Chapter 4

255 17 0
                                    

Dupa cele marturisite de Kendall, acesta a ridicat-o pe Liz de pe geamantan si a dus-o pe brate pana la canapeaua unde erau asezati ceilalti baieti. A asezat-o langa el si nu i-a mai dat drumul din brate. Ea si-a asezat capul pe umarul lui.

-Ce adorabili sunt. spune Carlos zambind.

-Mda. raspunde sictirit James.

Kendall se uita urat la James:

-James, te sfatuiesc sa taci. Sau sa iti ceri scuze.

-Scuze pentru ca am tipat la tine, Liz. spune el uitandu-se in pamat.

-Scuzele iti sunt acceptate. raspunde aceasta uitandu-se la el.

Elizabeth era ingandurata, dar dintr-o data ii suna telefonul. Era prietena sa, Kara.

***la telefon***

-Spune, Kara.

-Liz, unde esti? Eu si cu Kate mai avem putin si ajungem in USA.

-Cine va spus sa veniti!? intreaba Liz ridicandu-se nervoasa de pe canapea.

-Asta nu conteaza. Tu doar spune-mi unde esti!

-O sa pun pe cineva sa vina sa va ia de la aeroport.

-Ok.

-Va ajunge o masina in aproximativ 15 minute. Acum trebuie sa inchid. Bye!

-Bye! ii raspunde Kara inainte ca Liz sa inchida telefonul.

***

-Ken, il poti trimite la Nick la aeroport sa ia doua prietene de ale mele? il intreaba Liz.

-Sigur!

Kendall l-a chemat pe Nick si i-a spus ca trebuie sa ajunga la aeroport in 15 minute ca sa ia pe cineva. Nick a vrut sa plece, dar Liz l-a oprit.

-Vreau sa vin cu tine. ii spune ea. Ken, vrei sa vi cu noi?

-Da! spune Kendall ridicandu-se de pe canapea si indreptandu-se spre usa. Baieti, sa nu faceti prostii cat timp sunt eu plecat!

-Bine! ii raspund ceilalti baieti, in timp ce Kendall iesea pe usa.

Cand Liz a vrut sa urce in masina lui Nick, Kendall a oprit-o. A prins-o de mana si ia spus:

-Liz, nu mergem cu masina asta. Nick, tu ramai acasa cu baietii. Merg doar eu cu Liz.

-Bine, domnule Schmidt. ii raspune politicos Nick.

-Nick, de cate ori ti-am mai spus sa nu mai imi zici "domnule Schmidt"? Sti ca nu imi place. De acum imi zici Kendall. ia atras atentia acesta in timp ce se indrepta spre masina lui.

-Am inteles, Kendall.

Cei doi au ajuns la masina decapotabila a lui Kendall. Acesta ia deschis usa lui Elizabeth, iar aceasta a urcat in ea. Kendall s-a urcat la volan si au pornit catre aeroport.

Masina lui era un Audi A8, de culoare neagra, decapotabila.

Acasa la Kendall ramasesera Kevin, Nick, Carlos, James si Logan. Toti vorbeau despre Elizabeth. O placeau toti. Pana si Carlos, care avea nunta peste o luna, o placea putin.

Crazy for YouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum