Medyada ARUZ var.....
Cenazenin üzerinden neredeyse bir ay geçmişti.Bu bir ay süre içersinde o yanımdan hiç ayrılmamıştı. Tanışmıştık.Adı ARUZ"du.
Anlamıyorum hiç tanımadığım bi insan nasıl olurda en olmadık zamanımda yanımda olmuş,
En büyük destekçim ve bir anda hayatımın odak noktası haline gelmişti.Annem ve babamın yokluğunda bana o kadar destek oldu o kadar ilgilendi ki eğer o da giderse ona da birşey olursa.......Nerdeyse birbuçuk haftadır onun evinde kalıyorduk.Babamin emniyet arkadaşlarınca bu teklifi çok almıştım ama nedense o onlarla konuştuktan sonra herkes onunla kalmamı daha daha olur görmüştü...
Sabah uyandığımda evde yoktu.telefonumun sesini duyunca televizyonu kapatıp odama döndüm açtığımda arayan oydu bana dışardan birşey isteyip istemediğimi sordu
Ömrümün sonuna kadar yas tutamazdım ya kendime gelmem gerekiyodu.ondan bana olabildiğince abur cubur getirmesini istedim.
O ilk defa kulağıma bu kadar tatlı gelen gülüşüyle beraber telefonu kapattım.
Kalkıp evi toplamak için odamdan çıkmıştım ki etrafin zaten gayet toplu olduğunu gördüm.Sabah hava çok güzeldi balkona bol çeşitli bi kahvaltı sofrası kurdum ve onu beklemeye koyuldum.kapı çalınca hemen açtım gelenin o olduğunu görünce elimdeki poşetleri alarak mutfağa kadar götürmesine yardım ettim beraber kahvaltı sofrasına oturduk ve sohbet eşliğinde kahvaltimizi ettik. Masayı ve mutfağı topladık ve abur cubur hazırlayıp film izlemeye karar verdik. o kadar anlayışlı ve ince dusunceliydi ki izlediğimiz filmin korku, ölüm vs. olmamasına özen göstermişti.
Film bittikten sonra nerdeyse bi aydır kullandığım antidepresanlara yöneldim ki elimden tuttu vebana onları kullanmak yerine neden çıkıp biraz hava alamayacağımızı söyledi. Açıkcası bu çok iyi bi fikirdi.ilimizde giyinmek için odalarımıza geçip hazırlanmaya başladık. tam odamdan çıktığım gibi o da çıktı ve istemsizce güldük.ikimizde aynı renkteki giysiler gitmiştik tıpkı bir çift gibi.....Çok eglenmistim onunlayken cok başkaydı hayat.Çok güzeldi.yapmak istedigim herseyi inkâr etmeden yapmıştı.Ona nasıl olurda baglanmazdım ki....
Onu bu kadar sahiplenmisken o,o bana bu kadar düşkünken ona bisey olursa ya onuda diğer sevdiklerim gibi kaybedersem naparım....
Evet diğer sevdiklerim gibi dedim
Sanırım onu SEVİYORUM......
Peki ya onuda KAYBEDERSEM......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aruz
ChickLitkirpiklerinden öpmek ister mi bi insan bi insanı? Ben onu kirpiklerinden öpmek istiyorum.... Tadını ise,yüreğimde hissetmek....