♥3.Bölüm♥

119 7 0
                                    

~~Emir~~

Sahil,deniz kokusu iyi gelmişti. Eve gidip biraz dinlenmem lazim diyerek banktan kalktım. Arabaya doğru ilerleyip arabaya bindim. Eve gidip duş almam gerekiyordu. Arabayı çalıştırıp anayola çıktım o sırada iki kız arabanın önüne doğru yürüyorlardı. Arabayı farkedince uzun boylu olan kız diğerini kolundan tutup kaldırıma çekti. O diğer kız dikkatimi çekmişti sanki onu daha önceden görmüştüm. Biraz düşününce o kızın bugün hastaneye götürdüğüm kız olduğunu farkettim. Ben ona bakarken o da bana bakıyordu sanki kim olduğumu bulmaya çalışır gibi.

Ona bakmayı kesip yoluma döndüm ve arabayı sürmeye devam ettim. Acaba o da beni tanımışmıdır? Amann ne diyorum ben ya genç kız gibi salak salak düşüncelere dalıyorum.

Daha fazla düşünmeyip radyodan şarkı açtım ve eve kadar şarkı dinleyerek geldim. Arabadan inip eve doğru yürüdüm o sırada adamlarımdan biri arabayı alıp garaja park etti. Evin kapısına geldiğimde korumalar açtı kapıyı. İçeriye girip merdivenlere yöneldim. Yukarıya çıkıp odama girdim. Odanın köşesindeki viski dolabına ilerleyip bir tane viski aldım. Sonra küçük kitap dolabına ilerleyip kitaplardan birkaçını elime alıp arkasındaki küçük kutudan anahtarı alıp kitapları geri yerine koydum. Odamdan çıkıp koridordaki en son siyah kapılı odaya girdim. Buraya annemin ölümünden sonra hep canım sıkkın olduğu zamanlarda girerdim. Şuan neden buraya geldim hiçbir fikrim yoktur. Odaya girip elimdeki viskiden bir yudum alıp koltuğa doğru uzandım. Viskiyi masaya bırakıp koltuğa iyice yayıldım. Kolumu başımın altına koyup yüz üstü yattım ve düşünmeye başladım.

Aklıma yine o kız gelmişti. Çevremde benimle olmak isteyen bir sürü kız vardı ama bu kız sanki farklıydı. İlk Defa bi kız dikkatimi çekmişti. Bu kız kim acaba daha ismini bile bilmiyorum. Koltukta doğrulup masadaki viskiyi elime geri aldım ve bir dikişte içtim. Tadı yüzümü ekşitmeme sebep olsa da iyi geliyordu. Ayağa kalkıp kapıyı açıp odadan çıktım kapıyı tekrar kilitleyip idama doğru ilerledim. Odama geçip anahtarı geri eski yerine koydum.Üzerimdeki gömleği çıkarıp kenara doğru fırlattım ve banyoya girdim. Soğuk suyu açıp başımdan aşağıya dökülmesine izin verdim. Annemin ölümünden sonra her gün soğuk suyla duş almaya başladım sanki içimdeki acıyı,yangını söndürecekmiş gibi.

Soğuk su vücudumdan akıp giderken gözyaslarımda akıyordu. Erkekler ağlamaz derler ya yalan be yalan! Ağlıyorum işte annemin o hali gözümün önüne geldikçe ağlıyorum. Kollarımda ölüşü aklıma geldikçe içimdeki intikam ateşi daha da çoğalıyor o ateşte önüme kim çıkarsa yakacaktım ve bugün o adamı öldürterek içimdeki intikam ateşi azda olsa azalmıştı. Ama daha bitmemişti.İntikam alacağım kişiler daha vardı annenin ölümüne sebep olan kişilerden intikamımı alacaktım.

Soğuk duş iyi gelmişti üzerime siyah eşofman geçirip yatağa uzandım. Geceleri tişörtle yatmayı hiç sevmiyorum. Telefonu elime alıp saate baktım gece ikiye geliyordu.Uyusam iyi olur. Başımı yastığa koyup uyumaya çalıştım.

~~Melis~~

Araba yanımızdan hızla uzaklaşınca Beril'in koluma girip beni götürmesine izin verdim.Beril gilin evine gelince durup kendi evime baktım. Beril' le evimizin arasında üç dört ev vardı. Beril'in "hadi canım eve girelim " demesiyle gözlerimi evden çekip Berilgilin evine baktım. Berille beraber eve doğru yürüyüp içeriye girdik.

Ayakkabılarımı çıkarıp Beril'in bana verdiği terlikleri giydim. O sırada Fatma teyze yani Beril'in annesi yanıma gelip bana sarıldı."Kızım burası artık seninde evin istediğin kadar kal. Üzme kendini zamanla herşey geçer. Bu acın da geçecek zamanla"dedi. Daha fazla dayanamayıp ağlamaya başladım. Beril"Anne ya biraz kendine gelmişti ya"dedi. Beril beni kendine çekip "tamam canım hadi gel benim odama geçelim" dedi. Fatma teyze gözlerini silip "Özür dilerim kızım seni üzmek değildi amacım. Ben sadece..."

AŞK'IN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin