Sıkıntıyla banyoda bir oraya bir buraya yürürken beni yiyip bitiren hisleri yok etmeye çalışıyordum. Kaç gündür midemin bulantısı durmuyor ve reglim gecikmisti. Üstüne her şeye alınıyor olmuştum.
O seçeneğin olmasına bir yanım imkan vermese de bir yanım gerizekalı bariz her şey ortada diyordu.
Test çubuğunu koyduğum lavabonun kenarından alıp, kalbimin atışının kulaklarımdaki hissini azalttım.
Test çubuğuna baktığımda gerçekle karşı karşıyaydım. Bir kaç saniye bunun şokunu atlatmaya çalışırken.
"Hana ?" Diye seslendiğinde. Elimdeki testi bir peçeteye sarıp cebime koydum. Ardından kapıyı açtığımda bana meraklı gözlerle bakıyordun.
"İyi misin sevgilim?" Diye sorduğunda başımı iyiyim der gibi salladım.
"Hadi hazırlanda çıkalım bizi bekliyorlar" dediğinde. Banyodan çıktım.
Bugün bizim yine gerim gerim gerileceğimiz aile yemeği vardı ve ben bunun her ne kadar iyi bir fikir olduğunu düşünmüyor olsam da başka seçenek olmadığı için sesimi çıkaramamıştım.
Üzerime kısa sıfır kol büstiyer giyip , altına piliseli belimin açığını kapatan dizimin altındaki şık bir etek giyindim. Böyle daha olgun göründüğümü düşünüyordum.
Saçlarımı tararken içeri girmiştin. Sana aynadan bakarken yanıma gelip açık olan omzuma bir öpücük koydun.
"Canını sıkan bir şey mi var?" Diye sorduğunda.
"Hayır sevgilim her şey yolunda" dedim. Ki öyleydi de neden böyle bir kanıya vardığını anlamamıştım.
Tarama işlemim bittiğinde rujumu sürmek için alırken. Elimi tutup
"Ben sürebilir miyim?" Diye sordun. Gülümseyip başımı salladım. Ardından sana döndüğümde ilk olarak dudağıma hızlı bir öpücük bırakıp
"Daha sonra rujun bozulmasın diye" dediğinde. Şakayla karışık göğsüne vurup kıkırdadım.
Ciddileşip rujumu sürerken. Senin bu halini izliyordum. Güzel olması için emek veriyor gibiydin.
"Dudaklarını birbirine bastır" Dediğini yapıp rujun yayılmasını sağladıktan sonra aynaya baktım.
"Bu kadar süslemek yeter hadi gidelim"
Çantamı aldığımda birlikte odamdan çıktık. Annem hazır bir şekilde koltukta bizi gördüğünde ayaklandı. Hena da odasından çıktığında hep birlikte evden ayrıldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOTHING LIKE US✔ (Jeon Jungkook)
FanficAşkına karşılık alamayacağını düşünen Hana bir anda Jungkook'dan karşılık alır. Ansızın başlayan ilişkileri Hana'yı şaşırtacak gerçeklerle karşılaştırır. Ancak aşk her zaman galip gelir.