18.Dopisy s plány.

94 5 0
                                    

Bylo už pozde večer a já se převalovala v posteli. Zdola šel chratot od táti se Stevem a z vedlejsího pokoje šel slyšet falešný zpěv mích sester. Tady ani člověm nemůže normálně spát.

Kdybych mohla kouzlit použila bych tišicí, aby měla klid, jenže kouzlit nemohu. Ne v lidském světě natoż v Londýně, kde jsem ministerstvu kouzel naráně.

Náhle se ozvalo tůkání. Pohlédla jsem k onu. Z venku na parapetu seděla moje sova pálena.

,,A helemese kdo pak se nám to rozhod po týdnu vrátit domů."rejpala jsem do ní. Athéna si toho nevsímala a nastavila nohu s dopisem. Pošta? Teď v noci? Kdo může být takový magor?

Milá Orin

Napadlo mě, že když oba bydlíme v Londýně proč by jsme si někam o prazdinách nevyšli. Pokud s tím souhrasíš pošly mi po Athéně odpověď, ona už cestu zná.
Draco Malfoy

Byla jsem příjemně překvapená. I hned jsem šla odepsat. Proč bycj neměla chtít si vyjít s Dracem? To bych musela být hloupá.

Ráde s tebou někam půjdu Draco. Aspoň vypadnu u toho blázince tady, kde chlapi řvou nad zápasy a žensky falešně zpívaj. Jen mi pak dej vědět kdy a kde se sejdem, a já se tam dostanu. Uż dopředu se na den s tebou těším.
Orin.

Zabalila jsem dopis do obalky a předala ho Athéně hned, jak dozobala svojí dávku zrní.

Nevím, kde přesně Draco bydlí, ale odpověděl mi do půlnoci, asi taky nemohl spát.

Za dva dny U Děravého kotle. Nemusíš pak jezdit zpět domů, jelikoż za devět dný začíná škola. Taky se už těším na den strávený s tebou. Dnes už asi neusnu. A pokud ano bude to zázrak.
Draco

Musela jsem se zmat. Draco ví, jak mě rozesmát.

,,Ale, ale s kým pak si to dopisuješ."ozval se odedveří Stevův hlas.

,,To nic."schovala jsem dopis za sebe.

,,Že by to bylo od Malfoye?"dobýral si mě. Ani neví, jak dobře se trefil.

,,Ne."zavrtěla jsem hlavou.

Dál nic neříkal a odchá zel se smíchem do svého pokoje.

Musela jsem být ruda jako rajče. Raději jsem se zalezla a pokusila se usnout. Asi po dvou hodinách mě únava přepadla a upladla jsem do říše snu.

Asi se ze mě stal psací stroj.
😂😂😂

#NSK

Dívka ze Zmiozelu.Kde žijí příběhy. Začni objevovat