"Gæt hvem der kommer i dag!" jubler jeg mens jeg hopper op og ned og krammer Lou.
"Kendall?" smiler hun og får hurtigt mit humør til at skifte.
Vi bliver begge stille før vi begynder at grine.
"Jeg kan ikke lide dig mere" smiler jeg.
"Hvornår lander Mia?" spørger hun og tager en slurk af sin kaffe.
"Klokken 2" smiler jeg.
"Eller hendes fly blev forsinket, men jeg er stadig derude klokken 2" smiler jeg.
"Du er sgu en kæreste i verdenklasse lad mig bare sige det sådan" smiler Lou.
"Jeg ved det godt" griner jeg.
"Hvad sker der med drengene og dig?" spørger hun mere seriøst.
Jeg har ikke fortalt andre end Mia, hvad Zayn sagde til mig. Hvis han ikke gør det så kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle starte det drama.
"Øhm, det ved jeg ikke. Jeg har ikke rigtig været så indblandet" lyver jeg.
"Du er bare den der forelsket type som bare hele tiden vil snakke med sin kæreste" smiler hun af mig.
"Ikke døm. Det er lang tid siden jeg har haft en som jeg holder så meget af" smiler jeg.
"Hvis du overhovedet har" smiler hun smørret.
"Det har jeg" pointere jeg.
"Kom med et navn" smiler hun smørret.
Der må da være en.
Når man er teenager gælder det ikke helt. Så ingen af dem.
Så er der Caroline Flack. Ah, der var ikke det helt store.
Taylor... Ikke rigtig.
Kendall. Kendall er nok den som er tættest på Mia, men hun er stadig ikke i nærheden.
"Okay, måske ikke" smiler jeg.
"Jeg kender dig lidt for godt" griner hun.
"Så siger vi det" griner jeg.
"Jeg går i seng nu. Du må hygge dig" smiler hun og rejser sig.
"Jo tak" smiler jeg.
Jeg tager min mobil frem og ser klokken kun er 23. Der er pænt lang tid til at Mia lander.
De andre drenge holder sig ret meget for sig selv her på det seneste. Eller Niall og Louis spiller ret meget fodbold. Eleanor har også været her i noget tid så hun er ofte med dem. Liam bruger meget tid med at snakke med Sophia og så er han også lidt sammen med Zayn. Ellers er Zayn også ret alene.
Jeg holder mig altid lidt på afstand og er sammen med Lou og Helene. Det er mest fordi, de altid vil snakke om Mia og jeg elsker at snakke om hende.
Jeg kan bare ikke vente på at Mia kommer. Jeg har glædet mig lige siden hun lagde på. Jeg har heller ikke snakket med hende siden den nat, så jeg glæder mig endnu mere.
"Harry" siger en stemme pludselig.
Det er Mark.
"Din bil er klar nu" smiler han.
Hvor længe har jeg lige siddet og kigget ind i en væg?
"Jeg kommer nu" smiler jeg.
Jeg rejser mig fra stolen og følger efter ham ud til en bil. Jeg har ikke engang en jakke på, så man må bare håbe hun kommer med det samme, eller at der ikke er koldt.
BINABASA MO ANG
The One Who Got Away #2
FanfictionAFSLUTTET Endelig skete det. Men, alligevel ikke. Eventyret mellem Mia og Harry, var lige ved at endelig lykkeligt lige indtil banken på døren, som måske kunne gå hen og ødelægge alt det de havde ventet på. Ville de smide alt det væk, bare fordi...