Ellerimiz birbirine kenetlenmiş bir şekilde içeri girdiğimizde. Yüzümüze patlayan flaşlarla şaşırmıştım. Sen ünlü falandın da benim mi haberim yoktu?
"Oğlum" Diyerek yanımıza yaklaşan kadınla. Gerilmeye başlamıştım. Bu senin annendi ve ben onunla resmi olarak tanışacaktım.
Annen senin yanında durup gülücükler saçarak.
"Kim bu kız " Diye mırıldanıp bana baktığında. Beklediğim performansı gösteren biri olduğu için fazla şaşırmamıştım.
"Kız arkadaşım anne görmüyor musun ?" Dediğinde gülümseyip havalı bakışlar atmamak için kendini zor tutmuştum.
"Yoo Ji nerde? Onu gelinim olarak tanıtıcaktım"
"Şansına küs annecim. Bu konuda senin dediğin olmayacak " deyip beni peşinden sürüklediğinde. Bu halin fazlasıyla havalı olsa da istenmeyen biri olarak bu ortamdan hafif bir tırsmıştım.
"Efendim bizi sevgilinizle tanıştırmayacak mısınız?"
"Hakkında Bilgi almamız mümkün mü?"
"Bayan Yoo Ji ile gelmeniz beklenirken. Bu hanımefendi kim ?"
Gibi sorularla. Bakışlarımı sana çevirdim. Sakin tavrını koruyarak elini belime sardıktan sonra beni hafifçe kendine doğru çektin. Ardından tebessümle
"Tanıştırayım sevgilim Ha Na. Beni sevmekte dördüncü senesine girdi. Aslında pek belli etmediğini düşünse de onun bana aşık olduğunu çoktan farketmiştim. O bu dünya için fazla duru bir güzelliğe sahip, yanımdan hiç ayrılmasını istemediğim küçük bir kelebek gibi ve o farkında olmasa da aslında ben de ona aşığım " deyip bakışlarını bana çevirdiğinde. Ne yapmam gerektiğini bilemeyerek sadece sana bakakalmıştım.
"Ve o Jeon Jungkook'un kaderi " deyip gülümsediğinde. Bayılmamak için kendimi zor tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOTHING LIKE US✔ (Jeon Jungkook)
FanfictionAşkına karşılık alamayacağını düşünen Hana bir anda Jungkook'dan karşılık alır. Ansızın başlayan ilişkileri Hana'yı şaşırtacak gerçeklerle karşılaştırır. Ancak aşk her zaman galip gelir.