První den po vyučování. Konečně! Zatím, co ostatní se šly koukat na ty, co hází lísrečky do ohnivého poháru, já šla do Brumbálovi pracovny za Fawkeisem.
Ráno jsem dostala heslo a věří se mi, że ho nezneužiju. Nic takového nemám v plánu.
Vešla jsem a upřela hned oči na krásneho Fawkeise, který si hověl na svém bidýlku kousek od Brumbalova stolu.
,,Ahoj Fawkeisi."pozdravila jsem ho a nastavila mi ruku s pamlskem, který jsem mu přinesla.
Nejprve si mojí ruku nedůvěřivě prohlížel, ale potom začal pomaličku do pamlsku klovat zobakem.
Sledovala jsem každy jeho pohyb a na tvaři se mi rozléval čím dál větší úsměv.
Potom co dojedl jsem mu pročechravala peří, a vyčistila klíčku. (Nevim jestli tam měl klícku, ale je to přece jen fanfikce :D )
Měla jsem už vše hotové, ale stále se mi nechtělo odejít. Tak jsem si sedla na zem a pozorvala ho. Zezačátku si mě nevšímal, jenž pak jsem se zprudka nadechla a on si znovu uvědomil mojí přítomnost.
Vzlétl z bidílka a kroužil mi nad hlavou. Bylo krásné. Projevovala se tak jeho ladnost a elegance. Každé mávnutí kříděl připomínalo pohlazení. A každý oblouk a akrobatický kousek prozrazovali divoky charakter, který se ve fénixovi skrývá.
Zničeho nic přilétl blíž ke knihovničce a vyhodil na zem jednu z knih a otevřela sd na jedné stránce.
Zvedla jsem se, že jí vratím, ale jakmile jsem jí měla v ruce nemohla jsem odtrhnout oči od zaklínadla, které bylo ma otevřených stránkách zapsané.
Jako v mrákotách jsem vytahla hůlku z hábitu. Pomyslela jsem na nejlepší vzpomínky svého života, přesně jak se psalo v knize a vyslovila zaklínadlo.
,,EXPEKTO PATRONUM."Nepovedlo se mi to. Na první pokud se nic nestalo.
,,EXPEKTO PATRONUM."
Zkusila jsem to tedy podruhé a znovu nic. Proto jsem to zkusila potřetí. Dotřetice všeho dobrého.
,,EXPEKTO PATRONUM."
Ze špišky hůlky vyletělo modravé světlo a pomaličku se formovalo do podobi zvířete.
Bylo to patronové kouzlo. Jednou mi ho ukazoval otec, který má za patrona lva. Aż mu tohle povím, že se mi to povedlo. Až zjistí, že mím patronem je...Pokračování příště.
#NSK
Nebo radši hned. 😂
Až zjistí, že mím patronem je jedno z jen úžasnějších zvířat na světě, bude jásat radostí.
Kdyby nebyl Faweis originál myslela bych si, že jsem pravě vytvořila jeho kopii, ale ne. Můj patronový fénix byl zdaleka jiný. Hlavně v tom, že Fawkeis ke samec a můj patron je samočka.
Teď už doopravdy konec kapitoli.
#NSK
ČTEŠ
Dívka ze Zmiozelu.
FanficOrin Avila už skoro přestala doufat, že by jí přišel dopis z Bradavic, takhle by musela nastoupit do Krásnohůlek, kde jí chce matka, ale to ona nechce. Přece jenim se její přání splný a ona se do Bradavic dostane, jenže má jen jednu kamarádku, která...