13.Kapitola

17 1 2
                                    

Stála jsem v poměrně velké  místnosti s nádhernou lesklou dřevěnou podlahou a obřím zrcadlem na jedné straně.Na druhé byl kulatý dřevěný stůl. U toho stolu seděla Kirst s nějakou ženou tmavší pleti. Bouřlivě diskutovaly. Já je ale nevnímala. Stála jsem před tím zrcadlem a koukala na své nové já. Zkoumala jsem každičký detail.Začínalo mi být Erika líto.

,,Beth pojď jsem" Zavolala na mě Kirsty. Já jsem si jen povzdechla a sedla jsem si na poslední volnou židli u stolu. Chvíli bylo ticho v kterém jsem těkala pohledem mezi Kirsty a druhou ženou
Žena s kudrnatýma černýma vlasama ke mně natáhla né zrovna hubenou ruku
,,Ahoj já jsem Saly. Jsem něco jako trenérka,co má za úkol tě připravit. Dneska tě naučíme chovat se jako  Hanah a zítra to vypukne"
Ty žena mi byla celkem sympatická.
Potřásla jsem jí rukou a čekala co se bude dít dál. Začala jsem být trochu nervózní a Saly to na mě nejspíš poznala.
,,Tak tedy začnem.Na začátku ti ji musíme víc přiblížit.Podívej."
Přisunula jsem se s židlí o trochu blíž a koukla do otevřených černých desek které ke mě postrčila ona žena. Byly tam zakladní informace a Hanah fotka .
Přejela jsem papír očima. Jméno výška...nic zajímavého.
Pak jsem přejela pohledem trochu níž a zastavila se u jednoho odstavce:
Matka-  Chloe
Otec- Bill
Mladší sestra- Sabine

Musela jsem se držet abych štěstím neskočila salto vzad. budu mít ségru!!!Pane bože!!!!!
Vždy jsem chtěla kompletní rodinu.Nebo alespoň nějakého sourozence. I když technicky vzato to nebude moje rodina.Ale i tak jsem pocítila neskutečnou radost.
Pak následoval dlouhý seznam jmén který budu muset znát. Jak jsem čekala....Erik je její přítel.

  *******

Otevřela jsem dveře od našeho bytu a snažila se sundat ty nepohodlné černé boty na podpadku.Ani jsem se nenamáhala je dát do botníku.Prostě jsem skopla z noh a plácla sebou na postel. Byla jsem totálně mrtvá.Totálně. Ani nevím kolik je hodin. I když jsem se šrotila několik hodin,mám pocit,že mám v hlavě prázdno. Nemám ale energii přemýšlet nad tím,co všechno neumím. Prostě jsem se jen svalila na postel a do minuty usla Zítra to konečně začne.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 21, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

ZnovuzrozenáKde žijí příběhy. Začni objevovat