“Va rugam sa va puneti centurile si sa nu va ridicati de pe scaune. Va dorim un zbor placut!”, se aude in tot avionul vocea stewardess-ei.
-Ok! spune Elizabeth asezandu-se linistita pe locul ei.
Langa ea este un baiat blond cu ochii de un verde intens, imbracat intr-o camasa cu carouri gri, lasata desfacuta la primi nasturi, cu o pereche de blugi, iar in picioare are o pereche de tenisi negri.
Pe “masuta” din fata lui se gasea un laptop si un telefon.
Elizabeth vrea sa inceapa o “conversatie” cu acel baiat dar… isi aduce aminte ca are telefonul inchis.
Isi deschide si ea telefonul si observa sutele de mesaje primite de la Kara si de la Katelyn.
-Ce Doamne iarta-ma?! Astea nu au ce face? spune ea cu nasul in telefon, citind din mesaje, ne dandusi seama ca langa ea mai este cineva. Cineva destul de cunoscut pentru ea.
Cand baiatul de langa ea a vrut sa inceapa o conversatie, telefonul lui Liz a sunat. Era iar Kara.
-Zi ce vrei si tu! spune Elizabet nervoasa.
-Unde esti? Ati decolat? intreaba ingrijorata prietena ei.
-Sunt in avion, si da, am decolat! spune Liz in timp ce spre ea se indreapta o femeie din personalul avionului care ii spune sa inchida telefonul pentru a nu avea probleme la zbor.
Dupa ce avionul a decolat propriu-zis si pasagerii aveau voie sa se ridice de pe loculire lor, Elizabeth s-a pregatit sa isi scoata chitara pe care o avea, o foaie de hartie si un pix si sa compuna, dar baiatul care sta langa ea a prins-o de mana si a oprit-o.
-Deci… Stiu ca dupa ce am facut asta ma crezi un ciudat, dar, am crezut ca mai intai ar trebui sa ne cunoastem, spune el.
-O…k…. spune ea confuza, uitandu-se la el si asezandu-se inapoi pe scaun.
-Deci… Cum te numesti? intreaba el.
-Elizabeth. Elizabeth Edwards. Si acum daca ma scuzi, vreau sa compun! ii spune ridicandu-se de pe scaun.
-Ok. Daca vrei te pot ajuta. Si apropo, eu sunt Kevin.
-Kevin si mai cum? intreaba uitandu-se ciudat la el.
-Nu pot spune mai mult de atat.
-In fine. Mi se pare ca te stiu de undeva, dar nu conteaza! spune in timp ce isi lua chitara, foaia de hartie si pixul.
Pentru cateva minute s-a facut liniste, pana cand telefonul lui Kevin a sunat.
-Da frate. Ce este? intreaba Kevin.
-Unde esti?
-In avion. Langa o fata talentata.
Iar atunci s-a auzit chitara lui Elizabeth.
-Si ce face cu chitara in avion? intreaba fratele lui Kevin.
-Compune! ii raspunde.
-In avion?! La clasa I? Nu cred! Pe mine nu ma lasa!
-Pai….
CITEȘTI
Crazy for You
FanfictionO simpla fana. Doar atat. Nimic mai mult. Fara familie, prieteni sau persoane apropiate. Are doar un singur vis: Sa isi intalneasca idolii: Big Time Rush. Singurul vis al ei. Nu isi doreste nimic mai mult. Drepturi de autor © 2014 -sherlock-