Hejo! Od razu ostrzegam, że to moja pierwsza "książka", jeśli można to tak nazwać XD może pojawić się troszkę błędów, ale mam nadzieje, że wybaczycie ^^
No to zaczynamy!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Głęboko na pustyni, w Sunagakure, żyła pewna mała dziewczynka, o brązowych, długich włosach i pięknych, lecz zdradzieckich, błękitnych jak niebo oczach.
Dziewczynka była sama, włóczyła się po uliczkach wioski, nie wiedząc, co stanie się zaraz, i nie mając nadziei na leprze jutro, nie miała ona nikogo, oprócz jednej, rozmazanej osoby, może wspomnienia? Które błąkało się po jej głowie.
Niebieskooka jedyne co wiedziała, jedyne co pamiętała, to jej imię - Eiko
Całe jej szczęście, skończyło się 5 lat temu, gdy Eiko miała 4 lata, jej radość, rodzina, przyjaciele... wszyscy zostali jej odebrani przez to coś. Mężczyznę, a raczej stworzenie które ukróciło jej marzenia, zniszczyło jej nadzieję.
Przygarnięta została wtedy przez pielęgniarkę, która pomagała jej dojść do siebie po tragedii, lecz gdy Eiko skończyła 6 lat, pielęgniarka wyrzuciła ją z domu, nazywając potworem...
Brązowowłosa od tamtego czasu jest sama, bez kogoś kto ją pokocha, kto się nią zaopiekuje, kto ją pocieszy. Tylko ona, i ten ktoś, lub coś, co czasami pojawia się w jej głowie...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Dzięki za przeczytanie, i mam nadzieję, że się spodobało. Od razu przepraszam za wszystkie błędy, ale dopiero zaczynam i mam nadzieję, że zrozumiecie ^^
Do następnego, Papa! ;3
(219 słów)
CZYTASZ
Poszukiwana (Shikamaru x OC)
FanficTo moje pierwsze opowiadanie, więc mam nadzieję, że wam się spodoba. „-Przecież tak go nienawidzisz, czemu to robisz? -Jeśli mamy być razem już zawsze, chcę, żebyś była szczęśliwa..."