Kapitola 3

3.3K 266 47
                                    

Nic jsem jim už neřekla, prostě jsem se otočila a bez pozdravu odešla.
Jako další jsem měla na programu focení a tak jsme se s mamkou vydaly do ateliéru.

Celkem jsem fotila 5 outfitů a ke každému jsem měla jiný účes a jiné líčení, takže jsme tu strávily zbytek dne. Nevadilo mi to, protože jsem vlastně dělala něco, co mě baví a tak ten čas utíkal rychleji než normálně.
Když bylo hotové i tohle, byla jsem naprosto vyřízená. Sice to není nijak náročné, ale i tak jsem byla naprosto šťastná, když jsem odpadla v hotelovém pokoji do postele.

Nemohla jsem usnout a tak jsem vyndala mobil, kde na mě vyskočilo klasicky několik upozornění. Nejvíc mě ale zaujalo to z Instagramu. Uživatel marcusandmartinus vás začal sledovat. Tak tím setkáním to asi neskončilo... Rychle jsem projela všechny sociální sítě a chtěla jsem jít už konečně spát, ale ve zprávách na Instagramu se mi objevila jedna od Marcuse a Martinuse...

Marcusandmartinus: Ahoj✋ dneska si utekla tak rychle, že jsme se stihli jenom představit, což mi přijde celkem škoda a tak jsem si tě musel vyhledat😂

Tohle mě dostalo... Že by se uměli chovat i jinak než ve škole? Sice jsem netušila, jestli to psal Marcus nebo Martinus, tak jako tak se mi moc odpovídat nechtělo. Ale jelikož by bylo blbé to nechat jen přečtené, po nějaké době jsem se odhodlala odepsat.

: Ahoj, ještě jsem potom něco měla a tak jsem si musela pospíšit no...😵 nechci, aby to vyznělo nějak blbě, ale s kým si píšu?

Nevěděla jsem, co jiného na to odepsat a proto jsem to nechala jen takhle... Netrvalo to dlouho a přišla mi odpověď.

Marcusandmartinus: Martinus✌moje chyba, že jsem ti to nenapsal hned... Můžu se zeptat, kam si spěchala? Ono to spíš vypadalo, jako kdyby jsi od nás utíkala...

To protože jsem od vás opravdu utíkala.... Každopádně jsem nečekala, že mi napíše. Spíš jsem doufala, že prostě zapomene na naše dnešní setkání, ale prostě ne... A ještě si mě najde na Instagramu... I když nemám ráda ani jednoho, teď působil jinak. I tak to nijak nemění můj názor na ty dva...

: Stane se...👐 sice ti do toho nic není, ale tak...měla jsem focení, takže jsem od vás neutíkala ✌ ale teď jdu spát

Marcusandmartinus: Vím, že se neznáme, ale přijdeš mi hrozně chladná a odtažitá... Koukal jsem potom na pár videí s tebou a tam tak nepůsobíš. Vím, že je to blbá otázka, ale máš proti nám něco nebo se mi to jenom zdá?

Tohle jsem si jenom přečetla a pak jsem vypnula mobil.
Vůbec proti vám nic nemám...jenom mě ve škole každý den šikanujete, ale jinak absolutně nic...

Myslím, že tohle by stejně nebyla nějaká dobrá odpověď.

Přemýšlela jsem, jestli by se něco stalo, kdybych je na Instagramu začala prostě ignorovat. Nevím, jestli mám na to, abych dopoledne byla Martinusem ztrapňovaná a odpoledne si s ním psala jako nějaká největší kamarádka...

Vím, že tady kapitola nebyla opravdu hodně dlouho a za to se opravdu hrozně omlouvám. Ale prostě jsem nic nestíhala a tak šel tenhle příběh stranou😐 chtěla jsem se teda zeptat, jestli má cenu v něm pokračovat nebo ho mám prostě smazat nebo třeba pozastavit😪 byla bych ráda, kdybyste mi napsali na to váš názor do komentářů😐
předem děkuju✌

Xx Terez🙌

My Alter Ego | FF Marcus & Martinus Kde žijí příběhy. Začni objevovat