-Не искам повече да поглеждам лък и стрела. – проплака Селестия и се хвърли на леглото.
-Не беше толкова зле. Освен това се научи да стреляш. Това е напредък.
-Това, че спря да стреляш по мен е напредък. – тя извъртя очи.
-Не преигравай. – Тай се засмя и съблече тениската си, която беше попита с кръв. – Плюс това ти стреля по мен също. Много.
-Наясно съм. – тя измрънка във възглавницата. – Гладна съм.
-Аз също. – Каза той търсейки си чиста тениска. – Но първо трябва да се изкъпя. Целият съм в кръв.
-Виновна. – Тя се засмя и вдигна поглед към него. – Аз също.
-Ще се присъединиш ли? – Тай се засмя с игрива усмивка.
Селестия го погледна извратено и разтресе глава.
-Мечтай си. Ще те изчакам. – Тя му се усмихна фалшиво и отново легна.
-Убиваш ми цялото настроение, нали знаеш? – Тай се засмя.
Момичето взе една възглавница и я метна по него без да обели дума.
Селестия, вече сама в стаята, беше на път да заспи, но вратата рязко се отвори вдигайки шум.
-Какво по дяволите? – Тя скочи объркана.
-Съжалявам. – Амара я погледна леко усмихвайки се. – Къде е Деймън? Трябва да говоря нещо с него.
-В банята. – Момичето отегчено седна отново на леглото. – Важно ли е?
-Не толкова, колкото въпроса ми. Защо си покрита с кръв?
-Тай ме учеше да стрелям с лък. – Тя извъртя очи.
-Оу, това обяснява много. Е как мина?
Селестия се замисли. Всъщност не беше толкова зле. Успя да се сближи още повече с човека, с който трябва да прекара остатъка от живота си. Въпреки раните, които той и остави, тя се забавлява. Не беше пълна загуба на време.
-Всъщност добре. – Тя се засмя.
-Да, не му казвай това. Ще се възгордее.
-Кой ще се възгордява? – В стаята влезе Тай попивайки косата с снежно бяла кърпа.
-Ти. – Амара се засмя. – Както и да е М иска да говори с теб. Било спешно и неотложно.
Тай извъртя очи, обличайки якето си.
-Няма да се бавя. – Каза той целувайки Селестия по бузата.
YOU ARE READING
The New Hunter
FantasyТя беше обикновено момиче от Денвър. Или поне така си мислеше. Останала без родители още в ранна детска възраст Селестия се мести да живее с баба си в покрайнините на Портлант, Орегон. Години след инцидента, Селестия още се опитва да забрави всичко...