08 |

3 0 0
                                    

Jinyoung's°

" kemungkinan... kyung amnesia. "

" tapi doc, takkan amnesia tak de yang sembuh kejap? " aku menepis mungkin doktor han.

" itu saya tak tahu, jinyoung.. bergantung kepada dia. kalau kamu ingatkan dia memori satu persatu dengan baik..

mungkin dapat dia ingat balik.. " aku harap dia ingat balik. aku rindu dia yang innocent, tak kasar. please, kyung.

Aku beredar sebaik sahaja doktor han bercakap begitu dan pergi ke wad kyung.

『- Ward 135 -

aku memegang tangan kyung.

[ aku caya mesti semua tahu scene pegang tangan masa kat hospital en? ]

" please wake up and remember me. remember your parents, dear.

maybe your parents busy, but they never ever forget you, kyung.

you're strong,dear.

Please. " meskipun menahan, air mata tetap keluar walau dengan apa apa cara sekalipun.

tapi... inilah penyelesaian untuk keluar daripada kesedihan.

tangisan.

" kyung. aku sayang kau. kau sayang aku kan? jadi kau kena cepat bangun, sayang.. "

" please, dear. you're strong, kyung. I'm begging you.

Please.. "

Tangan aku terasa sedikit air. ehhh, takkan siling hospital ni bocor lak.

gila apa hospital ni nak beri service, tetiba siling bocor.

aku memandang kyung dengan pandangan yang redup.

aku notice something. jap..

air tadi bukan air dari siling tapi..

air mata Kyung.

×

Dear Kyung,

Aku rindu kau, Kyung. Maafkan kesilapan aku. Tolonglah maafkan kesilapan aku. dan..

Tolong sedar dari mimpi kau.

Jinhyeong

dear jinyoung | jinyoungWhere stories live. Discover now