Netrvalo to ani sekundu a už jsme byla zase někde jinde. Otevřela jsem oči a zjistila jsem,že ležím na dřevěné lesklé podlaze. Vyskočila jsem na nohy a odhrnula si pramen svích neviditelných vlasů, které mi lezly do očí. Byla jsem v tělocvičně.Velká rozlehlá místnost s provazy a tyčemi. Na dvou stěnách byl připevněný koš na basketball a uprostřed stála koza.
Co to?
Zrovna mnou proběhla hubená holka s rybím copem.Hned za tou holkou běžely dalši tři dívky.
Tipovala jsem,že budou tak o dva roky mladší,takových patnáct let.
,,Kirsty kde to jsem?" řekla jsem nervózně hlasu ve svojí hlavě.
,,Cransvordská střední." řekla
,,Já už chci domů" Jo vím že žádný nemám.
,,Neboj za chvíli už budeš ležet v posteli,dobře?Jen musíš najít toho kluka a pak ještě jednu ženu "
,,A nemůžu se na to prostě vykašlat?" musela jsem působit jako nějaká ubulená holka.
,,Promiň Beth, není jiná možnost"
,,Skvělý "prohlásila jsem flustrovaně
,, Jmenuje se Eric Williams. Chodí tu na střední. Podle počítače by měl mít teď biologii. "Tak a je to venku...špehují nás.Dalo se čekat že nás sledujou .Ani bych se nedivila, kdyby to bylo dvacet čtyři hodin denně. Třeba se tím někdo i živí.
,,Dobře a jak ho poznám?"
,,Počkej chvilku pošlu to jeho fotku"
Pošleš přes...? ani jsem tu otázku nestihla vyslovit. Přede mnou se objevil obrázek toho v kluka. Byl stejně tak starý jako já. Byl poměrně hezký. Měl špinavě blond vlasy a zelené oči. Připadal mi poměrně vysoký a měl příjemný úsměv. Přeně ten typ oblíbeného kluka,takže fakt nic pro mne. Byla jsem si jistá, že je ten obrázek jen v mojí hlavě. Prostě mi Kirsty nasadila něčí fotku do hlavy. No jasně vrtat se v něčí hlavě je přece úúúúplně normální. Ani jsem to nějak nekomentovala. Prostě jsem se vydala ho hledat.
Aaaaa to tady není někde mapa?Ne vážně už tady bloudím asi půl hodiny a stále nemůžu tu debilní učebnu biologie najít.
,,Už jsi tu učebnu našla?" zeptala se mě už asi po sté Kirst
,,Mám pro tebe novinku....né nenašla" Sarkazmus...jediná věc kterou ovládám na výbornou.
,,Nech toho.Mě to tu nebaví stejně jako tebe.Prostě se vydej k jídelně a pak zaboč do leva.
,,Hmm super a kde je je jídelna?"
,, Jak to mám podle tebe vědět?Jediný co mi poč......" ani tu větu nestihla dokončit. Došla jí baterka
Super presne to jsem potřebovala....
,,Kirsty haló"
Nic
,,Halóóó"
Nic
To už ve mě vztek úplně vřel a vší silou jsem kopla do nejbližší stěny. Už celého tohohle šíleného dne mám plné zuby.Zhluboka jsem se nadechla ve snaze se uklidnit.
To je ono Beth nádech,výdech
Okej teď jsem v tom sama. Prostě se vydám touhle chodbou rovně a třeba budu mít štěstí. Najednou se rozezněl školní zvonek.Všechny dveře až na vyjímky se jako na povel rozletěly. Do chodby se nahrnula skoro půlka školy.
Tady nemám šanci ho najít prostě se vrátím zpátky a....
Z mého přemýšlení mě vydrhl vycházející student. I když jsem neměla u sebe jeho fotku,bylo mi jasné,že to je on.
A mám tě...
Procházela jsem v davu studentů s pohledem namířeným na můj cíl.Vydala sem se za ním. Neuniklo mi jak všechny dívky v jeho přítomnosti zpozornily. Někteří kluci buď zakouleli očima nebo se přikrčeli. Proč?
,,Čaaau vole.Jak se vede chlape? Včerejší zápas byl fakt maso.Totálně si jim to natřel kámo" na Erica nebo jak se jmenuje se přilepil nějaký kluk. Protáh se davem a stoupl si hned u něho. Byl hodně malej a tak vedle mojí objeti nebo jak ho mám nazvat vypadal celkem směšně. Eric měl na sobě tmavě modrou mikinu s černým potiskem a rukávy měl vyhrnuté k loktům. Jeho vtíravej kámoš měl tričko s krátkým rukávem a superhrdinou. Po chvíli se mu Eric rozhodl odpovědět.
,,Tak co bys čekal. Já přece nikdy neprohrávám." Při těch slovech mrkl na blondýnu v minisukni a prohrábl si vlasy.
Jeho spolužák z něj nespouštěl svůj nechápavý pohled.
,,Jak jen ty to děláš."
,,To víš no musíš být sexy ,hezkej,fotbalista a buchty ti budou do náruče skákat samy.To ty ale nikdy nebudeš tak se mi kliď z cesty ty nicko" Tak tohle bylo hodně hnusný. Hned bylo jasné co je tenhle kluk zač.Bylo mi z toho kluka na zvracení.Jen další nagelovanej frajírek. Hned jak s ublíženým pohledem od něj odešel ten kluk nalepila se na něj nějaká holka. Značková kabelka,podpadky....jo ti si budou rozumět.
Bruneta mu stoupla do cesty.
,,Čau puso" řekl jí ten nagelovanej frája
,Ahoj lásko" odpověděla mu
Při těch slovech ho políbila. Spoustu holek co je pozorovalo se zatvářilo ublíženě,za to já znechuceně.
,,Chceš něco vidět? "Zeptal se jí s nadzvednutým obočím
,,Jasně že jo" řekla koketním tónem.
Ten blb jí chytl za ruku a zatáh jí k okraji stěny.Tam byl nějaký kluk s brejličkama,rovnátky a kostkovanou košilí.Když zjistil že jdou za ním,začal třást.
,,Ale ale koho pak tady máme..." začal Eric
,,Jdd-i pr-yyč jáá-á sse ss-s teb-bouu odmí-ítám ba-a-avit" vykoktal ze sebe.
Ten kluk byl čím dál víc nervózní .Třásl se čím dál víc.
Eric se začal smát.Po chvíli natáhl k klukovi ruku a ten s odvráceným pohledem zašmatral v kapsách.Vytáhl peníze a opatrně je Ericovi podal.
,,To je všechno?"
Chlapec už nedokázal mluvit a tak jen kýval aby dal najevo že ne.
,,Dneska nemám náladu tě mlátit. Raději zítra vezmu kluky a vymlátíne zbytek z tebe zítra"
Kluk jen z těžka polkl
Nejradši bych na Erica,toho blba začala ječet.Co si o sobě myslí?Věděla jsem ale,že by neslyšel jediné mé slovo.
Pak ty peníze podal svoji umělé holce a ta mu za to dala ještě pusu.Už jsem se na to nedokázala dívat. A je rozhodnuto. Vybrala jsem si a jsem si výběrem jistá. Pokud si někdo zaslouží mít zkaženej život tak jsi to právě ty Ericu Williamsi.A já se o to ráda postarám.....
ČTEŠ
Znovuzrozená
FantasyDoufala jsem že budu mít navždy klid,že tím osvobodím sebe samu. Šíleně jsem se spletla. Probudila jsem se ve světě,z kterého vede jen jedna cesta. Opravdu mi to za to stojí? Cover: @Baru_kral