14 Ogos 2002
Hari ini aku menjemput beberapa kawan yang ku kenal untuk menghadiri parti di rumahku di ladang. Sebenarnya bukan kenal sangat pun, baru kenal tak sampai sebulan. Itu pun aku yang dulu menegur mereka. Bertemu pertama kali di kedai kopi. Sengaja aku meramahkan diri. Ada maksud lah tu.
Aku memperkenalkan diri sebagai Iskandar. Mereka pun terkejut.
"Oh. Polis yang cari budak lemas dekat waterfront hari tu ke?"
Aku mengiyakan mereka. Manusia memang mudah tertipu, percaya dengan kata-kata palsu dan suka menilai sesama jenis tanpa mengenali mereka terlebih dahulu, tak kiralah menilai buruk ataupun baik. Memang itu hakikatnya.
Sebab itu aku suka mengambil kesempatan, terutamanya perempuan ni. Kaum hawa. Kaum yang lebih cenderung menjadi mangsa penipuan. Mereka ingat aku Iskandar yang asli. Mereka ingat akulah polis yang mengendalikan kes jenayah kanak-kanak hari tu. Sadis. Aku bukan Iskandar. Aku lebih hebat dari dia.
Aku Jim. Aku ciptaan terhebat yang pernah lahir.
8:00 pm
Kesemua mereka telah sampai di rumahku. Tiga orang perempuan dan empat orang lelaki. Semuanya remaja yang berusia 16 hingga 21 tahun. Aku menyuruh mereka duduk di ruang tamu. Sementara itu aku menyediakan makanan di dapur. Brienne dan Sandra masih lagi terikat di kerusi dapur, merenungku dengan lemah. Nak makan lah tu. Kasihan.
Aku menghidangkan mereka air oren sejuk. Ada lah sikit-sikit tu aku campur dengan air kencing.
"Awak semua minum dulu ya. Kawan-kawan saya yang lain akan sampai sebentar lagi." kataku kepada mereka bertujuh. Mereka membalas dengan senyuman.
"Hari ni hari jadi abang polis eh?" kata Eko, salah seorang tetamu. Eko ni lelaki lembut. Kadang-kadang tu aku geli tengok dia. Siap panggil aku abang bagai.
Tak ku sangka, mereka ni bodoh juga. Takkan tak perasan kalau aku buat parti, mana hiasannya? Mana tetamu lain? Kenapa sunyi jer? Eh, makanan pun belum siap masak? Mereka tak ragu-ragu ke? Mana ada parti macam ni. Kalau ada parti betul pun, aku takkan jemput orang tak cerdik macam mereka. Membazir.
Tap apa lah. Demi keseronokan ku juga.
Mereka terlena. Untuk pengetahuan, air tadi tu aku ada campur ubat tidur. Sekarang, aku angkut seorang-seorang mereka ke dapur dan aku ikat mereka sama seperti aku mengikat Sandra dan Brienne.
"Hello, kawan baru" beritahu aku kepada mereka berdua. Sesekali tu tersengih juga lah aku sebab macam lawak. Masalah sekarang ialah, aku tak cukup kerusi nak ikat ketujuh-tujuh mereka. Kerusi cuma ada enam. Satu Sandra dan Brienne dah pakai. Tinggal lima. Lima kerusi dah penuh. Tinggal dua orang lagi. Aku taknak kongsikan mereka kerusi macam Sandra dan Brienne sebab aku nak main dengan mereka seorang-seorang.
Seorang yang tak cukup tempat duduk tu aku ikat atas meja. Sekarang, seorang lagi nak ikat kat mana? Aku memutuskan untuk mengikat seorang lagi dari pangkal bahu hingga hujung kaki menggunakan rantai besi. Aku ikat ketat-ketat sampai dia nak bergerak seinci pun tak dapat. Nama dia Amirul. Berumur 20 tahun. Di silling atas meja makan ada kipas gantung. Aku gantung tubuh dia dekat kipas tu dengan kepala menghala ke meja makan.
Selepas satu jam, mereka terbangun. Alangkah terkejutnya mereka. Ada antara mereka sudah panik tak tentu arah. Aku faham. Siapa tak panik kalau pagi tadi ada orang jemput hadir ke parti, lepastu sampai di rumah orang tertidur dan sedar-sedar badan diikat seperti orang kurang waras. Lebih-lebih lagi bila bangun ternampak tubuh kawan sendiri digantung di kipas silling. Menjerit lah jawabnya.
Aku yang mendengar jeritan mereka dari bilik tidur terus melangkah ke dapur. Berdekah-dekah aku ketawa apabila melihat Amirul yang digantung di atas meja terkencing dalam seluar. Air kencingnya membasahi seluar dan bajunya. Lebihan air kencing membasahi mukanya, bercampur peluh masinnya itu. Agak-agaknya Brienne dan Sandra menceritakan pengalaman mereka sepanjang menjadi tahanan sebab tu mereka takut semacam.
"Parti bermula!" teriakku dari pintu dapur. Aku bertepuk tangan tanda girang. Banyak saja soalan keluar dari mulut mereka. Malas aku hendak menjawab. Kalau nak tahu sangat, tanyalah budak senior dua orang tu.
"Nak sangat parti kan? Ni hah, aku buat sekaneka untuk korang"
Aku mengambil garfu dan terus mencucuk ke dalam kuku Aida. Aida tadi aku ikat atas meja. Memandangkan yang tak cukup kerusi ialah Amirul dan Aida, ada kemungkinan aku bercadang untuk menempah tempat mereka di neraka lebih awal.
Aida meraung sekuat hati. Jari jemarinya berdarah. Sedikit sedikit aku hisap jari jemarinya.
"Dan seterusnya tuan tuan dan puan yang bodoh sekalian..."
Aku melompat ke atas meja.
Aku membogelkan diri. Kemudian aku membuka ikatan pada kaki Aida. Dia mula meronta-ronta. Terus aku memijak pahanya sekuat hati. Tak peduli pun. Biarlah kaki dia patah pun. Siapa suruh melawan. Sekarang baru nak diam. Aida mula menangis. Dia pasrah.
Aku dengan rakus mengoyakkan seluarnya. Inilah part yang paling aku suka. Memuaskan nafsu. Tanpa berlengah, aku melucutkan seluar dalamnya. Alangkah terpana aku buat seketika. Aida memakai tuala wanita. Dia datang haid.
Aku terdiam seketika. Mula-mula aku rasa geli sebab masa aku alihkan tuala wanita yang dia pakai, merah jer aku tengok. Tapi aku tak peduli. Aku terus meratah tubuhnya. Zakarku dibaluti darah haidnya. Aida tidak berhenti menangis. Aku yang sedikit geram lalu menyumbat mulutnya dengan tuala wanita yang dia pakai tadi.
Kawan-kawannya hanya melihat. Tidak sedikit pun air mata mereka menitis. Inikah yang dinamakan kawan sejati? Mana rasa simpati mereka semua.
"Oh ya! Aku lupa." Aku terus menarik keluar zakarku dari faraj Aida sambil mengelap lebihan air maniku.
"Tadi aku cakap ada sukaneka kan? Siapa nak menyertakan diri?"
Tiada seorang pun yang menjawab.
Bodoh!
Aku naik semula ke atas meja dan menyepak sekuatnya kepala Amirul. Bergoyang goyang kipas mengikut tubuhnya yang berayun ke sana sini. Dan, pengsanlah dia di situ.
"Beginilah. Siapa yang menang nanti, aku lepaskan dia. Semua akan ikut serta. Se-ca-ra pak-sa."
"Just let me go, please..." kata Eko.
Ah! Bodohnya pondan ni. Detik-detik macam ni pun dia sempat nak speaking.
Aku melangkahkan kaki ke arah Eko dan menghiris lehernya menggunakan pisau kecil dengan perlahan. Dah lama aku tak tengok orang mati. Darahnya memercik keluar. Dia memandangku buat kali terakhir dan aku membalas dengan senyuman sinis.
"Rest in peace, Eko. Aku pun pandai speaking."
Sekarang baru mereka semua menjerit ketakutan. Tadi masa aku rogol Aida mereka tak takut. Sekarang baru mereka sedar yang nyawa mereka berada di tangan aku.
"Nampak tak mayat Eko tu? Dia akan jadi bahan sukaneka kita. Sukaneka kita yang pertama ialah... Kannibalisma!"
YOU ARE READING
The Torture Game
Mystery / ThrillerAMARAN: Isi kandungan yang anda akan baca mengandungi unsur kejam, memualkan, lucah dan mungkin tiada nilai murni. Oleh itu, pembaca yang berumur kurang daripada 18 tahun sangat tidak digalakkan membaca penulisan ini. Cerita yang dikarang tiada kena...