The Beginnig of a New Life (Part III) |Chapter 3|

257 18 2
                                    

-Hey baieti! Ce faceti? Ma barfiti? intreaba Elizabeth cu zambetul pe buze, coborand scarile imbracata cu o pereche de pantaloni scurti si un tricou cu Big Time Rush.

In timp ce Liz cobora scarile baietii o priveau din cap pana in picioare facandu-si semne si inghioldindu-se cu coatele.

-Baieti! Ati patit ceva? tipa Elizabeth la ei.

-Nu. Nu au nimic. ii raspunde Carlos, inchizandu-i gura lui Kendall.

Ken nu a realizat ca Elizabeth era in fata lui si ii facea cu mana. Aceasta a batut din palme in fata lui.

-Oh...Scuze Liz. Dar...arati foarte bine. Si scuze ca iti zic asta. ii spune Kendall surprins.

-Nu este nimic.

In timp ce Kendall isi dadea seama cat de penibil arata, Elizabeth s-a facut comoda. S-a asezat pe canapea, intre Kendall si James. Acestia nu s-au uitat nici un moment la ea. Se uitau pe peretii cei albi ai sufrageriei.

-Kendall, James!!! La ce va ganditi? intreaba Carlos razand.

-Taci, Carlos! ii raspund cei doi tipand si uitandu-se la el.

Carlos a tacut, dar in schimb a scos limba la ei.

Kendall si James nu au acceptat sa fie "insultati" asa ca au scos si ei limba la Carlos. Cei trei au continuat asa pana cand Elizabeth a tipat la ei.

-Incetati! Aveti cumva 5 ani?

-Taci! au tipat cei trei la ea.

Aceasta s-a suparat si s-a ridicat de pe canapea dezamagita de comportamentul idoliilor ei. A luat-o la fuga pe scari pana in camera lui Kendall. Liz a inchis usa cu cheia si s-a apucat sa isi straga hainele din pat. Le-a ingramadit pe toate in geamantan si s-a asezat pe el plangand.

-Voi sunteti prosti? ii intreaba Logan si Kevin pe cei trei care inca mai scoteau limbile unii la altii.

-Ce am facut? intreaba cei trei.

-Elizabeth e inchisa in camera ta, Kendall. Si cred ca plange. le-a spus Kevin ridicandu-se de pe canapea si aratand cu mana spre scari.

Kendall s-a ridicat instantaneu de pe canapea si a rupt-o la fuga pe scari. Cand a ajuns la usa camerei lui aceasta era inchisa.

-Elizabeth! Deschide! tipa Kendall batand cu pumnii in usa.

-Lasa-ma! spune aceasta stergandu-si din lacrimi.

-Nu ma face sa sparg usa! continua Kendall.

-Sparge-o. Eu si asa plec! ii spune Liz.

Kendall a gasit in buzunarul pantalonior sai, o cheie de la camera lui care a luat-o cand a condus-o pentru prima data pe Liz in camera lui. Acesta deschide usa si o gaseste pe Elizabeth pe geamantan stergadu-si lacrimile.

-Liz, imi cer scuze ca am tipat la tine! ii spune Kendall apropiindu-se de ea.

Elilizabeth se ridica si isi ia geamantanul. Il impinge pe Kendall din fata ei si se duce spre scari.

-Kevin, Nick, Carlos, sa nu o lasati sa plece! tipa Kendall din capatul scarilor in timp ce Liz cobora.

-M-ati dezamagit! Mai ales tu Kendall. ii spune Elizabeth aruncndu-i o privire scurta peste umar.

Kendall coboara repede scarile in urma ei si o prinde de mana.

-Elizabeth, spune intorcand-o spre el, imi pare rau. Sunt prost, da stiu asta. Dar te rog, ramai la mine.

-Si de ce as face asta? Vrei sa raman ca iti place sa tipi la fane?

-Nu! Ramai pentru ca.... ezita Kendall

-Pentru ca ce? il intreaba Liz.

-Pentru ca te plac. Defapt nu te plac. M-am indragostit de tine. ii marturiseste Kendall sarutand-o scurt.

Lui Elizabeth ii scapa din mana geamantanul. Dupa sarut aceasta se aseaza pe geamantan si nu realizeaza ce s-a intamplat.

-Elizabeth...stiu ca ne cunoastem doar de cateva ore, dar m-am indragostit de tine. Te plac. Am niste sentimente pe care nici eu nu le pot descrie. Deci...sa nu mai lungesc atat de mult...vrei sa fi cu mine?

Elizabeth fiind foarte emotionata nu scoate nici un sunet. Doar isi misca capul aprobator.

Crazy for YouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum