Kendall's POV
Am terminat de vorbit la telefon cu domnul Edwards, si m-am indreptat spre sufragerie.
Elizabeth m-a intreaba cu cine am vorbit, dar am ezitat sa ii spun adevarul.
-Kend, ma minti. Simt asta. Spune-mi te rog cu cine ai vorbit. ma roaga Liz.
-Nu iti pot zice.
-Ai vorbit cu Lucy?
-Nu!
-Atunci cu cine?
-Cu tatal tau.
-Nu...nu se poate asa ceva. De unde sti numarul tatalui meu? ma intreaba Liz. Din vocea ei am simtit cum se enerveaza.
-Asta nu mai conteaza, Liz. Conteaza ca mama ta este in spital.
Liz a ramas socata. Nu putea intelege ce i-am zis. Maxilarul ii era in pamant, teoretic vorbind.
-Ce ai spus! Iti bati joc de mine?
Am vazut cum i se face rau. A lesinat cazand usor pe canapea. Carlos si Alexa nu stiau ce trebuie sa faca. Stateau doar si se uitau speriati la ea.
-Carlos, fugi si adu un pahar cu apa rece.
Carlos se ridica de pe canapea si s-a dus in bucatarie dupa apa.
-Alexa, fa-i vant cu revista asta de pe masa.
Carlos a venit repede cu apa, iar eu am stropit-o usor pe fata. Nimic. Nu se misca. Alexa continua sa ii faca vant cu o revista, iar Carlos se uita la noi stand cu telefonul in mana.
-Ce mai astepti Carlos? Suna la 112. Acum! i-am comandat lui Carlos.
Zis si facut. In cateva minute a ajuns Smurdul. Au luat-o si i-au acordat primul ajutor. A devenit constienta, dar inca era in stare de soc.
-Kendall, e adevarat ceea ce zici? ma intreaba ea speriata.
-Din pacate, da.
-Nu...nu cred. Ce s-a intamplat?
-Mama ta a fost muscata de un sarpe foarte veninos. In perioada asta a anului reptilele sunt foarte active si foarte veninoase.
-Nu se poate asa ceva. Noi stam in mijlocul orasului. Nu are cum sa fie serpi pe acolo.
-Nu stiu unde si cum s-a intamplat.
-Trebuie sa mergem la ei. Vreau sa o vad pe mama. spune Elizabeth incercand sa isi stearga lacrima care ii curgea pe obraz.
-Vom merge. Stai calma. Maine o sa plecam la ei.
-De ce maine? Acum nu este nici un avion? Elizabeth se ridica de pe canapea si se indreapta catre telefonul ei.
-Liz, trebuie sa stai intinsa pe canapea. Nu te mai agita.
Am stat cateva minute sa ma gandesc la ceea ce trebuia sa fac mai departe. In minte mi-a venit o idee. Trebuia sa ma duc sa iau bilete de avion. Trei bilete. Il iau si pe Nick cu noi pentru ca stiu sigur ca nu voi putea ramane cu ea mult timp. Va trebui sa aiba cineva grija de ea, si singura persoana in care am incredere este Nick.
***
-M-am intors! am tipat eu intrans in casa mea pustie.
"Unde au disparut toti?" m-am intrebat cautandu-i prin casa.
Nu am mai stat pe ganduri, asa ca l-am sunat pe Nick. Nu raspundea. Cine stie unde s-a dus.
Am urcat repede in camera mea, si am gasit un bilet de la Elizabeth, pe pat. Pe acel bilet era scrisa o adresa si un numar de telefon. Am sunat la acel numar, dar nu raspundea nimeni. La un moment dat, o voce foarte cunoscuta mie, imi spune ca mesajul meu va intra in casuta vocala a apelatului. Am inchis.
Am trimis un mesaj la acel numar de telefon, si am primit raspuns imediat. In mesajul primit era scris numele aeroportului din apropierea casei mele. M-am urcat repede in masina si am plecat catre aeroport.
Ajuns acolo am auzit ca zborul 108, cu destinatia Londra, va pleca in 5 minute. Am stat sa ma gandesc cateva secunde de ce eram aici, si mi-am adus aminte ca in Londra va fi prima oprire a oricarui zbor din Texas catre Europa.
Am facut toate legaturile: nimeni nu era acasa, masina lui Nick nu era in parcarea din fata casei, am vazut un automobil semanator cu al lui in parcarea aeroportului, numarul de telefon de pe bilet era al doilea numar al lui Elizabeth, adresa scrisa pe haria din camera mea era adresa de unde locuia familia Edwards. Asa am realizat ca Elizabeth a plecat cu Nick, pentru asi vedea mama.
---------------------------------------------------------------------------
Este cam putin, stiu, dar cat de curand va veni si capitolul zece, care cred eu, ca va fi sfarsitul acestui volum. Sper sa va placa!
CITEȘTI
Crazy for You
أدب الهواةO simpla fana. Doar atat. Nimic mai mult. Fara familie, prieteni sau persoane apropiate. Are doar un singur vis: Sa isi intalneasca idolii: Big Time Rush. Singurul vis al ei. Nu isi doreste nimic mai mult. Drepturi de autor © 2014 -sherlock-