Kapitel 23

337 9 0
                                    

SEXSCENE I DETTE KAPITEL

Vi har været i LA i en uge, og det er det blevet tid til jul. Jeg sagde jo jeg ville fejre jul med hende i år. Jeg sagde det.

Jeg har aldrig glædet mig så meget til en jul, som jeg glæder mig til den her. Bare hende og jeg, okay det kunne måske ende lidt kedeligt, men det tror jeg virkelig ikke det gør.

Der er stadig 4 dage til det er juleaften, og jeg fik Mia overbevist om at vi skulle fejre det som man gjorde i Danmark. Så jeg kan se hendes gaver meget før, og jeg tror heller ikke jeg ville kunne holde det hemmeligt i så lang tid.

Mia er taget ud for at købe min julegave, og i morgen skal jeg ud for at købe hendes. Jeg ved godt det er mærkeligt at gøre sådan noget, men når vi ikke har al tid i verden blev vi bare nødt til at gøre det sådan.

Mens Mia er ude, får jeg sat juletræet op. Det her, er så uvant for os begge. Vi plejer begge at have ægtetræer, men nu i LA har vi et plastisk træ. Det er mærkeligt, men jeg tror ikke det gør den største forskel.

Mia og jeg har aftalt at vi begge pynter i huset, så lige nu kan jeg ikke rigtig lave andet end se en film, eller 

lege med mig selv.

Mia og jeg har ikke haft sex i LA endnu, og vi har snart været her i en uge. Jeg holder snart ikke til det mere. Normalt er jeg sådan en som godt kan styrer mig når det kommer til sex. 

Bare ved tanken om Mia -nøgen- får mig helt tændt.

Mia tog afsted for 30 minutter siden. Jeg kan godt lige nå en hurtigt tur, hvis jeg ville.

Lige da jeg rejser mig og skulle til at gå ringer min mobil. 

Typisk.

Det er min mor.

Okay Harry slet alle tanker!

"Hej mor" smiler jeg.

"Hej skat" siger hun.

"Jeg ville bare høre om du huskede at tage alle gaverne med dig?" spørger hun.

"Jeg har den fra Gemma til Mia, Fra Gemma til mig, Fra jer to til Mia, Fra jer to til mig, og fællesgaven fra bedstefar" smiler jeg.

"Super" smiler hun.

"I har også alle gaverne ikke?" spørger jeg.

"Der er, fra Mia og dig til Gemma, Fra jer to til Robin og fra jer to til mig" griner hun stille.

"Super" smiler jeg.

"Hav en god jul" smiler jeg.

"I lige måde, skat" siger hun stille.

"Mor, ikke græd, bare fordi det er den første jul uden mig betyder det ikke det er sådan det altid bliver" griner jeg stille.

"I er mine til næste år" griner hun.

"Ja ja mor" griner jeg.

"Vi ses" griner hun.

"Vi ses" griner jeg og lægger på.

Det er ikke fordi jeg har så meget lyst til at hive i fløjten efter en samtale med min mor. 

Så nu ender jeg bare med at sætte den film på. 

Kan Mia ikke bare komme hjem? Jeg keder mig så meget når hun ikke er her og jeg ikke engang må gå udenfor.

Pludselig går døren op.

"Bliv inde i stuen indtil jeg siger andet" råber hun.

"Okay" griner jeg.

"Harry?" kalder hun.

The One Who Got Away #2حيث تعيش القصص. اكتشف الآن