Pace și ură partea 14
*•Adrien:Bine,ne întâlnim diseară acasă la Marinette..
*•Nino:Bine..
Seara...
Autor: Nino și Alya il așteaptă pe Adrien in fata brutăriei..
*•Alya:Of,unde e băiatul ăsta... Trebuia să ajungă deja..
*•Nino:Hai mai bine să intrăm,il așteptăm înăuntru...
*•Alya:Bine..Sper sa nu ne strice toate planurile..
Autor: Alya și Nino urca la Marinette...
*•Adrien:Ce v-a luat atât?..Credeam că nuai veniți..
*•Alya: Adică tu erai aici iar noi te-am așteptat afara degeaba..
*•Adrien:Cam așa😁..
*•Alya:Of Adrien...
*•Adrien:Bine,dar hai să trecem la subiect...Știm cu totii de ce e Cloe in stare și câte a făcut până acum...Iar eu cred că e timpul să plătească pentru ce a făcut...Deci,eu, împreună cu Marinette,ne-am gândit că merită o mica pedeapsa..
*•Nino:Bine dar...Ce e de făcut?
*•Adrien:Eu mă gândeam că ar trebui să o speriem puțin...Ce ziceți...
*•Alya:Da,e bine,dar..Cum să o speriem?
*•Adrien:Eu o cunosc de vad era mică.. Deci.. Cred că știu de ce îi e teamă... Adică știam...
*•Marinette: Bine deci...De ce îi e teamă?
*•Adrien:Când era mică, îi era frică de întuneric..Tot timpul dormea cu lumina deschisă, îi mai era frică și de fantome..
*•Alya:Bine dar..Ce sugerezi?
*•Adrien: Păi nu e clar...Eu zic să mergem în seara asta să o speriem puțin..Ce ziceți?
*•Alya:Pai mă întreb de ce mai suntem aici când noi ar fi trebuit să fim deja la ea..
*•Marinette: Alya are dreptate, să mergem..
Autor:Ei ajung acasă la Cloe..Dar la ușă paznicul..
*•Marinette: Bună suntem în clasă cu Cloe și trebuie să o vedem..
*•Paznicul: Sunteți prieteni cu domnișoara Cloe?
*•Marinette:A..A..A..Da,da suntem..
*•Paznicul:Nu e adevărat,Singura prietenă a domnișoarei Cloe e domnișoara Sabrina...
Autor:Adrien intervine..
*•Adrien:Hei,eu sunt Adrien Agreste..Sigur ai auzit de tatăl meu.. Gabriel Agreste...Noi vrem sa-i pregătim lui Cloe o surpriză ok..
*•Paznicul:Oo sigur domnule Agreste, intrați..
*•Adrien:Atunci eu și prietenii mei vom intra..Dar.. Daca o vezi pe Cloe să nu-i spui că suntem aici bine?
*•Paznicul:dar domnule.. A..
Autor: Adrien il întrerupe..
*•Adrien:Hei,doar nu ai vrea sa strici totul nu?
Paznicul:Sigur, intrați..
Autor:Adrien, Marinette, Alya și Nino intră înăuntru..
*•Marinette:Nu pot sa cred că a mers..
*•Alya:Nici eu..
*•Nino:Eu cred...
*•Marinette:Hai gata cu vorba..Nu avem prea mult timp...
*•Adrien:Marinette are dreptate hai sa incepem..
Autor:Ei ajung in camera lui Cloe și încep să pregătească ce era de pregătit..Nino,setează luminile sa de stingă la o anumită oră,Marinette pregătise niste fantome dintr-un cearșaf alb,Iar Adrien și Alya, pregătesc sunetele pentru a o speria pe Cloe...După ce termină:
*•Alya:In sfârșit am terminat..
*•Nino:Așa e,am lucrat mult..
*•Marinette:Dar a meritat..
Autor: Chiar atunci de aude ușa..Era Cloe..
*•Adrien:Haideți e timpul să ne ascundem ..A venit Cloe..
Autor:Și toți de ascund...Cloe intră în cameră și vorbea cu Sabrina la telefon..
*•Cloe: Sabrina..Ești atât de toantă...Din cauza ta nu am reușit sa-l dac pe Adrien să o urască pe Marinette..
*•Sabrina:Cloe dar eu ce am făcut?
*•Cloe:Tu ești de vină pentru tot și mai ales ...
Autor:Luminile de sting..
*•Cloe:Alo..E cineva acolo...
Autor:Alya și Adrien încep să scoată tot felul de sunete...
*•Adrien&Alya: Booo.. Booo..
Autor:Cloe incepe să de sperie..
*•Cloe:Alo.. Aloo..
Autor:Marinetteincepe să scoată fantomele făcute de ea..Iar Cloe de sperie și fuge...
*•Cloe:Tatiiii..
Autor:Marinette și Adrien transforma in Buburuza și Motan Noir și îi iau pe Nino și Alya afara de acolo...Când ajung afară încep să râdă..
*•Alya:Nu pot să cred ce s-a întâmplat..
*•Marinette:Nici eu...Dar trecând peste asta,e târziu, așa că ar trebui să mergem acasă..
*•Adrien:Marinette are dreptate..
*•Marinette:Eu o duc pe Alya iar tu pe Nino..
*•Adrien:Bine..
Autor: Adrien și Marinette îi duc acasă pe Alya și Nino..Seara,Marinette stătea la ea in dormitor, vorbea cu Tiki..
*•Marinette:Macar o dată a primit și Cloe ce merita..
*•Tiki: Așa e dar,chiar crezi că era nevoie de asta?
*•Marinette:Dar Tiki,vezi și tu cate ne-a făcut,nu crezi că măcar asta merita și ea?
*•Tiki:Da dar...Nu știu Marinette...
*•Marinette:Tiki, credema,nu e nimic rău și în plus,ea a început nu-i așa?
*•Tiki:Așa e..
Autor:Marinette aude pe cineva afara așa că iese sa vadă ce era..Când iese,il vede pe Adrien in fața ei..
*•Adrien:Buna seara domniță...
*•Marinette: Bună dragul meu...
Va urma..Sper că v-a plăcut... Și cred că se observa că am scris puțin mai mult de oarece ieri chiar nu am putut,dar cred că m-am revanșat...Sper că va place și..Ce pot sa va spun.. Comentați in continuare daca va place sau nu..❤😘😎😃😄😜☺🐞👀✌💪👣❎🆗☺
CITEȘTI
Pace și ura by Alexandra Dambu
RastgeleFăcută de o fata foarte talentata și care chiar se pricepe la povestit pe nume Alexandra Dambu ❤️❤️❤️