Mclovin koşarak dışarı çıktı.
Ama gördüğü sadece bir ayıydı. Ormanda dolanan bir ayı. Ayı gördüğüne en fazla ne kadar sevinilebilirse o kadar sevinmişti. Emilly'nin başına bir şey gelmediği için çok sevinmişti ancak bu ayıdan kurtulmak gerekiyordu.- Ah Emilly korkuttun beni Çabuk kulübeye gir.
Emilly ile birlikte kulübeye girip kapıyı kapattılar ayı gidene kadar burada kalacaklardı. Mclovin durmuş Emilly'i seyrediyordu. İlk defa ona bu kadar çok bakıyordu daha önce göremediği güzelliğini yeni fark ediyordu sanki.- Bir şey bulabildiniz mi ?
Mclovin dalmıştı cevap vermedi.
- Başkomiserim ?
- Hı.. şey..efendim ne diyordun ?
- Bir şey bulabildiniz mi diye sormuştum ?
- Gördüğün gibi kulübe tertemiz. Şşş ayı yaklaşıyor.Ayı kulübenin tam yanındaydı Emilly korkudan Mclovin'e sarıldı. Mclovin çok tuhaf olmuştu "umarım o ayı hiç gitmez" diye geçirdi içinden.
- Şey.. ben çok korktum ondan sarıldım. Kusuruma bakmayın.
- Sorun değil sarılabilirsin.
Mclovin teşekkür bile edebilirdi sarıldığı için ama pek belli etmemeye çalıştı.Ayı ortalıklarda yoktu. Ayının gittiğinden emin olmak için yarım saat daha çıkmadılar. Sonra merkeze doğru yola koyuldular. Merkeze tam girecekken Auren'i gördüler.
- Dostum bir ceset bulmuşlar ve bil bakalım ne şekilde. Senin katil dün gece yine boş durmamış. Sanırım olaya bir el atsam iyi olacak. Hadi gidelim
- Emilly sen burda kal istersen
- Hayır bende gelmek istiyorum
- Pekâlâ.
Saat 14.25 te olay yerindeydiler. Mclovin,Auren ve Emilly emniyet şeridinden içeri girdi. Kurban yine vahşice parçalara ayrılmıştı. Cinayeti yine aynı kişinin işlediğine şüphe yoktu.
- Kurbanın üzerinden kimlik çıktı mı?
- Evet başkomiserim. "Johan Gerick." 36 yaşında. İş adamı. Dün gece şirketten çıktıktan sonra bir daha görülememiş. Cesedi 2 saat önce bulundu.Tahmini ölüm saati dün gece Mclovin'in ormanda bulunduğu saatler olmalıydı muhtemelen dün gece ki kan izleri bu cesedindi. 3 gecede 3 ceset. Muhtemelen bu gece yine bu ormanda bir cinayet daha işlenecekti. Bu iş daha fazla büyümeden katilin ya da katillerin yakalanması gerekiyordu. Mclovin Auren'i kenara çekti.
- Dostum bu gece bu işi kökünden hallediyoruz.
- Merkezde oturup kıçımızı kaşıyarak mı ?
- Dinle. 3 gecede 3 cinayet işlendi muhtemelen bu gece burada dördüncü cinayet işlenecek. Bizde burada ormanda saklanacağız. Katil gelincede anında suç üstü.
- Bu çok riskli.
- Yapmak zorundayız Auren. Yoksa gerçekten ortalık karışacak. Benimle misin ?
- Değilim desem yapmayacak mısın ?
- Tabikide yapacağım
- E o zaman ?Olay yeri ekibi dağıldı. Emilly'nin tüm ısrarlarına rağmen Mclovin Emilly'i gönderdi. Şimdi ormanda yapayalnızlardı. Kulübeye saklandılar.
Saat 21.15 ti. Ayak sesleri duyuldu. Sonra iki kişinin konuşma sesleri. Sesler gitgide yaklaşıyordu. Mclovin ile Auren silahlarını çekti. Sonra sesler birden kesildi.
- Lanet olsun sesler kesildi. Bizi fark mı ettiler acaba.
- Şşş sessiz ol Auren.
Ufak bir bekleyişten sonra dışarı çıkma kararı aldılar. Auren kapıyı açıp dışarı çıktığı gibi kafasında silahın soğuk namlusunu hissetti.
- Bir yere mi gidiyorsun.
- Bak sen davetsiz misafirimiz varmış.
Auren yakalanmıştı. Katiller 2 kişiydi. Mclovin kulübenin içinden olanları izliyordu.
- Kimsin konuş ?
- NYPD cinayet bürodan komiser Auren.
- Demek komiser he. E ama biz şimdi seni öldürmek zorunda kalacağız komiser.Karanlıktı katillerin yüzü seçilmiyordu. Auren "lanet olsun Mclovin beni kurtarmak için neyi bekliyorsun" diye geçirdi içinden.
Auren'i ağaca bağladılar. Katillerden biri diğerine "git kulübeden malzemeleri getir" dedi. Auren "kahretsin Mclovin çık o kulübeden" diye geçirdi içinden.
Katillerden biri kulübeye girdi. Ancak hiç bir aksilik duyulmadı. Demek ki Mclovin kulübeden çıkmıştı. Katil elinde bir elektrikli testere ve çelik pençelerle geri döndü.
Birazdan Auren de önceki 3 kurban gibi parçalarına ayrılacaktı.
- Evet komiser. Sizin yüzyıllardır sağlayamadığınız adaleti biz sağlamaya başladık. Artık siz sadece "gereksizsiniz".
- Neden bahsettiğinizi anlamıyorum.
- Artık anlamana da gerek yok.Katillerden biri elektrikli testereyi çalıştırdı. Testere tam Auren'in boğazını kesecekti ki 3 el silah sesi..
Mclovin katili vurmuştu. Diğer katil ormanın derinliklerine doğru kaçmaya başladı. Mclovin hemen Auren'i çözdü.
- Lanet olası nerede kaldın.
- Altına işeyecekmisin diye merak ettim o yüzden bekledim. Hadi çabuk koş yakalayalım diğerini.
Mclovin ve Auren katilin gittiği yöne doğru koşmaya başladı ardından bir silah sesi daha !!
Mclovin yere yığıldı.
Auren o yöne doğru neredeyse bir şarjör boşalttı.
- Mclovin Mclovin iyi misin ? Mclovin Aç gözlerini !! Mclovin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONUN BAŞLANGICI
ПриключенияBir ölüm ne kadar korkutucu olabilir ? Kusursuz cinayet var mıdır ? Zeki başkomiserimiz Mclovin ve yardımcısı Emilly'nin bu zor sorulara yanıt ararken yaşadığı zorlu olaylara tanıklık etmek istemez misiniz ? Size farklı bakış açıları sunabilecek bir...