První úkol byl na finalisty, kdy museli získat dračí vejce, neboli klíč k druhému úkoli, a přitom se branit před dračími útoky.
Přiznám se podívala jsem se na Fleur, ale pak jsem odešla do hradu. Krum, Cedrick ani Harry mě nezajímali. Ani Fleur, ale chtěla jsem se ze slušnosti podívat.
K neuvěření našich holčičich učí nám bylo Snapem oznámeno, že na počest turnaje se bude konat vánoční ples. Bylo by mi to u víte čeho, ne a Voldyho nemyslím, ale to by si mě někdo nesměl zamluvit.
Psala jsem jeden z mnoha úkolů, když tu ni přistala na zádech čísi ruka.
,,Zdarec Avilo."zašeptal mi Hiks do ucha.
,,Hiksi, co po prdele chces?"zavrčela jsem, protože jsem kvůly němu málem vylila inkoust.
,,Ale no tak Orin, Orinko, já ty přece nic neudělám."vrněl mi do ucha.
,,Neuděláš, protože by ti Draco uděla něco horšího neż je rozbití držky." Otočila jsem se k němu. Byl až v moc těsné blískosti.
,,Avilo nevyhrožůj. Jen jsem tě přišel pozvat na ples. Chtěl bych, aby jsi mi dělal doprovod."
,,Já stebou nikam nepůjdu a rozhodně ne na ples."odstčila jsem ho od sebe.
,,A to jako proč? Už dlouho jsem ti nic neudělal."zamračil se na mě.
Už už jsem chtěla odpovídat, ale z čista jasna se u nás objevil Draco.
,,Nepůjde s tebou na ples, protože už jde se mnou."stoupne si předemně se založenýma rukama a arogantně se na Hikse šklebí.
,,Není tvůj majetek Malfoyi!"zavrčí na Draca, ale odejde.
,,Zas a znova díky Draco, ale nemusel mi mu lhat, já na ples nejdu."usměju se na krásného blonďáka.
,,Ale jdeš."ušklíbne se Draco šibalsky. ,,A jdeš se mnou. Vybíram si tím to svoje ochránecké postavení."
,,Já myslela, že pozveš někoho jiného."poznamenám.
,,Mohl bych, ale ty mě nemůžeš kdmítnout." Jakou je to u m3 beżné mi z jeho pohledu poskočí srdce a zrychlí svoje tempo.
******************************
Musely jsme si s Drakii na rychlo sehnat šaty, tak jsme napsali mému tátovi. Kdyż opomenu rodičovské napomenutí a napsaní proslov, byl celkem ochotný.
Drakie si objednala jedny oranžové šaty, aby ladila ke svému partnerovi. Hádej te kdo jí pozval 😜. Nikdo jiný než Geoge Weasley to nebyl, teda neměl nikdo jiný šanci.
Já jsem si objednala zelené šaty napočest své koleje, ale bych dala najevo svojí lásku k loukám, byly to světle zelénožluté šaty.
Otec je musel poslat jinačím způsobem. Athéna by je asi v krabici neunesla. No mohla by, ale mám až moc línou sovu.
A pomalu se blížíme k definitivnýmu konci. Ale nebojte čekají nás ještě nejmíň tři díly. Jaký by měl být podle vás konec Dívky ze Zmiozelu?
#NSK
ČTEŠ
Dívka ze Zmiozelu.
FanfictionOrin Avila už skoro přestala doufat, že by jí přišel dopis z Bradavic, takhle by musela nastoupit do Krásnohůlek, kde jí chce matka, ale to ona nechce. Přece jenim se její přání splný a ona se do Bradavic dostane, jenže má jen jednu kamarádku, která...