Seninle bu uçsuz bucaksız denizde bir süre sadece denizin sesini dinledik. Bu gerçekten ruhuma çok ama çok iyi gelmişti. Bir süreliğine yaşadığımız tüm olumsuzlukları unutmuştum.
Elini saçlarıma koyup saçlarımla oynarken.
"Çok mutluyum" Diye mırıldandım. Kıkırdayıp
"Ben de öyle" dediğinde. Başımı kaldırıp sana baktım. Ancak o sırada guruldayan karnımla dudaklarımı birbirine bastırıp utancımdan kıpkırmızı oldum.
"Ben de çok açım hadi yemek yiyelim" dedin karnıma doğru şakayla karışık.
"Çok komik " deyip surat asarken.
"Hadi bir şeyler hazırlayalım " deyip elimden tuttun. Bunun güzel bir fikir olduğunu düşünerek yerimden kalktıktan sonra. Seninle bir yatda nasıl olur bilmiyorum ama küçük bir mutfağa ilerledik. Tezgahın arkasına geçip deniz ürünlerini çıkarırken. Seni izlemeye karar vererek. Kollarımı tezgaha koyup başımı ellerimin üzerine yerleştirdim.
Sen elindeki karidesleri hazırlarken. Ben senin yüzünü inceliyordum. Doyasıya bakmak çok ama çok güzeldi. Utanmadan, biri görecek diye korkmadan. Benim olduğunu bilerek..
Elindeki yeşillikleri yıkamaya geçtiğinde.
"Onları da ben yıkarım " deyip yerimden hareketlenip yanına geldim. Sen yeniden karideslere dönerken. Ben elimdeki marulları yıkıyordum.
"Bundan sonra ne olucak Jungkook?" Diye sorduğumda.
"Evleneceğiz" dedin. Gözlerimi devirip sana baktıktan sonra
"Bu kadar insan bize nefret dolu dilekler iletirken. Ki söylemeseler bile gözlerinden okunuyor. Biz mutlu olabileceğiz mi?" Diye sorduğumda.
Elindekileri
bırakıp yanıma geldikten sonra ellerini silerek yanıma gelip . Beni kendine doğru çekip ellerini belime doladın. Ki bu kadar şeyi hızlı bir şekilde yapman şaşırtmıştı doğrusu
Ellerimi gömleğinin üzerine koyup sana bakarken.
"Evlenince bu insanlardan uzak olacağız. Benim şu an tek amacı bize yetecek kadar paramızın olması. Daha sonra kendi işimi kuracağım. Küçük bir restorantımız olacak. Orayı birlikte işleteceğiz, tam denize yakın olacak. İnsanlar hem yemek yiyecek hem de denizin tadını çıkarabilecek. Tıpkı tatil yeri gibi. Orada da bir evimiz olacak bize ve çocuklarımıza yetecek kadar. Sonra da mutlu bir şekilde yaşayacağız Hana . "
"Bu söylediklerin o kadar güzel ki. Yaşamak için can atıyorum. Umarım hayalimizdeki gibi olur"
"Sen hiçbir şey düşünme. Sadece mutlu olmaya odaklan " deyip parmağınla burnuma hafifçe vurup gülümsedin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOTHING LIKE US✔ (Jeon Jungkook)
FanficAşkına karşılık alamayacağını düşünen Hana bir anda Jungkook'dan karşılık alır. Ansızın başlayan ilişkileri Hana'yı şaşırtacak gerçeklerle karşılaştırır. Ancak aşk her zaman galip gelir.