Jungkook ile ilk kavgamızı yapmak istemezdim ama o çocukla ne alıp veremediği varsa ihale bana patlamıştı.
Mutsuzdum. Hem de hiç bu kadar mutsuz hissetmemiştim.
Okula geldiğimde gözlerim onu aramıştı. Dün yanıma gelip elimi tutuşu gelmişti aklıma. Ama şimdi yalnızdım ve bir daha biz olabilir miydik bilmiyordum.
Adımlarımı atıp hızlı bir şekilde okula girdim. Üst kata çıkarken Yoo Ji denilen o kız yine dibimde bitmişti. Merdivenleri çıkarken bana bir sürü tehditkar şeyler söyleyip Jungkook'un onun olacağı konusunda bir sürü şeyler gevelemışti. Ona cevap verme gereği bile duymadan.Yine öylece bırakıp umursamaz tavırlarımla sınıfa girerken bir anda önüme beliren Jungkook ile ona çarpmaktan kurtulamamıştım. Kolları bedenimi tuttuğunda kısa süreli atak geçirip hemen geri çekildim.
"Özür dilerim " deyip giderken kolumdan tuttu.
"İyi misin ?" Diye sorduğunda. Kolumu çekip gözlerine baktım.
"Beni düşünmene gerek yok " dedikten sonra yanından ayrıldım. Dün onca lafı sayan o değil miydi ? Şimdi gelmiş neden beni merak ediyordu ki ?
Sıraya gidip oturduktan sonra çantamdan defter ve kalem çıkardım. Öylece defteri karalarken.
"Şaşırmadım "diyen o salak Min Gyu ile gözlerimi devirip yerimden kalktım.
"Beni rahat bırak!" diye çıkışıp yanından giderken yeniden kolumdan yakaladı.
"Bu akşam seni okulun arkasındaki parkta bekleyeceğim. Geleceğini biliyorum çünkü konumuz Jungkook olacak. Gelirsen gerçekleri görmen daha da kolaylaşır " dediğinde kolumu çekip
"Avucunu yalarsın " deyip yanından ayrıldım. Neyse ki bu sefer Jungkook ortada görünmüyordu.
Min Gyu'nun Jungkook ile oynamaya çalıştığı belliydi ama ben ona yem olmayacaktım.
**
Gereksiz beden dersi için üzerimizi değişip bahçeye indik. Hoca gelip ısınma hareketleri yaptırdıktan sonra bugün kızların voleybol maçı yapacağını söylemişti.
Yoo Ji ve yandaşları onun yanına giderken hocanın seçimiyle bir kaç kişiyle biz grup olmuştuk.
Voleybolu severdim ve şu andan itibaren Yoo Ji'yi alt etmek istediğim için daha çok sevmiştim.
Jungkook'un bizi izlediğini gördüğümde, bakışlarının ben de olduğunu görmüştüm. Ona aldırmayıp daha fazla bakmayarak önüme döndüğümde. Hoca düdüğünü çalmıştı ve maç başlamıştı.
Servisi kullanan Hee Jin ile onlar karşılık vermişti. Paslaşarak topu attıklarında. Biz de paslaşarak topu karşıya attık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOTHING LIKE US✔ (Jeon Jungkook)
FanfictionAşkına karşılık alamayacağını düşünen Hana bir anda Jungkook'dan karşılık alır. Ansızın başlayan ilişkileri Hana'yı şaşırtacak gerçeklerle karşılaştırır. Ancak aşk her zaman galip gelir.