ilk buluşma

0 0 0
                                    

"Çıkıyoruz dimi?" Dedi ben de evet dedim heyecanla o da hazırlanmış. Çok sevindim ne kadar sevindiğimi anlatamam beyler. Hemen yurdun önünden almaya gittim Sinem'i.Nereye gideceğimizi kararlaştıramadık.Heyecandan elim ayağıma dolandı aminakoyim. En sonunda gezelim bari boş boş dedi.Ben de tamam dedim. Gezmeye başladık. Aydın'da oturanlar bilir. Nazillideydik biz de. Uzun çarşıyı falan gezdik. Zaten çok da gezilecek yer yoktu. Sonra bi kafeye gittik. Oturduk. Ne içersin dedim sen ne içersen dedi. Ben de ne diyeceğimi şaşırdım amk. Çay desem sıkıntı. Dicek ki aq fakiri. Ben de bi filtre kahve sipariş ettim. O da istedi. Kahveler geldi eleman anladı durumu piç piç gülerek bi verdi hesabı 15 lira. Ciğerim yanıyo aklıma gelince bile. Sonra konuşmaya başladık kızla işte. Bayağı bayağı boş muhabbetler ettik. Kızda işitme kaybı varmış beyler. Dudak okuyarak anlıyorum konuşulanları falan dedi. Ben de olsun be dedim. Pek devam ettirmedim o muhabbeti. Sonra müzikle ilgilendiğimden bahsettim. Rap diyince bi güldü. Sonra ben ceza dinliyodum küçükken filan yo ye dedi. Ben de suratımı astım bişey demedim. Alındığımı anlamış olacak ki gönlümü almaya çalıştı falan. Sonra kendi kendime dedim ki lan ilk buluşmada trip mi atılır.  Normale döndüm hemen. Böyle böyle bayağı bi iki saat doldu. Kalktık. Giderken tekrar yurda bıraktım teşekkür ederim dedi. Bunu sık sık tekrarlıyalım demedi mi bi de. O zaman dünyalar benim oldu işte birader. Havalara uçtum ama belli etmedim. Zaten uykusuzum gidip hemen uyudum. Akşam keremle kayıt aldık şarkı yazdık. Ama eskisi gibi yazamadığımı farkedince kerem bana sokarım senin aşkına falan diye çıkışti biraz tartıştık ben de kalkıp yurda geri döndüm. Ertesi gün sabah saat 6 da telefonum çaldı. "Kaybedecek neyim vaaaar.." hemen açtım bakmadan. Uyku sersemiyim tabi. Bi anda "Alo" diye uykulu bir ses duydum. Ulan. Arayan oydu. O kadar güzeldi ki sesi.. Hemen efendim dedim. Ve cevap verdi...
Arkadaşlar lütfen destek olun vote verin takip edin de yazmaya devam edeyim. İyi okumalar..

Bu Günlük Benim Eksik Yanım(dostum ve sevgilimin ihaneti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin