Capitolul 17: Sânge pentru mine?
După multe ore de plâns și câteva de dormit, ea și-a deschis în sfârșit ochii roșii și umflați. Și i-a frecat în timp ce se ridica, fiind cu spatele de marginea patului și cu genunchii la piept. Încă era întuneric afară, așadar se uită la ceasul ei.
04:53, scria.
S-a uitat prin jur, doar ca să se asigure că nimic nu s-a schimbat și că nimic nu s-a întâmplat, dar în timp ce făcea asta.... Gândurile ei începeau să se umple cu evenimentele oribile de mai devreme.
Și-a amintit visul pe care l-a avut. Și-a amintit de vampirul pierdut. De cum arăta. De felul în care mergea în patru labe. Cum a omorât iepurașul acela. Și hai să nu-l uităm pe Domnul Styles...
De felul în care a vorbit cu ea, felul în care o ținea, o proteja. De cum a atins-o noaptea trecută, cum i-a atins corpul. Cum a vrut să facă dragoste cu ea, iar ea l-a respins.
Ea se simțea amorțită și folosită. Nu a mai atins-o nimeni în felul acela. Nimeni nu i-a mai atins corpul așa... Și o speria. Îi era frică, frică că Domnul Styles ar putea intra în orice moment și ar putea profita de ea. Putea să îi facă orice voia, tot ce voia împotriva voinței sale.
Imediat, și l-a imaginat pe Domnul Styles, dezbrăcat. Stând în fața ei, gol și glorios. Era înalt și făcut, exact cum ar trebui să fie un bărbat. A făcut contact vizual cu ea, în timp ce bărbăția îi atârna cu mândrie, iar bilele îi atârnau tare de coapse.
Și-a imaginat cum s-ar pune peste ea. Gâfâind cu disperare, gata să i-o tragă. Cum i-ar deschide picioarele, fără să rupă contactul vizual. Cum ar intra în ea, din nou și din nou, încercând să-i rupă bariera strâmtă, dându-i acces la zona ei caldă. Cum și-ar confesa iubirea față de ea, șoptindu-i de fiecare dată, după fiecare penetrare. Mai adânc și mai adânc.
Aceasta se trezi după visul ei cu ochii deschiși, scuturându-și capul. Asta nu se va întâmpla niciodată. Nici într-un milion de ani. Nu cu el. Niciodată.
În plus.... Nici nu era pregătită s-o „facă”. O să împlinească 17 ani peste câteva luni, dar nu s-a gândit niciodată să își dea virginitatea unui bărbat, sau să facă ceva ce implică activitățile sexuale. Oricum era doar sex, corect? Nu era doar un mod în care puteai face copii? Totuși așa și-ar pierde inocența.
După câteva minute și-a dat seama că nu poate dormi așa că s-a sculat, materialul rochiei ei albe atârnând cu grație în spatele ei. A deschis ușa mergând în josul scărilor de pe coridor.
Scările au scârțâit puțin când cobora. Întreg holul fiind plin de liniște în timp ce mergea jos în sufragerie.
În timp ce intră în sufragerie, observă că șemineul era încă pornit, dând camerei niște lumină și căldură și asta se întâmplase rar în acest castel. A mers spre fereastra mare, uitându-se afară, văzând grădina mare din fața ei, care era încă acoperită cu zăpadă.
Din fericire nu mai era nici un semn de la „cei pierduți” și nici un semn de la iepurașul ce fusese rupt în bucățele. Nu, grădina arăta chiar normal, umplută cu tăcere și pace. Dar, ea știa cum era de fapt.
Când se uită prin fereastra groasă, a fost ruptă brusc din gânduri, văzând fața cuiva, făcând-o să se întoarcă.
Când se întoarse făcu contact vizual cu Domnul Styles, așa că s-a dat înapoi sprijindu-se e fereastră. Și-a despărțit buzele, iar ochii i s-au mărit, realizând că i-ar putea face orice vrea acum. Oricum i-a făcut asta acum câteva ore, așa că de ce n-ar face-o din nou? Gândul ăsta deja o înspăimânta.
CITEȘTI
The Beast {Harry Styles/Vampire Fanfic} |Romanian|
Fanfiction***ATENŢIE: Această poveste conține scene VIOLENTE şi SEXUALE*** Toate drepturile rezervate autoarei: WhisperOfDreams (c) Rose ştia că lumea asta era plină de mistere, plină de mistere, mistere gata să fie descoperite. Mereu visa la o...