Жива съм!!!

555 21 1
                                    

НЕ СМЕЙТЕ ДА ПОДМИНАВАТЕ БЕЛЕЖКАТА ВАЖНО Е!  😂😂💖💖💖💖

Хей хора, жива съм!  Учудващо нали?  И аз се чудя как.  Както и да е.  Знам че не обновявам често,  но и не стоя бездейстайки.

Напоследък вдъхновението ми идва от всякъде и ми дойдоха идеи за  нови истории. Всъщност някой са стари, които отдавна искам да ги реализирам. Но има и друго нещо: някои от историите са на английски.Бихте ли чели история на английски?  Историята ще бъде от типа социални мрежи.  Другият ми въпрос е следният: бихте ли искали да четете фенфик за Себастиан Стан? Моля кажете в коментарите,  защото е наистина важно за мен.

Другото нещо, които искам да кажа е, че тази история наистина е към края си.  Не мога да кажа още колко глави има,  но няма да са повече от 10 предполагам. Наистина не искам да я приключвам,  защото тва е една от първите ми сериозни истории, но всяко нещо си има край.

Ще кача тази бележка и в другите ми истории,  защото не съм сигурна, че ще достигне да всички и скоро ще кача няколко резюмета на историите ми на български. Оу и последен въпрос (забравям неща съжалявам 😅😅) Харесвате ли Стрелата и Светкавицата? 

Моля отговорете на въпросите ми независимо дали в коментарите или на лично,  защото е много важно за мен. 

П. С.: Ето една любима моя песен просто ей така.  💖💖💖

The New HunterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz