ilk ışıklar

0 0 0
                                    

Seni rüyamda gördüm dedi.
  -seni rüyamda gördüm. Çok kötü bir rüyaydı. Sen benim için babamın kurşununun önüne atlıyodun benim kucağımda ölüyodun. Sana birşey oldu sandım çok korktum. Birşeyin yok dimi?
Yok hayır ben iyiyim korkma dedim. Demek ki peder bey öyle tehlike ki kızın bilinçaltına işlemiş iyice tırstım tabi aq neyse Seni de uykundan ettim sabah konuşuruz yüz yüze dedi. Peki iyi uykular korkma ben buradayım bana bişey olmaz asıl sana bişey olmasın dedim ve telefonu kapattık. Tam tekrar uykuya dalacaktım ki kafama dank etti. Demek ki yarın tekrar görüşecektik. Sevinçle gözümü bir kapattım hemen uyumuşum. Saat 10 da uyandım.  Yine telefon çalmasıyla tabi. İnanın gençler sabah ilk sevdiğinizin sesini duymak gibisi yok. Hadi çıkmıyo muyuz dedi. Ne çıkması yeni kalktım dedim. O zaman on dakikan var hazırlan dedi. Lan itiraz da edemedim fırsat ayağıma gelmiş. On dakika dediği için. Iki dakkada duş aldım çıktım. Saçlarım da uzun zorla kurutmaya çalıştım. Sonra hemen giyindim parfümümden sıktım ve yola çıktım. Yurdunun önüne varınca aradım yurdun önündeyim gel dedim. Ne çabuk dedi hemen aşağı indi. Ve hoşgeldin diyip SARILDI.
Bana lan bana. Bana sarıldı. Bi an beynim dondu. Hoşbulduk diyemedim. İnanın beyler o kadar güzel bir histi ki o an orada yaşadığım kelimelerle anlatamam. Sonra hemen toparladım Hoşbulduk dedim. Sonra nereye gidelim dedim. Tren yolları arasında bankların olduğu bir yer var nazillide bilen bilir. Oraya gitmeye karar verdik. Giderken Güle oynaya gittik herşey çok güzeldi. Sonra gideceğimiz yere vardık bomboştu. Bir banka oturduk. Tam sigara yakacaktım ki bi anda elimden sigarayı alıp ekledi.
- bundan sonra benim yanımda sigara içemezsin. Hatta ve hatta hiç bi zaman içemezsin. Yasak.
+ nasıl ya napcam ben
-yapacak bişey yok
+ yasak da koyuyo bi de şuna bak
Sonra gülümsedim. O da gülümsedi bi an sarılmamak için zor tuttum kendimi. Sonra dedi ki
- biliyo musun. Senin yanında bambaşka hissediyorum ben. Buraya gelmeden önce hep aklımda tugay vardı. Hani şu babamın onun yüzünden beni buraya sürdüğü çocuk. Sonra beni bi kere bile aramadı. Zaten ben oradayken de seninle şu üç günde dışarı çıktığım kadar beni görmek istemedi bile. Seviyorum sandım. Ama sevmiyo muşum. Demek ki aşk bambaşka birşeymiş. Sonunda bunu anladım. Ama senin yanındayken durum apayrı. Sanki hep senin yanında olmak istiyorum. Sen benim bi kimsem mi oldun. Yani olmak ister misin bilmiyorum ama. Benim senden başka kimsem yok burda ve sen olduktan sonra başkasına da ihtiyacım yok benim.
Off neydi o dedikleri be. Boşlukta hissettim kendimi. Karnımda kelebekler uçuştu sanki bir an. Dayanamadım ve ben de konuşmaya başladım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bu Günlük Benim Eksik Yanım(dostum ve sevgilimin ihaneti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin