BİTMEYEN SÜRPRİZLER

8.3K 621 169
                                    


Ağzım bir karış açık kalmış şaşkınlık içinde sana bakarken bunu beklediğimi biliyor gibi hafifçe gülümseyip


"Adını bilmediğimi mi sanıyordun?"Diye sordun.


Ne söylemem gerektiği konusunda pek bir fikrim yoktu açıkçası. Çünkü gerçekten bilmediğini sanmıştım.


"Sen nasıl..."

Bir şeyler söylemeye çalışırken. Buna izin vermeyip

"Akşam bana eşlik edersen. Konuşacak fazla konumuz olacak" dedin.


"Nereye gideceğiz?"  Diye sorduğumda,cevap verip vermeyeceğinden  pek emin değildim.

"Katılmamız  gereken bir davet diyelim. Bildiğini sanarak söylüyorum ki bunu övünüyorum  gibi aygılama. Zengin bir ailem var ve de etrafımda çokça gözü bende olan insanlar var. Artık insanlara biriyle çıktığımı gösterme vaktim geldi sanırım "


Şuan biri dediği kişi ben mi oluyordum ?


"Nasıl..ama..biz.."


"Sadece minik bir oyun. İnan  bana çok yardımcı olucaksın. Lütfen " deyip gözlerini gözlerime dikip, bunu kabul etmem için adeta gözlerinle bana baskı uygulamaya başladın.

Sanırım benim için cevap açıktı ama bunu yapmak doğru muydu emin olamıyordum.

"Peki neden ben . Etrafında o kadar kız varken neden beni seçiyorsun ki ? Hem ben basit bir kızımBüyük ihtimalle insanlar benimle çıktığını falan düşünmez bile. Hem kaç yıldır.. ( ne diyordum ben !) Yani demek istediğim. Bence bu oyuna  başka bir oyuncak bulabilirsin " deyip giderken. Kolumdan tuttun.

Vücudumdaki adrenalin yükselirken vücut sıcaklığım kırk dereceye çıkmış gibi hissediyordum.

"Çünkü  Hana senin bana baktığın gibi kimse bana bakmıyor" dediğinde yavaşça yutkundum. Benim hakkımda bu kadar kanıya varmış olman. Şaşırtıcıydı aslında belki de mutlu olmalıydım ama utancım daha ağır basıyordu.

NOTHING LIKE US✔  (Jeon Jungkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin