15.Změna ochránců.

100 6 0
                                    

Do společenské místnosti vstoupil Goyle a hnusně se ušklíbl mím směrem nechápala jsem, co to mělo být, ani jsem to ale moc neřešila. I kdybych to zjištovala, zachvilku by se mi odpověd sama naskytla.

Z chodby se ozval něčí naštvaný hlas.
,,Cože?!!!!!!" A následně po ředě slyšitelných kroku a ve dveřích objevil on! Dokanalý jako vždy. Draco Malfoy.

Jeho modrošedé oči zabloudili ke mě a Hiksovi, hněv z něj přímo vyzařoval. Rychlými kroky se ocitl u nás. Mě chytil za zapastí aż jsem sykla bolestí, a zatahnul mě za sebe. Na Lea pak pak vytáhnul hůlku se slovy: ,,Neříkal jsem dost jasně, že se k ní ani nepřiblížíš!"doslova ne něj řval. Hiks jen v klidu seděl s neutrálním výrazem.

,,Draco, on už mi neubližuje, spřátelili jsme se."snažila jsem se ho uklidnit, jenże to nepomohlo. Ke všemu na nás všichny upírali pohled.

,,To mu nevěřim Orin."zavrčel Draco a já leknutím odskočila. Tohle nebyl Draco, kterého jsem znala. Tenhle byl zlý, plný nenávisti.

,,Co pak jsi se uplně pomátl? Vždit teď se tě bojí!"vyjel po měm Hiks slovy a dostal se ke mě. Vrhal na Draca zlý pohled zatím, co si mě tiskl na svou hruď.

,,To snad ne?"burácel Draco.

Na tiskla jsem se k Leovi, jak to jen šlo.

,,Tak ti to s ním opravdu táneš! Jsi mrcha Orin. Že já blbec tě kdy chránil. Víš co? S tím je konec!"obrátil svůj hněv na mě. Nelítostný, taky bych teď Draca popsala.

Choval svojí hůlku a dal se na odchod.

,,Draco!"zavolala jsem za ním, ale on mě ignoroval. Bylo mi jako by se ve mě něco zlomilo, něco v levé čásri hrudy.

,,To bude dobrý Orin neplakej."utěšoval mě Hiks. Ani jsem si neuvědomila, że se mi z očí kutalejí slzy.

,,Proč ho to tak naštvalo?"ptala jsem se potichu Hilse.

,,Nevím, ale prosím už neplakej."žadonil a sám měl smutný pohled.

Zabořila jsem si oblečej do svetru a snažila se utišit vzliky.

,,Pokud chceš budu tvým novým pchráncem. Stejně spolu trávíme hodně času."nabídnul mi.

Jen jsem přikývla a nechala se jím odvést do pokoje, kde jsem celou noc brečela v Drakiině náručí.

Nechápala jsem to, nechápala jsem Draca. To jaká z něho šla nenávist, kdyż viděl mě a Hilse spolu.

,,Co jsem komu udělala?"ptala jsem se.

,,Nic jen si stebou osud hnusně zahrává."konejšila mě Drakie. Je to opravdu ta nejlepsí kamarádka, krerou jsem si mohla, kdy přát.

,,A teď kdyż je Hiks v klidu a máš našlápnuto k cestě za štěstím."pronesla.

,,Jak to myslíš?"zatvářila jsem se nechápavě.

,,Co pak tys to nepoznala?"valila na mě oči.

,,Co?"

,,Hiks tě má víc neż rád. Dovoluji si i říct, że tě możná miluje!"proszradial mi své myšlenky a teké to, co jsem neviděla, ale teď mi to docházelo. Leo mě měl doopravdy rád a sám mi jednou řekl, że jeho změnu chovaní pochopím aż za čas.

,,Ale proč jsem si toho nevšimla?"

,,Řeknu ti to nejjednodušeji, jak to jde."pronesla váżně a docela i trochu chladně Drakie. ,,To protože jsi měla plnou hlavu Draca Malfoye."

Teda tenhle víken jsem se nějak rozepsala.

#NSK

Dívka ze Zmiozelu.Kde žijí příběhy. Začni objevovat