Mesajı açtım. " müsait misin ?" evet dedim. "kırtasiyeye gidicem de yerini bilmiyorum işin yoksa tarif eder misin?" dedi. Tabi ki deyip isterse ona eşlik edebileceğimi falan söyledim. Tabi dicem bana gün doğdu. O da kem küm etti işin gücün vardır dediyse de el mahkum kabul etti. Neymiş zahmet olurmuş. Ulan ben günlerdir bu mucizeyi bekliyorum. Neyse Cuma günüydü o gün. Hemen saçımı yaptım. En sevdiğim kıyafetleri giydim gittim yanına. Birlikte çıktık. Konuşa konuşa vardık kırtasiyeye. Bir sürü soru sordum. Hoşuna gitti sanırım o da keyifle anlattı. Babası komutanmış. tabi hafiften bi donuma sıçmadım değil. Neyse. Neden bizim okula geldiğini sordum. eski okulunda çıktığı bi cocuk varmış. Babası sırf bunu öğrendi diye kızı ta buraya göndermiş. Resmen kızı sürmüş. Lan amk oğlu asker mi bu senin çocuğun. kendi kendime dedim olum sen boku yedin. Ama olsun be dedim. zaten her aşkta olur bi bokluk senin kaderin de bu. Girdik kırtasiyeye kalem silgi bikaç soru kitabı alıp çıktık. Sonra yurda bırakayım seni dedim. Yine zahmet olmasın dedi. Susturdum yurda doğru yürüdük. Bu arada ikimiz de yurtta kalıyoruz. Giderken unutabildin mi peki o çocuğu dedim. Bilmiyorum ki unutmaya çalışıyorum sanırım dedi. Bi yüzüm düştü benim. Kız anlamış olacak ki onun da yüzü bi değişti. Hemen konuyu değiştirdi benim hakkımda sorular sordu. Derken geldik yurdun önüne. Vedalaştık. Yarın görüşürüz dedim. O yurda girene kadar bekledim yolun karşısında. sonra yurda döndüm. Akşam mesaj attım biraz daha dostça konuştuk ve yarın napiyosun diye sordum. Hiç dedi. Zaten arkadaşım bile yok dedi. Bi üzüldüm aq. Sonra istersen dışarı çıkalım gezememişsindir burayı deyince iki itiraz ettim kabul etti. Hemen uyudum çabuk sabah olsun diye. Sabah uyandım unuttu mu acaba diye düşüne düşüne hazırlanırken bi anda telefonum çalmaya başladı. Telefona bi baktım. sevinçten çift burgu takla attım aq. Arayan o hemen telefonu açtım ve "Alo!" dedim..
Arkadaşlar beğendiyseniz vote vermeyi yorumlamayı ve beni takip etmeyi unutmayın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Günlük Benim Eksik Yanım(dostum ve sevgilimin ihaneti)
Kurgu OlmayanBir iki bölümden sonra sürüklenmeye başlayacaksınız.