FİNAL

6.6K 495 127
                                    

Ben Hana.. Jeon Jungkook'a tam 4 sene platonik aşık olmuş. Onunla hep mutlu olma hayalleri kurmuş. Ama bunların bir kez bile gerçek olacağına inanmamış . Kendi halinde, sıradan bir kızdım.

Ta ki sen hayatıma girene kadar. Bana o davete gelmem için teklifte bulunana kadardı bu. O günden sonra hayatımın her anını, her dakikasını seninle geçirmiştim. Bu dünya üzerinde her şeyi unutmuş sadece seninle mutlu olmuştum.

Seninle vakit geçirirken beni sevmeyeceğini düşünmüş olsam da. Düşündüğüm her şeyin bana aksini vermiştin.

Bana aşıktın sen de ve o gün ben tüm bildiklerimi unutmuştum seninle..

Sana minnettardım, sana aşıktım, sana tapıyordum ben.

Sevgi, aşk, mutluluk, huzur ve sayamadığım o tüm duygular..

Hepsi sende toplanmıştı. Seninleyken bunların hepsini her zerreme kadar hissetmiştim.

İyiki sana aşık olmuştum. Bir an olsun bundan dolayı pişman değildim.

Teşekkürler diğer yarım..

**
"Hana" sen seslenene kadar dalmış olduğum düşüncelerin farkına varamamıştım. Camdan dışarıya dikmiş olduğum bakışlarımı sana çevirdiğimde. Kapıdan bana bakıyordun.

"Ne düşünüyordun?" Diye sorduğunda. Huzurlu bir nefes alıp verdikten sonra

"İyi şeyler " deyip gülümsedim.


Yanıma gelip elini karnıma yerleştirdikten sonra


"Hadi! kontrole gitme vakti" dedin. Başımı sallayıp elimi elinin üzerine koydum.


"Bugün hava güzel dışarda gezelim" dediğimde başını sallayıp. Elimi tutup ilerlemeye başladın.


Bugün bebeğimizin cinsiyetin öğrenecektik. Bu yüzden fazlasıyla heyecanlıydım.


Yol boyunca sen kız olacağını, bense erkek olacağını söylemiştim. Seninle uzunca bir süre atıştıktan sonra hastaneye gelmiştik.


Doktor elindeki cihazı karnımda gezdirirken. Ağzından çıkacak kelimeyi bekliyorduk.


"Üzgünüm ama bebeğiniz çok nazlı çıktı. Kendini göstermiyor "


"Kesin kız o zaman" Diye atladığında doktor hafif gülerek


"Kesin diyemem ama tabiki bu da bir ihtimal. Sadece bugün öğrenemeyeceğiz gibi "

NOTHING LIKE US✔  (Jeon Jungkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin