Secebis Kejahatan

8.8K 185 67
                                    

26 Julai 2002

Hari ini sudah tiga hari Sandra terperangkap di rumahku bersama Brienne. Aku yakin keaadaan semakin rancak dengan kehadiran lebih ramai orang. Dua lebih baik daripada satu.

27 Julai 2002

Entah mengapa aku merasakan yang Brienne lebih berasa selamat dengan kehadiran Sandra di sisinya walaupun dia tahu dia akan dideraku setiap hari. Tidak mengapa, di dunia ini setiap kegembiraan pasti akan dibayar dengan dugaan yang bakal menimpa. Dalam hal ini, aku yang menjadi pengadil.

Aku mengikat Sandra bersama dengan Brienne di atas satu kerusi. Maknanya Sandra duduk di pangkuan Brienne tetapi diikat menggunakan dua tali berasingan. Pasti seronok kalau melihat Sandra terkencing di atas paha Brienne. Rasa bersalah pasti akan dirasainya. Seperti biasa, rutin harian. Menjadi pendera.

Kebiasaannya aku akan memberi mereka makan satu kali dalam tempoh dua hari. Maksudnya dalam satu minggu mereka cuma makan tiga kali sahaja. Aku cuma ingin memberi inspirasi kepada mereka berdua agar belajar menghargai makanan. Semasa aku masuk ke ruang dapur, aku melihat Brienne sedang tidur manakala Sandra berjaga. Matanya tidak lari dari memandangku. Mungkin takut atau mungkin marah akan diriku.

Aku membaling mangkuk plastik ke arah kepala Brienne untuk mengejutkannya. Seperti biasa, memang berkesan. Aku mengambil periuk nasi dan memasak dua gelas beras. Sementara menunggu nasi masak, aku berborak dengan Brienne dan Sandra.

"Tidur nyenak?" Tanyaku.

Brinne tidak menjawab. Jauh di lubuk hatinya, dia sangat benci melihat senyumanku. Mungkin kerana aku teruja menderanya dan dia menderita. Sandra pula masih keliru. Mungkin keliru kerana lelaki di depannya ini tergamak melakukan hal sebegini. Apa yang pasti ialah lelaki yang di depannya ini ialah teman lelakinya sendiri, Jimtes Loras Leio.

"Kenapa Jim? Kenapa?" Sandra mula membuka mulut buat pertama kali dia menjejakkan kakinya ke sini.

"Jawapannya tak semudah itu." Aku enggan memberi jawapan. Biarlah aku sendiri yang tahu.

"Lepaskan saya Jim". Air mata Sandra mula membasahi pipi. Sama seperti waktu Brienne mula mula menjadi tahanan dahulu. Soalan yang diajukan juga sama.

"Awak tanya seorang ni. Apa yang saya jawab masa dia mula-mula merayu untuk dilepaskan dahulu?" Aku menudingkan jari ke arah Brienne. Sandra merenung Brienne. Brienne menundukkan kepala.

"Saya sepak kepala dia. Saya suapkan dia najis dia sendiri." Sandra mendiamkan diri mendengar penjelasanku.

"Apa kata kita bermain satu permainan. Awak berdua teka nama satu sama lain dan nyatakan apa hubungannya dengan saya. Kalau betul, saya akan bagi lauk. Kalau salah, macam biasa. Nasi kosong kuah air paip.''

Sandra dan Brienne mengangguk kecil.

"Okay, siapa nama dia?" Aku menudingkan jari ke muka Brienne.

"Sandra." sebut Brienne kecil.

"Wahh. Tengok siapa yang dah buat kawan. Mesti korang berdua berborak masa aku takda kan?"

Mereka berdua hanya menundukkan kepala tanpa berkata atau membuat isyarat apa apa. Aku melangkahkan kaki menuju sinki.

"Rasanya tak perlu saya menyoal Sandra siapa nama awak memandangkan saya sudah pasti kamu mengenali satu sama lain." Aku mengambil pisau dan membasuhnya di paip sinki.

"Seperti yang saya janjikan, saya akan bagi lauk untuk hari ini. Awak berdua taknak kata apa-apa?"

"Terima kasih" sahut Brienne dan Sandra bergilir.

Mulut periuk nasi mula berbuih menandakan nasi sudah pun hampir masak. Aku mengacau nasi sebelum aku memadamkan lampu gas dua minit kemudian. Dua buah pinggan ku letakkan di atas meja berhadapan dengan Brienne dan Sandra. Selesai semuanya, aku membuka ikatan pada tubuh mereka berdua dan mengikat mereka kembali di kerusi yang berasingan.

Aku membahagikan nasi di dalam periuk sama rata. Sandra kelihatan bingung. Aku tahu sebabnya. Dia bingung kerana tubuh, kaki dan tangannya masih diikat ketat.

"Brienne, ajar Sandra macam mana nak makan."

Brienne menggerakkan kepala ke arah pinggan dan memakan nasi langsung dari pinggan itu. Makan seperti haiwan. Aku kemudian menendang kepala Brienne sehingga dia terjatuh ke lantai.

"Kalau saya belum suruh makan jangan makan. Saya cuma suruh awak buat demo." kataku sambil mengangkatnya kembali.

Aku mengambil pisau yang ku basuh tadi dan mendekati mereka berdua.

"Siapa nak jadi lauk?"

Brienne mula meronta ronta. Sepertinya dia tahu akan niatku. Dia memang berpengalaman. Tidak seperti Sandra, masih keliru dan kurang jelas dengan niat jahatku. Oleh kerana Sandra masih ragu-ragu dengan kejahatanku, aku memutuskan untuk memilih Sandra sebagai lauk mereka berdua malam ini.

Aku menarik kuat rambut Sandra dan menghiris telinga kanannya sehingga putus. Telinganya yang putus aku hidangkan kepada Brienne. Sekarang baru Sandra sedar apa yang aku mampu buat. Dan untuk pengetahuan dia, itu hanyalah secebis dari kejahatanku.

"Makan" aku menunjukkan telinga Sandra.

Brienne menggelengkan kepalanya. Mulutnya menggigil ketakutan. Takut kalau dia mangsa seterusnya. Buat masa ini, aku akan mengajar Sandra terlebih dahulu sebelum beralih kepada kedua dua mereka.

"Saya cakap makan awak makan."

"Saya taknak."

"Apa kata saya hiris telinga awak juga."

Brienne menggeleng kepalanya lagi. Dek kerana terlalu takut, dia terus mengunyah telinga Sandra yang dihidangkan bersama nasi tadi. Sedikit sedikit dia berasa mual dan termutah. Jika dibandingkan dengan disuruh makan telinga Sandra atau menghiris telinganya, rasanya Brienne lebih rela makan telinga Sandra.

Sedap!

Selepas satu jam, Sandra berhenti menangis. Nasinya masih belum disentuh sebutir pun.

"Kenapa awak tak makan nasi yang saya bagi?" Aku menyiku dagu sambil merenung ke mata Sandra.

"Oh! Saya tahu. Pasti telinga awak masih sakit kan?" Pantas aku angkat lalu mengoyakkan bajunya sehingga dia hanya memakai bra sahaja. Bajunya yang bewarna merah jambu itu digunakanku untuk membalut kepalanya selepas sebelah telinganya putus.

"Okay. Sekarang saya dah balut telinga awak. Awak tahan sakit tu. Nanti nanti sembuhlah sendiri. Nasi tu pun dah sejuk dah. Makan cepat."

Sandra masih enggan makan. Brienne di sebelahnya hanya tertunduk takut.

"Ya tak ya juga!" Aku baru teringat akan sesuatu. Aku mengambil semula pisau tadi. Jika diingatkan, cuma Brienne yang mendapat lauk. Aku menarik bra Sandra ke bawah tanpa membukanya. Hanya perlu menarik tali branya ke tepi dan aku sudah boleh menarik branya ke bawah. Tertonjol dua buah dada Sandra yang bersaiz sederhana. Aku rasa nafsuku mula timbul.

Mula mula aku hanya menghisapnya saja. Kemudian aku bermain dengan lubang farajnya. Disebabkan aku tidak dapat mengawal nafsu, aku meleraikan ikatan pada tubuh Sandra dan merogolnya di atas meja, berhadapan dengan Brienne. Ketika air maniku hampir keluar, aku memancutkannya ke dalam nasi Sandra. Barulah aku mengikatnya semula di kerusi.

"Sebenarnya tadi saya nak hiris tubuh awak untuk dijadikan lauk. Tapi tak tahu kenapa nafsu saya tiba tiba muncul. Maaf ya."

Selepas mengikat Sandra, aku memicit puting susu Sandra dan menariknya. Kemudian, aku menghiris puting susunya sehingga putus. Suara Sandra berteriak boleh didengar di pelusuk rumah mengalahkan bunyi seekor raksasa. Air matanya melimpah bagaikan Tsunami.

The Torture GameWhere stories live. Discover now