11.Trest s dvojčety

110 6 0
                                    

Bylo pondělý odpoledne a já se jen tak z nudy poflakovala po hradě, kdyz jsem zaslechla něčí hlasy.

,,No tak dělej."

,,To bude prdel."

Vykoula jsem za roh a tam dvě nachlup stejný čupřiny zrzavých vlasů.

,,Co to tu kurva děláte?"zaječela jsem, i když to bylo jasné. Psaly hovadiny na dveře od knihovny. Jako třeba:

CO MÁ SPOLEČNÉHO LES A KNIHOVNA? OBOJÍ DOBŘE HOŘÍ.

KOLIK KNIH ZACHRÁNÍ KNIHOVNICE NEUHOŘÍ?

PROČ JE ZAKÁZANÉ ODDĚLENÍ ZAKÁZANÉ, KDYŽ TAM NENÍ NIC, CO BY PUBERŤÁKY ZAJÍMALO.

Normalně by mě to rozesmalo, ale když je u toha nachytáte, tak ne.

,,Co bys řekal Avilo?"zeptal se jeden a naklonil hlavu na stranu, total nevim který.

,,Vy jste paka."zabručela jsem a chtěla odejít, jenże předemno na zemi seděla vypelichaná koule.

,,Mňau, mňau."

,,Paní Norisová vypadněte od tuď, nebo skončíte znovu na střeše."plašil kočku druhy ze dvočat.

,,To je recht Fredy."ušklíbal se ten první, Geoge.

Jenže to už chodbou běžel Filche.

Kurva, nadavala jsem v hlavě.

,,Vy tři malý haranty, trest vám nemine."

,,Ale já a tím nemám nic společného!"branila jsem se.

,,Žádné výmluvi slečno."sykl a odemkl dveře od knihovny.

,,Ale..."chtěla jsem se branit dál.

,,To nemá cenu starouš má blbku náladu."poklepal mi na ramenu Geoge a vkráčel si to do knihovny.

,,Smím prosit madam?"zeptal se Fred a nabízel mi rámě.

Vraždila jsem ho pohlede, když jsem vcházela do knihovny za školníkem a jeho bratrem. Samostřejmě jeho nabízeného ráměte si nevšimaje.

,,Jedovatá jako každý had!"volal za mno se smíchem Fred.

,,Tak bacha, abych tě neuškla!" zavrčela jsem.

Filche zatrest jen to, aby jsem zařadili knihy bez kouzel. Ani mu to dnes ani moc nemyslelo.

Já jsem na takovou práci byla zvyklá z domova, takže mi to nevadilo. Spíš mě srali dotazník, ale Weasley duo.

,,Hej Avilo, tam mě na padá i kdyż jsem kluk, jak Malfoy líbá?"zeptal se v jednu chvíly George.

,,Co?"vyjekla jsem a upustila si knihu na nohu.

,,Hele já s Dracem nechodím!"zakřičlela jsem a praštila ho tou knihou, která spadla, hned jakmile jsem jí zvedla.

,,Jo a co bejlou?"ptal se prozměnu Fred.

,,Kdo že?"čuměla jsem nabně, jak na debili.

,,No přece tvůj bratr Stev."upřesnil George.

,,Co já vim, co pak mám svého staršího pratra pořád pod nosem."vrčela jsem.

Pak mi teprve došlo, že jsem vše ukkidila ve směs sama.

,,Padám."oznámila jsem jima a odchazela jsem.

,,A s jedným z nás bys nechodila?"zeptali se unizóno.

,,Ani zas to let pošukové!"zavolala jsem ještě než jsem odešla z místnosti. Samostřejmě jsem sd trochu ušklíblá kurs paní Norisová.

Mám kočky ráda, ale tuhle bych utopila, anebo na ní seslala smrtící kledbu AVADA KEDAVRA!

Na koleji jsem se rozvalila ve společence na gauč a zavřela oči

Bože fůj já naně byla hnusná. Lidi ukamenujte mě 😂. Chuděrky malý.

P.S: Omlouvám se, že už tolik nedavám fotky, ale blbě se mi na mobilu načítají.
#NSK

Dívka ze Zmiozelu.Kde žijí příběhy. Začni objevovat