hän hyppäsi ja tappoi hiiren hetkessä, hän haistoi jonkun kissan. Jalavajuuri hiipi kohti hajua ja näki paljon Puuklaanilaisia päällikkö mukana pitää kertoa! Ajaytelin ja lähdin kohti leiriä. Kun pääsin leiriin huusin "Puuklaani aikoo!-"
"Puuklaani hyökätkää!" Kuului huuto ja Puklaanilaisia syöksyi leiriin.Näin varapäällikkömme taistelemassa syrjässä Puuklaanin kollia vastaan. Heitin kollin pois ja katsoin Tuulimyrskya ja tapoin hänet yhdellä iskulla syöksyin Puuklaanilaisen kimppuun joka ei ollut nähnyt mitään ja raavin häntä kaikkialle, jättäen sen saastan nipin napin henkiin. Katsoin ympärilleni ja näin Myrskytähden olevan voitolla Puuklaanin päällikköä vastaan. Naaras soturi hyppäsi päälleni ja puri lapaani "Eikö teistä pääse eroon?" Kysyin ja nappasin naaraan kaulasta kiinni potkaisin häntä vatsaan ja viilsin tätä kylkeen. Naaras juoksi pakoon ulisten. Syöksyin auttamaan pentutarhalle kuningatraria. Yksi oppilas hyppäsivät selkääni ja raastoi sitä kynsillään hypähdin maahan selälleni ja tunsin oppilaan liiskautuvan alleni. Oppilas nousi ja hyppäsi kylkeeni, kaaduin mutta nousin nopeasti ja löin oppilaan kohti toista ja molemmat kaatuivat.
Pian taistelu oli voitettu "Kiitos!" Pantterisielu sanoi. Niittytuuli kierteli leirissä tarkistamassa vammoja. Kävelin Tuulimyrskyn ruumiin luo ja nappasin hänestä karvojani ja siirsin ne haavoihini. Nappasin ruumiin ja vein sen keskelle. Myrskytähti näyttti kauhistuneelta kun näki entisen varapäällikkönsä ruumiin, "Ei!" Hän ulvaisi ja hyppäsi ruumiille "Näin että yksi kolli soturi tappoi hänet koitin estää..." sanoin ja painoin pääni muka surullisena. Myrskytähti nöytti masentuneelta.
(Puuklaani Hämäräturkki)
Nilkutin klaanini perästä sen jälkeen kun olimme hyökänneet sinne Viimaklaaniin. Hävisimme😐(<~~ Hämäräturkin ilme) Pääsimme leiriimme parantaja hölkytti luoksemme "Hämäräturkki sanoin ettet saa väsyttää jalassasi olevaa haavaa!" Hän sanoi närkästyneenä ja alkoi painella hämähäkinseittiä haavaani Jalavasydän kikatti mulkaisin häntä. Ja hän lopetti, jouduin menemään parantajapesään pariksi päiväksi!!!!!!!!!!!!! Eihän siellä ole tekemistä?!
Kipaisin hakemassa ruokaa ja menin parantajan pesälle. En haluaisi!!!! Tuliko selväksi eeeeeeennn!!!!??? Asetuin syömään nyrpeänä ruokaani pedille.
(Kiviklaani Kiiltotähti)
Katselin klaanin tapahtumia levollisesti. Lumihäntä tuli luokseni "Hei öö... tuota..." lumihäntä sepitti "Niin?" Kysyin "Pennut ovat karanneet!" Hän huudahti "Järkälekäpälä Geparditurkki Jäätassu ja Lumihäntä napatkaa ne riiviöt!" Huusin.
(Järkälekäpälä)
"Geparditurkki ja Jäätassu! Menkää kohti pohjois puolta minä ja Lumihäntä tarkastamme eteläpuolen!" Sanoin ja Geparditurkki kaarasi oppilaansa kanssa muualle. Kiisimme kivikossa kuin tuuli "Haistan ne!" Lumihäntä sanoi "Kuohuklaanin rajalle!" Huusin ja syöksyimme eteenpäin. Näin pian kolme pentua kolleja. Syöksyin pentujen eteen, he olivat aivan rajalla "Ei askeltakaan!" Sanoin ja nappasin kaksi pennuista Lumikäpälä otti Mutapennun joka riuhtoi ja rimpuili "Ei ei eeeeeeiii!" Hän huusi.
(Kiiltotähti)
Katsoin kun partio palasi pennut mukanaan "Hyvä!" Sanoin heille. Järkälekäpälä oli toiminut varapäällikön asemassa kun Valkoturkki oli sairaana. Hyppäsin alas, mutta Vatukkahammas riensi luokseni "Perhotassu jäi kotkan kynsiin ja hän on pahasti loukkaantunut!" Hän sanoi "Hän voi jatkaa opintojaan ..." Vatukkahammas oli surullinen "mutta siinä kestää" hän jatkoi. Sorahäntä kipitti luokseni "Ööm... Siilitassu etenee hyvin koulutuksessa ja hän on taitava!" Kolli sanoi ylpeänä "Selvä!" Sanoin ja koitin mennä pesääni kun Geparditurkki ilmestyi taakseni "Niin?" Kysyin ärtyneen rauhallisena. Geparditurkki ryki "Minusta Jäätassu pitäisi nimittää jo kunhan teen vielä kokeen hänelle!" Hän sanoi "No mikä olisi hänen soturinimensä?" Kysyin "No Jääpuro? Tai Jäämyrsky?" Hän sanoi "Selvä mietin vielä!" Sanoin.
YOU ARE READING
Kiviturkkin kauna
FanfictionKiviturkki on Kuhuklaanin soturi joka juonii pahoja asioita. Kun Keskiyö tulee klaaniin Kiviturkki alkaa epäillä häntä peturuudesta ja että Keskiyö sotkisi hänen suunitelmansa. (Sisältyy Keskiyön tarinaan)