NELER OLUYOR ?

5.8K 438 107
                                    

Şaşkınlık içinde sana bakarken. Bana bakıp elimi ellerinin arasına aldığında. İçimden son dualarımı falan etmeye başladım.

Tanrım şu son yaşadığım şeyler yani Jungkook ile olan kısım. Hayatımda yaşadığım en güzel anlardı. Sana minnettarım " deyip gözlerimi kapattım. Ardından açtığımda annem gülümseyerek 

"Şimdi ne desem bilemedim tabiki ailenle tanışmak isterim. Ama bu biraz zaman alır sonuçta Hana henüz küçük bunun için bir kaç yıl geçmeli"

Annemin kurduğu cümle şu an. " Sen ne diyorsun zibidi. Ben kızlarımı büyütmek için ne kadar uğraştım. Onları bugünlere getirdim. Hem bu küçücük yaşında geçmiş karşıma dediğin lafa bak. Seni zibidi!" Diyerek ortalığı yıkmalıydı. Ama karşımdaki kadını tanımıyordum  sanırım.

"Elbette efendim siz nasıl uygun görürseniz. Sonuçta evet bu bizim için de erke ama ben Hana'yı gerçekten seviyorum ve bu konuda çok ciddiyim " deyip bana tekrar baktığında. Güçlü durmaya çalışıyordum.

Ardından yerinden kalkıp

"Artık gitsem iyi olur. Ama bu işi en kısa zamanda resmi hale getirmek isterim. Ailemle bir gün tanışmanız  için sizi haberdar edeceğim "

Jungkook o kadar kibar ve havalı konuşuyordu ki bu hali beni baya etkilemişti. Onun benden büyük olduğu su götürmez bir gerçekti.

Annemle onu uğurladığımızda. Annem kapıyı kapatıp bir anda beni kollarının arasına alıp sarsarken. Aynı anda

"Hana turnayı  gözünden vurmuş. Sonunda sonunda sonunda !" Diye bağırıp gülerken.  Zorla kollarının arasından kurtulup

"Anne kafayı yedin sen ? Ne bu mutluluğun?" Diye sorduğumda.

NOTHING LIKE US✔  (Jeon Jungkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin