Noua viaţa

7 3 8
                                    

"Bună,mă numesc Kamy.Am 17 ani şi locuiesc în Moldova.
Am 1,60cm şi îmi plac foarte mult caţeii....Ba chiar am unul de rasă *pekinez*.Iubesc mult călatoriile şi să petrec timp cu prietenii"
Pe scurt aceasta este povestea mea..!

     Capitolul I

Era o zi simplă de primavară.
Merge-am liniştită prin parc,cînd de odata,sună telefonul,era mama:
-Sarut mîna mama!
-Bună draga mea!
-S-a întîmplat ceva?
-Da,scumpa mea vin-o te rog acasa,e urgent!
-Okey,iau un taxi şi vin.

Am închis telefonul,şi mă grăbeam acasa...După 15 minute am ajuns.Cînd am intrat în casa,mama facea bagajele.
Eu:-Ce se întîmplă?
M:-Kamy,îmi pare rău dar trebuie să ne mutăm în London:(
Eu:-Ce?Cum?Nu se poate aşa ceva*începînd a plînge*
M:-Îmi pare rău.!
Eu:-Dar de ce?
M:-Mi-au oferit un servici mai bun! Şi nu te pot lăsa singură,fiindcă eşti încă minoră.
Eu:-Bine:(
M:-Îmi pare foarte rău.
Eu:-Nu-i nimic.

Peste 5 ore aveam avion.Mi-am luat rămas bun de la prieteni,şi am plecat la aeroport.După cîteva ore am ajuns în London.



Era foarte frumos!!! Însă totuşi nu mă simţeam prea bine,oameni noi,ţara nouă,o viaţă nouă..!
A

m ajuns la o casa mare cu 3 etaje:
Eu:Mama ce-i aici?
M:Aici vom locui!
Eu:Ceee?
M:Nu-ti place?
Eu:Ba nu,e superb!!!
M:Mă bucur!Hai să despachetăm!
Eu:Camera de la etaj e a mea:)
M:Ba nu,am eu o surpriză!

Mă luă de mînă şi mă duse sus în pod.Deschizînd uşa podului am rămas fara cuvinte.Acolo era o camera perfectă pentru mine.
M:E nevoie s-o mai renovăm şi va fi perfectă!
Eu:Woow e super tare!

După ce am despachetat mama a pregătit o cina delicioasa,iar apoi la naniii,pentru ca era prea tirziu.

A doua zi mama m-a luat la mall cu ea.Am luat diverse hainute si lucruri necesare pentru renovare.Dupa ce am ajuns acasa imediat ni-am apucat de renovat. Cam asa arata camera mea renovata;)

Cam acesta a fost primul capitol,sper ca va placut,imi cer scuze pentru greselile ortografice:)Urmatorul capitol va aparea în cel mai scurt timp;)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cam acesta a fost primul capitol,sper ca va placut,imi cer scuze pentru greselile ortografice:)
Urmatorul capitol va aparea în cel mai scurt timp;)

Mister & AcţiuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum