Chapter 7

168 11 0
                                    

Alexa a ajuns in cateva minute la noi si ne-a dus acasa. In masina ma gandeam la ce hotel putea fi. Nu cred ca era foarte departe de casa mea. Oricum, cand am ajuns acasa, m-am urcat repede in masina lui Nick urmat de ceilalti baieti si am pornit repede sa o cautam. 

Am oprit la primul hotel pe care l-am vazut. Am intrat repede in el si am intrebat daca Elizabeth Edwards este cazata acolo. Receptionera n-ea dezamagit spunand ca nu este cazat nimeni cu numede de Elizabeth Edwards in hotel. Am iesit de acolo atat de repede cum am intrat. 

Am urcat in masina si am pornit mai departe. 

-Baieti, aici trebuie sa fie! le spun baietilor coborand din masina, in fata unui hotel. 

-Kendall, nu cred ca este aici. Nu cred ca ar putea sta aici. Este mult prea multa mizerie! imi aspune James neincrezator.

-Taci, James! am tipat la el, intrand pe usa principala a hotelului. 

Ma uitam uimit la peretii murdari ai "hotelului". Erau de o nuanta galben foarte inchis. Oare asa era vopseaua sau era din cauza mizeriei din acel loc dezgustator?

Am mers dezgustat catre receptia hotelului si asteptam ca cineva sa ma bage in seama.

-Hei! E cineva pe aici? 

Nu raspundea nimeni. La un moment dat, vad capul unui ciudat ridicandu-se de sub masa. 

-Ma scuzati, s-a cazat cineva aici pe numele de Elizabeth Edwards? il intreb pe ciudat.

-Elizabeth si mai cum? ma intreaba el inapoi.

-Elizabeth Egan Edwards! tip eu la el, in speranta ca ma va intelege.

-Domnule, hotarati-va! Egan sau Edwards? Cei

-Elizabeth Egan Edwards! Este doar un singur nume! 

-Ah. spune el, intelegand pe cine caut.

-Deci...este cazat aici cineva cu numele de Elizabeth Egan Edwards? 

-Da. 

-La ce apartament? intreb eu din nou.

-666. Etajul 6. 

-Multumesc! ii spun politicos si plec. 

Ce om ciudat. Ce om prost. Nu am mai intalnit asa ceva pana acum. Cum sa nu iti dai seama ca Elizabeth Egan Edwards este doar un nume? Adevarul este ca e cam lung, dar iti poti da seama ca ma refer doar la o singura persoana. 

Ceilalti baieti ma urmau in-de-aproape. Urcam scarile destul de repede, incat la etajul 6 al cladirii, nu mai puteam respira bine. Am ajuns in capatul unui coridor lung, care parca era infinit de lung. Am inceput sa merg din nou, cautand cu privirea apartamentul 666. Am ajuns in capatul coridorului si am vazut acele trei cifre identice care se repetau. Eram pregatit sa bat in usa camerei, dar James m-a oprit. 

-Ce mai e, James? ma rastesc eu la el.

-Ia florile astea! Nu te poti duce la ea cu mana in buzunar! 

Dupa ce am luat florile din mana lui James, baietii s-au ascuns in spatele unui ficus imens de pe coridor. 

Am batut usor in usa, dar Logan a tusit intentionat, si m-a facut sa bat mai tare, incat sa auda. 

Era liniste. Puteam sa aud cum cineva se indrepta catre usa. S-a deschis usor, iar in spatele ei am vazut niste suvite de par negru, drept. Elizabeth nu avea parul drept. Era....Lucy! Am dat sa plec, dar m-a prin de mana. M-am intors catre ea.

-Oh, dragule, nu era nevoie de flori! spune ea, luandu-mi buchetul din mana.

-Lucy, florile nu sunt pentru tine! imi iau buchetul inapoi. Si nici eu nu sunt pentru tine! continui in timp ce plecam din fata usii ei. Haideti baieti!

Ceilalti au iesit de dupa ficus si sau uitat urat la Lucy, care ne privea cum ne indreptan catre capatul celalalt al coridorului.

-Nu se va termina aici, Kendall! Te vei intoarce la mine! striga Lucy.

***

-Aici trebuie sa fie! le spun celorlalti baieti, coborand din masina cu florile in mana. 

Am mers din nou la receptia hotelului si am intrebat de Elizabeth. Un baiat bine facut imi spune politicos ca este cazata la etajul 1 al cladirii, in apartamentul 1. Am urcat hotarat si am batut in usa. Am asteptat cateva minute pana cand cineva a deschis usa si a fugit inapoi pe balcon. Nu am avut curajul sa intru in apartament. M-am rezemat cu spatele de peretele de lanaga usa si am asteptat ca cineva sa vina. 

Elizabeth's POV

I-am vazut cateva fire de par blond. Am stiut ca el este si m-am intors la usa. Am deschis-o mai mult si m-am dus in bucatarie unde ma astepta Kara. 

Crazy for YouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum